تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهه فجر، شناسنامه انقلاب و هویت جمهوری اسلامی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار نی ریز: دهه فجر، شناسنامه انقلاب و هویت جمهوری اسلامی ایران است خبرگزاری پانا: فرماندار نی ریز گفت: دهه فجر را باید گرامی بداریم از جهت اینکه شناسنامه انقلاب و هویت جمهوری اسلامی ایران است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ بهمن ساعت 17:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار نی ریز، امام جمعه نی ریز و اعضای ستاد دهه فجر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه محمد رضا امیری  با اشاره به نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: ملت بزرگ ایران با پیروی از فرامین ‏امام خمینی(ره) که همان کلمه لااله الا‌الله بود گام برداشتند و با نثار خون شهداء این نهضت را به پیروزی رساندند‏.
فرماندار نی ریز تفکر امام(ره) را اجرای فرامین الهی در جامعه، سیره علوی و نبوی، استکبارستیزی و حرکت در مسیر ولایت فقیه برشمرد و بیان داشت: ملت ایران ثابت کرد که همواره در طول این ۳۶سال در تمامی صحنه‌ها حاضر است.
این مقام مسئول بزرگترین اتفاق قرن بیستم را وقوع انقلاب شکوهمند و عظیم اسلامی دانست و افزود: پایبندی مردم ایران نسبت به انقلاب اسلامی و پایداری آن از همه انقلاب هایی که در دنیا اتفاق افتاده بیشتر است و دلایل آن تکیه بر ولا یت فقیه و ارزش های دینی است.
وی تصریح کرد: دهه فجر را باید گرامی بداریم از جهت اینکه شناسنامه انقلاب و هویت جمهوری اسلامی ایران است.
فرماندار نی ریز با بیان اینکه سی و پنج سال از عمر انقلاب می گذرد، افزود: باید با برنامه ریزی مناسب مراسم دهه فجر و دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم و به مردم اطلاع رسانی کنیم که کجا بودیم و در کجا هستیم.
امیری با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب هر لحظه به فکر ضربه زدن به این نظام می باشند، گفت:
35سال است که ما با دشمن در گیر جنگ هستیم ، قبلا جنگ نظامی و در حال حاضر هم کشور ما درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی است و با سیاست های ظالمانه منابع نفتی و درآمدی کشورمان را به یک سوم میزان تولید کاهش بدهند و قیمت را به کمتر از نصف برسانند.
 وی همچنین گفت: بسیاری از شبکه های ماهواره ای علیه این نظام فعالیت می کنند، لذا ما باید در این فرصتی که در اختیار داریم به ویژه مناسبت بزرگ ملی مذهبی و دهه فجر که بهترین مناسبت در تقویم ما است این انقلاب را به نسل جدید معرفی نمائیم.
در ادامه آیت الله سیدمحمد فقیه امام جمعه نی ریز اظهار داشت: دهه فجر دهه بسیار مهمی است که نشانه بلوغ فکری و پیشرفت جامعه ماست و زحمت هایی که جوانان، دانشجویان ، فرهنگیان کشیدند به فرامین امام راحل توجه کردند و برای انجام و ظیفه به میدان آمدند، جانشان را فدا کردند تا توانستند سایه شوم ظلم و ستم و استبداد داخلی و خارجی را از بین ببرند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن