تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه آبیک: پاسخ بی‌حرمتی‌ها به انقلاب در 22 بهمن داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه آبیک:
پاسخ بی‌حرمتی‌ها به انقلاب در 22 بهمن داده شود
امام جمعه شهر آبیک گفت: مردم باید پاسخ بی‌حرمتی‌های انجام شده نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی را با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بدهند، چراکه برخی مسئولان سکوت کرده‌ و پاسخ نداده‌اند.

خبرگزاری فارس: پاسخ بی‌حرمتی‌ها به انقلاب در 22 بهمن داده شود



به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی‌عصر (عج) این شهر اظهار کرد: مردم باید پاسخ بی‌حرمتی‌های انجام شده نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی را با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بدهند چراکه برخی مسئولان سکوت کرده‌ و در این زمینه پاسخی نداده‌اند.
وی افزود: آحاد جامعه باید یکدیگر را به جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی تشویق کرده، با حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی پاسخ دشمنان را بدهند و تحت فرمان مقام معظم رهبری با تمام وجودشان با دشمنان، منافقان و مشرکان نظام مقابله کنند.
خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: حضور در عرصه‌های مختلف نوعی نبرد با دشمنان است و باید با ندای بلند و صدای رسا در این عرصه‌ها و صحنه‌ها، پاسخ دشمنان را داد.
موسوی بیان کرد: انقلاب اسلامی انقلابی بسیار عظیم و بزرگ است که با سایر انقلاب‌های دنیا تفاوت دارد، انقلاب‌های دنیا دولت را از دست یک قدرتمند فاسد، حزب فاسد، جریان فاسد و ستمگر خارج کردند و به دست فاسد و جبار دیگر یا مانند آن و یا بدتر از آن سپردند و هیچ فرقی برای ملت‌ها حاصل نمی‌شد.
وی اضافه کرد: ولی انقلاب اسلامی، انقلاب یک گروه، قوم، حزب و یا نژاد نبود بلکه یک انقلابی بود که مانند اسلام و قرآن کریم دو دست بالای سر آن قرار داشت، که نخست دست الهی و دیگری دست مردم بوده است.
امام جمعه شهر آبیک خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تحول درونی و در واقع انقلاب روحی و جانی در درون ملت ایران به ویژه جوانان ایجاد کرد که عامل پیروزی سریع انقلاب اسلامی نیز شد.
موسوی تصریح کرد: بروز تحول درونی در ملت ایران یک معجزه الهی بود چراکه در درون ملتی که سال‌های سال در زیر یوغ رژیم پهلوی و آمریکا و انگلیس بود چنان تحولی ایجاد شده بود که برق‌آسا به سوی خدا بازگشتند و مردم متوجه اسلام و خدا شدند.
وی افزود: انقلاب اسلامی پس از شکل‌گیری، پیروز و ماندگار و صادر شد و توانست دنیا را درنوردد و به اقصی‌نقاط عالم برسد و مورد استقبال مردم دنیا قرار گیرد.
خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: انقلاب اسلامی سبب بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان شد و با سرعت تمام در شرق و غرب عالم نفوذ پیدا کرده و پیشرفت کرد که امروز سبب شده اسلام‌ جهان را فرا گیرد و از انقلاب اسلامی الگو بگیرند.
موسوی گفت: انقلاب اسلامی امروز در قلب مردم اروپا و آمریکا نفوذ کرده و از آنجایی که ریشه در قرآن کریم و پیامبر رحمت (ص) دارد سبب ترس دشمنان شده است.
وی اسلامی و الهی بودن و نیز مردمی بودن را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: هرگاه این دو ویژگی مدنظر همگان باشد یقینا انقلاب اسلامی پابرجا خواهد بود چراکه انقلاب اسلامی مانند قرآن کریم دارای بُعد الهی و مردمی است.
امام جمعه شهر آبیک اظهار کرد: انقلاب اسلامی به تبعیت از انبیای الهی و پیامبر اکرم (ص) به دنبال کسب انسانیت است به همین دلیل حکومت‌های فاسد از انسان و اسلام می‌ترسند چراکه انسان زیر بار ظلم و زور و چپاول و غارت نمی‌رود، منافع ملی را به اجنبی نمی‌دهد، برای خدا کار می‌کند، زندگی و مرگش برای خدا است و برای انسان ممکن نیست برای اجنبی خدمت کند و وطنش و ذخایر مادی و معنوی وطنش را تسلیم اجنبی کند.
موسوی افزود: از بین بردن استقلال کشور توسط رژیم شاهنشاهی، وابسته بودن مردم از فرق سر تا نوک پا به بیگانگان، از بین رفتن اعتماد به نفس مردم، کشف حجاب رضاخانی و برقراری فرهنگ منحط غربی، به یغما بردن نفت، اختلاف فوق‌العاده و سلب حقوق قانونی مردم و وجود ساواک جهنمی و تخریب کشاورزی از جمله عواملی بود که در ایجاد انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذار داشت.
وی اضافه کرد: برخی امروز به بهانه‌های مختلف اظهار می‌کنند که شعارها و اهداف انقلاب را باید تغییر دهند و با همه جهان می‌توانند تعامل برقرار کنند غافل از اینکه مقام معظم رهبری ارتباط با همه جهان به جز اسرائیل و آمریکا را ذکر کرده‌اند و مطلوب است همه، طبق مبانی دینی و اصول اسلامی حرکت کنند.
خطیب جمعه شهر آبیک بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، هویت انقلاب اسلامی به شعارها و جهت‌گیری‌ها، ارزش‌ها و مبانی آن است و برخی به بهانه اینکه اوضاع جهان تغییر کرده اذعان می‌کنند شعارهای انقلاب نیز باید تغییر یابد.
موسوی افزود: آنها می‌خواهند شعارهای انقلاب را تغییر دهند یعنی بُعد دینی، عدالت‌ اجتماعی و سلطه‌ستیزی را از انقلاب جدا کنند که سخت در اشتباه هستند چراکه از صدر اسلام تاکنون قوانین اسلامی وجود داشته و تغییری نکرده است و انقلاب اسلامی نیز چون منشأ اسلامی دارد، شعارهای آن تغییر نمی‌کند. انتهای پیام/77006/

93/11/10 - 14:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن