تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820837836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات رساني مردم کرمانشاه به پناهندگان از افتخارات اين استان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۵۸ب.ظ)
معاون اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت کشور: خدمات رساني مردم کرمانشاه به پناهندگان از افتخارات اين استان است معاون اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت کشور گفت: خدمات رساني مردم کرمانشاه به پناهندگان از افتخارات اين استان است.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، محمد علي صالحي در همايش مديريت بحران و حمايت از پناهندگان که با حضور استاندار کرمانشاه، مديرکل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت کشور، نماينده اقليم کردستان عراق در تهران، فرمانداران و جمعي از مديران استان در محل دفترآموزش و پژوهش استانداري برگزار شد، افزود: اين نشست در رابطه با بحران هاي پناهندگي است که اميدواريم اين گونه نشست ها زمينه اي فراهم کند که ديگر شاهد آوارگي زنان، خردسالان و افراد مسن در ديگر کشورها نباشيم.
وي با بيان اينکه معولاً در بحران هاي پناهندگي، پناهنده شدن متفاوت است، اظهار داشت: آوارگان از هيچ قانون مهاجرت و پناهندگي پيروي نمي کنند و کنترل نشده به داخل کشور ميزبان هجوم مي آورندو براي کشور ميربان نيز شناسايي نشده هستند و از مرزهاي رسمي و غير رسمي وارد کشور ميربان مي شوند و در زمان مهاجرت شاهد گرسنگي، تشنگي و حتي مرگ هموطن خود نيز هستند.
وي خشم، افسردگي، اضطراب، سردرگمي و بلاتکليفي را از احساس دروني آوارگان عنوان کرد و گفت: مهاجرت و پناهندگي نمونه هاي آن در فلسطين، سوريه و عراق چه در زمان گذشته و چه در حال حاضر به دست تکفيري ها مي باشد که به وقوع پيوسته است.
وي با اشاره به مهمانوازي مردم استان از مهاجرين و اتباع عراقي از دهة 1350 تا دهه 1380 گفت: اين استان همواره شاهد بحران هاي فراوان در خصوص پناهندگي بوده است که خدمات رساني به پناهندگان از افتخارات مردم اين استان است و مردم کرمانشاه افتخارات زيادي در اين زمينه خلق کردند.
وي بيان خاطرات مظلوميت پناهندگان، بازگو نمودن اقدامات انساني و اسلامي مردم استان و جمهوري اسلامي به جامعه جهاني، ارائه پيشنهادات لازم به منظور جلوگيري از وقوع بحران هاي پناهندگي به جامعه بين الملل و ثبت آثار و اقدامات ارزشمند مردم ايران در خصوص خدمات ارائه شده به پناهندگان در جامعه جهاني را از جمله اهداف برگزاري اين همايش برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن