تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسبت به تعامل بين نهادهاي حوزوي و وزارت کشور خوشبين هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۴۰ق.ظ)
حجت‌الاسلام اعرافي در ديدار مشاور وزير کشور: نسبت به تعامل بين نهادهاي حوزوي و وزارت کشور خوشبين هستيم رئيس جامعه المصطفي العالميه با تقدير از نگاه مثبت دولت به اين نهاد گفت: ما نسبت به تعامل بين نهادهاي حوزوي و وزارت کشور خوشبين هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا اعرافي در ديدار حجت‌الاسلام داود نمازي مشاور وزير کشور در امور روحانيت ضمن بيان ظرفيت‌هاي گسترده جامعة‌المصطفي العالميه در داخل و خارج کشور، بر لزوم توجه بيشتر دولت و وزارت کشور به اين نهاد نخبگاني تاکيد کرد.
امام جمعه قم اضافه کرد: با توسعه فعاليت‌هاي جامعه المصطفي العالميه، جبهه اسلام ناب و تشيع در جهان گشوده شده، به گونه‌اي که فعاليت‌هاي اين نهاد در تاريخ حوزه‌هاي علميه بي‌سابقه است.
حجت‌الاسلام اعرافي فعاليت‌هاي جامعة‌المصطفي العالميه را موجب تقويت مکتب بالنده تشيع و گسترش دهنده زبان و ادب فارسي در جهان دانست و گفت: از دولت و وزارت کشور انتظار مي‌رود ظرفيت‌هاي فرابخشي و فرامنطقه‌اي جامعه المصطفي العالميه را مهم بشمارند و از فعاليت‌هاي توسعه‌اي اين نهاد حمايت بيشتري داشته باشند.
وي با تقدير از مجموعه دولت به ويژه وزارت کشور که نگاه مثبتي به اين نهاد دارند، اظهار کرد: کارهاي علمي جامعه المصطفي العالميه آينده‌ساز و تاريخ‌ساز است و پشتيباني دولت از اين مجموعه در توسعه اسلام ناب و پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي تاثير بسزايي دارد.
رئيس جامعة المصطفي العالميه بر لزوم تامين زيرساخت‌هاي نرم افزاري و سخت‌افزاري متناسب با جايگاه والاي قم و نيز تلاش براي ارتقاي فرهنگ پذيرش نخبگان ديني در اين شهر تاکيد کرد.
حجت‌الاسلام اعرافي با ابراز اميدواري از ايجاد تعامل مفيد بين نهادهاي حوزوي و وزارت کشور، خطاب به حجت‌الاسلام نمازي گفت: ما نسبت به برقراري اين تعامل خوشبين هستيم.
در ابتداي اين ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين داود نمازي ضمن ابلاغ سلام وزير کشور به آيت‌الله اعرافي، انتصاب وي به عنوان امام جمعه جديد قم را تبريک گفت.
مشاور وزير کشور در امور روحانيت و ائمه جمعه و جماعات گزارشي از فعاليت‌هاي دفتر مشاورت وزير در امور روحانيت ارائه کرد و افزود: دکتر رحماني فضلي وزير کشور به نهادهاي حوزوي نگاه مثبتي دارد.
وي تاکيد کرد: استانداران سراسر کشور هم در زمينه توسعه حوزه‌هاي علميه و رفع مشکلات اين نهادها همراهي خوبي دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن