تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکوندي: هيچکدام از قولها عملي نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مکوندی: هیچکدام از قولها عملی نشد
بهروز مکوندي سرمربي نفت مسجد سليمان گفت: ديگر امکان کار کردن در تيم وجود ندارد و بنابراين استعفاي خودم را که آماده کرده بودم تحويل مديرعامل مي دهم.

به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی تیمش مقابل پیکان گفت:

پیکانی ها گران تر هستند

مقابل یک تیم بسیار خوب بازی داشتیم.وقتی به اسامی بازیکنان پیکان نگاه می کنیم متوجه می شویم همه آنها بزرگ هستند و در تیم های بزرگ کشور بازی کرده اند.از لحاظ قیمتی هم بازیکنان بزرگی در پیکان حضور دارند و امکانات آنها هم با امکانات ما در مسجدسلیمان متفاوت است.در نیمه نخست پیکان قصد داشت در میانه میدان درگیری های تن به تن ایجاد کند و به همین دلیل موقعیت صد در صد ایجاد نشد.ما سعی کردیم بازی را به کناره ها ببریم و موقعیت ایجاد کنیم که دو فرصت خوب هم به دست آوردیم که متاسفانه نتیجه نداد.به این ترتیب بازی مساوی شد.در مجموع فکر می کنم تیم ما با مشکلاتی که دارد بازی نسبتا خوبی مقابل پیکان انجام داد.

بچه های ما فداکاری کردند

یک جنبه فوتبال جنبه فنی است و بقیه مسائل روانی است.مشکلات روحی و روانی تیم ما خیلی زیاد است.البته سعی کردیم با بچه ها صحبت کنیم.آنها هم از خودگذشتگی کردند.فکر می کنم با توجه به اینکه اولین بازی رسمی مان را انجام دادیم در مجموع همه مقابل پیکان خوب بودند. پیش می آید بازیکنی مثل کارلوس که در بازی با فولاد شادی را به اردوی ما آورد در شرایط خوب خود نباشد و این عادی است.

پیکان شبیه تیم ملی بود

ما قطعا مقابل هر تیمی باید خلق موقعیت کنیم.پیکان با الگوبرداری از تیم ملی بازی می کند و در دفاع عالی است و به همین دلیل برای حمله مشکل داشتیم.البته چند فرصت ایجاد کردیم.به هر حال لازم است در هر مسابقه دیگری بیش از این ها فرصت ایجاد کنیم.با توجه به مشکلاتی که داریم از بازی تیمم راضی هستم.

نیمه دوم، نیمه ما بود

وقتی پی بردیم که تیم پیکان قصد ارائه بازی فیزیکی را دارد سعی کردیم به بچه ها گوشزد کنیم که به بازی سرعت بدهند.البته در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد.از مهاجمان خواستیم دیگر به عقب برنگردند.

از همه بچه راضی ام

بازیکنان کناره ما فوق العاده جوان هستند و استفاده از آنها در این مسابقه در چنین شرایطی کمک زیادی کرد.به همین دلیل از زنیدپور در کنار حمزه استفاده کردم که راست آنها را پوشش بدهد.در مجموع از کل بازیکنان راضی هستم.

مردم دوست دارند ما بمانیم اما ...

درباره آینده مطلقا هیچ صحبتی ندارم.تا به امروز یک ریال به تیم پرداخت نشده است.دیروز هم گفتیم که بازیکنان اعتصاب کردند و نیامدند اما پس از آن بازیکنان آمدند و از این نفرات سپاسگزارم.قرار بود اول ژانویه هم به بازیکنان پول بدهند که این اتفاق هم نیفتاد.مردم کاری ندارند تیم ما پول گرفته یا نگرفته و دوست دارند که این تیم در لیگ برتر بماند.من هم دوست دارم بماند اما در شرایطی قرار داریم که غیر ممکن است.من استعفایم را هم چند روز پیش نوشتم که امروز می خواهم به رضاییان تحویل بدهم.مسولین باید به تیم کمک کنند.



1393/11/09 18:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن