تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819540657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميزبان ها 23 سال است قهرمان نشده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: میزبان ها 23 سال است قهرمان نشده اند
يک ميزبان ديگر به فينال جام‌ملت‌ها‌ي آسيا پاي گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، نگاهی به عملکرد میزبان ها در ادوار گذشته جام‌ملت‌ها‌ خواهیم داشت.

هنگ کنگ 1956 ـ سوم
هنگ کنگ بین 4 تیم مرحله نهایی با 2 مساوی، یک باخت، 6 گل زده و 7 گل خورده سوم شد. آنها با کره جنوبی 2ـ2 و با ویتنام 2ـ2 کردند و 3ـ2 به رژیم اشغالگر قدس باختند.

کره جنوبی 1960 ـ قهرمان
کره جنوبی قهرمان دوره دوم شد. آنها هر 3 حریف مرحله نهایی را بردند. 5 ـ یک ویتنام، 3 ـ صفر رژیم اشغالگر و یک ـ صفر برابر تایوان نتیجه عملکرد شایسته آنها بود.

رژیم اشغالگر قدس 1964 ـ قهرمان
رژیم اشغالگر، بازی ها را در 3 ورزشگاه انجام داد و یک ـ صفر هنگ کنگ 2 ـ صفر هندوستان و 2 ـ یک کره جنوبی را برد و قهرمان شد.

ایران 1986 ـ قهرمان
جام‌ملت‌ها‌ در مرحله نهایی برای اولین بار با شرکت 5 تیم انجام شد. ایران با 4 برد برابر هنگ کنگ (2 ـ صفر)، تایوان (4 ـ صفر)، برمه (3 ـ یک) و رژیم اشغالگر (2 ـ یک) قهرمان این بازی ها شد.

تایلند 1972 ـ سوم
تایلند بدون برد، سوم شد! آنها ابتدا در دیدار گروه بندی 2 ـ صفر به کویت باختند، در مرحله گروهی با عراق یک ـ یک کرده، به ایران 3 ـ 2 باختند آنها دوم شده به نیمه نهایی رفتند. در نیمه نهایی آنها در وقت اضافه 2 ـ یک به کره جنوبی باختند و در بازی رده‌بندی بعد از تساوی 2ـ2 با کامبوج در وقت اضافه، در ضربات پنالتی حریف را 5ـ3 برده سوم شدند.

ایران 1976 ـ قهرمان
ایران در دومین میزبانی، بار دیگرقهرمان شد. فوتبال ایران، 8 ـ صفر یمن را برد، برد 2 ـ صفر برابر عراق و چین یک شکل بود و در فینال کویت را هم یک ـ صفر بردیم و قهرمان شدیم.

کویت 1980 ـ قهرمان
کویت، در بازی اول با امارات یک ـ یک کرد. سپس مالزی را 3 ـ یک برد اما به دنبال باخت 3 ـ صفر به کره جنوبی به خطر افتاد. آنها در آخرین بازی گروهی قطر را 4 ـ صفر برده و تیم دوم گروه شدند.

کویتی ها در دیدار نیمه نهایی ایران را 2 ـ یک بردند، سپس با پیروزی 3 ـ صفر برابر کره جنوبی از حریف انتقام گرفته و قهرمان شدند.

سنگاپور 1984 ـ هفتم
سنگاپور، ضعیف ترین میزبان جام‌ملت‌ها‌ تا این سال بودند. آنها در گروه خود به چین 2 ـ صفر و به امارات یک ـ صفر باختند، 2 ـ صفر هند را بردند و با تساوی یک ـ یک با ایران در گروه خود چهارم و در مجموع هفتم شدند.

قطر 1988 ـ پنجم
قطر، میزبا قدرتمندی بود اما گروه سختی داشت. آنها امارات را 2 ـ یک و ژاپن را 3 ـ صفر بردند اما به ایران 2 ـ صفر و به کره جنوبی 3 ـ2 باختند و در مجموع تیم پنجم بازی ها شدند.

ژاپن 1992 ـ قهرمان
ژاپنی ها بعد از 2 تساوی بدون گل با کره شمالی و امارات، در بازی سوم ایران را یک ـ صفر برده به نیمه نهایی رسیدند. در نیمه نهایی ژاپن برابر چین 3 ـ2 برنده شده و در فینال با پیروزی یک ـ صفر برابر عربستان قهرمان شدند.

امارات 1996 ـ دوم
امارات، با هدایت ایویچ، با کره جنوبی یک ـ یک کرد. سپس کویت را 3ـ2 و اندونزی را 2 ـ صفر برد، امارات در یک چهارم عراق را یک ـ صفر برد و در نیمه نهایی، با تکرار برد برابر کویت، این بار با نتیجه یک ـ صفر به فینال رفت. در فینال اماراتی ها با عربستان مساوی کرده و در ضربات پنالتی بازنده شدند.

لبنان 2000 ـ دهم
لبنانی ها، ابتدا 4 ـ صفر به ایران باختند اما با تساوی 2 ـ2 برابر عراق و یک ـ یک برابر تایلند حذف شده و در مجموع گروه بندی تیم دهم رقابت ها شدند.

چین 2004 ـ دوم
چین هم طی طریق خوبی تا فینال داشت. آنها ابتدا با بحرین 2 ـ2 کردند، سپس اندونزی را 5 ـ صفر و قطر را یک ـ صفر بردند. چین در یک چهارم 3 ـ صفر عراق را برد، آنها در نیمه نهایی بعد از تساوی یک ـ یک، در ضربات پنالتی 4 ـ3 برنده شده و در فینال به دنبال باخت 3 ـ یک به ژاپن، دوم شدند.

چهار میزبان 2007 ـ هشتم تا شانزدهم
تایلند میزبان اول با عراق یک ـ یک کرد، عمان را 2 ـ صفر برد و به استرالیا 4 ـ صفر باخت ویتنام، امارات را 2 ـ صفر برد با قطر یک ـ یک کرد و به ژاپن 4 ـ یک باخت مالزی به چین 5 ـ یک به ازبکستان 5 ـ صفر و به ما 2 ـ صفر باخت. اندونزی هم 2 ـ یک بحرین را برد اما به عربستان 2 ـ یک و به کره جنوبی یک ـ صفر باخت.
ویتنام تیم هشتم، تایلند دهم، اندونزی یازدهم و مالزی تیم شانزدهم مسابقات شدند.

قطر 2011 ـ ششم
قطر، 3 ـ صفر کویت و چین را 2 ـ صفر برد به ازبکستان 2 ـ صفر باخت و در گروه دوم شد.
قطری ها در یک چهارم نهایی، به ژاپن 3 ـ2 باخته و حذف شد آنها در مجموع تیم ششم بازی ها شدند ...



1393/11/07 16:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن