تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813015265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد با مشارکت نيکوکاران، آموزش و پرورش را سبک و چابک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۷ب.ظ)
مديرکل آموزش و پرورش لرستان: بايد با مشارکت نيکوکاران، آموزش و پرورش را سبک و چابک کرد مديرکل آموزش و پرورش لرستان هم گفت: بايد با مشارکت نيکوکاران و خيّران آموزش و پرورش را سبک و چابک کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، کريمي‌فر به اهميت جامعه نيکوکاري ابرار در لرستان اشاره کرد و بيان داشت: وجود چنين مؤسساتي در لرستان موجب فراهم آوردن مسير علم‌آموزي براي دانش‌آموزان مستعد محروم مي‌شود.
وي اعلام کرد: آموزش و پرورش لرستان مفتخر است از رتبه‌ي 31 کشوري به يک کشوري و کسب رتبه‌ي تک‌رقمي کنکور برسد.
مديرکل آموزش و پرورش لرستان؛ نخبه‌پروري و انگيزه‌زايي را روش کار سازمان متبوع خود برشمرد و تصريح کرد: با شناسايي فرصت‌ها و تهديدها و ارائه‌ي راهکارهاي علمي بومي محلي و منطقه‌اي مي‌توان شاهد ارتقاء کيفيت آموزش بود.
کريمي‌فر با بيان اينکه 307 هزار دانش‌آموز در لرستان در مقاطع دبستان، راهنمايي و دبيرستان مشغول به تحصيل هستند اظهار داشت: سياست مشارکت‌پذيري دستگاه‌هاي حقيقي و حقوقي مي‌تواند آموزش و پرورش را به اهداف خود که همان شکوفايي استعدادهاي بالقوه دانش‌آموزان است برساند.
رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد نيز در اين آيين گفت: اهميت نيروي انساني در توسعه‌ي پايدار به منزله‌ي دارايي نامشهود است.
حسين سلاح‌ورزي به کسب رتبه‌هاي برتر کنکور سراسري توسط دانش‌آموزان لرستاني اشاره و اضافه کرد: استعدادهاي تحصيلي در تمامي مقاطع وجود دارد و يکي از وظايف بخش خصوصي، مسئوليت‌هاي اجتماعي بوده است.
وي؛ توانمندسازي روستايي با نگاه توسعه‌ي پايدار و طرح حمايت تحصيلي از دانش‌آموزان و دانشجويان مستعد به عنوان دو مأموريت کاري جامعه نيکوکاري ابرار دانست و گفت: فعالان اقتصادي بخش خصوصي بايد با حمايت خود زمينه‌ي بالفعل شدن استعدادهاي بالقوه‌ي دانش‌آموزان و دانشجويان مستعد را فراهم آورند.
بر اساس اين گزارش؛ به جمعي از دانش‌آموزان و دانشجويان مستعد لرستاني توسط جامعه نيکوکاري ابرار بورس تحصيلي اعطا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن