تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803123571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب گسترده پيام مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و آمريكا در رسانه‌هاي ايتاليايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۱۲ب.ظ)
بازتاب گسترده پيام مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و آمريكا در رسانه‌هاي ايتاليايي پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران خطاب به جوانان اروپايي و آمريكايي در خصوص سياه‌نمايي و تصويرسازي نادرست عليه اسلام در غرب، در رسانه‌هاي ايتاليايي بازتاب گسترده اي داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، بعد از صدور پيام مقام معظم رهبري ، رايزني فرهنگي کشورمان در ايتاليا اقدام به اطلاع رساني آن از طريق وب سايت نمايندگي فرهنگي به زبان ايتاليائي و فارسي نمود و پيام را به بيش از 4000 نفر از مخاطبين خود ارسال كرد. همچنين اين پيام به بيش از 300 نفر از اصحاب رسانه و خبرنگاران ايتاليائي ارسال که به درج پيام در بسياري از مطبوعات و رسانه‌هاي اين کشور منجر شد. از جمله بازتاب‌هاي اين پيام در رسانه‌هاي ايتاليا مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
خبرگزاري رسمي ايتاليا «آنسا» با عنوان «رهبر انقلاب اسلامي ايران خطاب به جوانان غربي: اسلام واقعي در قرآن است» نوشت: آيت‌الله علي خامنه‌اي، بالاترين مقام ايران در پيامي خطاب به جوانان اروپا و شمال آمريكا از آنها دعوت کرد تا فريب تصويرسازي نادرست از اسلام را در غرب نخورند و سعي کنند واقعيت دين را در قرآن و زندگي پيامبر بيابند.
آنسا افزود: پيام رهبر جمهوري اسلامي ايران به جوانان اروپايي و آمريكايي در پي حوادث اخير در فرانسه و وقايع مشابه در برخي ديگر از کشورهاي غربي و همچنين به دنبال تلاش‌هاي زيادي است که از زمان فروپاشي اتحاد جماهير شوري سابق تاکنون براي معرفي اسلام به عنوان دشمني ترسناک انجام شده است.
خبرگزاري رسمي ايتاليا ادامه داد: رهبر عالي ايران از جوانان غربي خواست تا بدون پيش‌داوري به مطالعه انگيزه‌هاي اين سياه‌نمايي گسترده عليه اسلام و شناخت مستقيم و بي‌واسطه از اين دين بپردازند و بدانند آنچه آنها را از آن مي‌گريزاند و مي‌ترساند، چيست و چه ماهيتي دارد.
آنسا به نقل از رهبر معظم انقلاب افزود: اجازه ندهيد با چهره‌پردازي‌هاي موهن و سخيف، بين شما و واقعيت، سد عاطفي و احساسي ايجاد کنند و امکان داوري بي‌طرفانه را از شما سلب کنند. اجازه ندهيد رياکارانه، تروريست‌هاي تحت استخدام، خود را به عنوان نمايندگان اسلام به شما معرفي کنند. فرصت را براي شناخت اسلام واقعي ازدست ندهيد، تا اينکه آيندگان اين برهه از تاريخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگي کم‌تر و وجداني آسوده‌تر به نگارش درآورند.
روزنامه «لارپوبليکا» نيز ضمن انتشار متن کامل پيام مقام معظم رهبري به زبان ايتاليايي در سايت اينترنتي خود با عنوان «نامه آيت‌الله خامنه‌اي به جوانان اروپايي: اسلام را مطالعه کنيد» نوشت: اين اقدام رهبر عالي ايران براي صحبت از اسلام در پي سوءقصد تروريستي در پاريس، نشان‌دهنده توجه رهبري عالي ايران به افکار عمومي غربي است.
بر اساس نوشته اين روزنامه ايتاليايي، آيت‌الله خامنه‌اي با دشمن محسوب کردن رهبران کشورهاي غربي، تصميم به مخاطب قرار دادن نسل‌هاي آينده گرفت با اين اميد که بتوانند مستقيماً در خصوص اسلام مطالعه و تحقيق کرده و با افكار آگاهانه آن را دنبال کنند.
روزنامه «ايل فاتوکوئوتيديانو» نيز با عنوان «آيت‌الله خامنه‌اي خطاب به جوانان غربي: اسلام را بدون پيش‌داروي مطالعه کنيد» نوشت: رهبر عالي ايران در پيامي خطاب به جوانان اروپايي و آمريكايي اظهار كرد: به آنها اجازه ندهيد تا با دورويي تروريست‌هايي که خود آنها به کار گرفته‌اند را به عنوان نمايندگان اسلام معرفي کنند. اجازه ندهيد اين واقعيت پويا و اثرگذار در دنياي امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود. به آنها [سياستمداران غربي] اجازه ندهيد رياکارانه، تروريست‌هاي تحت استخدام خود را به عنوان نمايندگان اسلام به شما معرفي کنند. اسلام را از طريق منابع اصيل و مآخذ دست اول آن بشناسيد.
اين روزنامه افزود: آيت‌الله خامنه‌اي يادآور شد که تاريخ اروپا و آمريكا از برده‌داري شرمسار است، از دوره استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگين‌پوستان و غيرمسيحيان خجل است؛ محققان و مورخان شما از خونريزي‌هايي که به نام مذهب بين کاتوليک و پروتستان و يا به اسم مليت و قوميت در جنگ‌هاي اول و دوم جهاني صورت گرفته، عميقاً ابراز سرافکندگي مي‌کنند.
بر اساس گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، رهبر عالي ايران خطاب به جوانان افزود: شما به خوبي مي‌دانيد که تحقير و ايجاد نفرت و ترس موهوم از «ديگري» زمينه مشترک تمام آن سودجويي‌هاي ستمگرانه بوده است. اکنون من مي‌خواهم از خود بپرسيد که چرا سياست قديمي هراس‌افکني و نفرت‌پراکني، اين بار با شدتي بي‌سابقه، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است؟
روزنامه آنلاين «ارتيکولوتره» هم با انتشار متن کامل اين نامه با عنوان «نامه سرگشاده آيت‌الله خامنه‌اي» نوشت: چند روز پس از بحث‌هاي داغ در خصوص واقعه پاريس، آيت‌الله خامنه‌اي، عالي‌رتبه‌ترين مقام ايران وارد ميدان شد و بدون واسطه و دور زدن کلمات، نامه‌اي سرگشاده به جوانان اروپا و آمريكا نوشت که در آن نظر خود درباره آنچه به وقوع پيوست را به رهبران آينده غربي بيان کرد.
ارتيکولوتره افزود: آيت‌الله خامنه‌اي در اين نامه تصميم به صحبت درباره تصويري که در سال‌هاي اخير به نام اسلام معرفي شده است، گرفت و از جوانان دعوت کرد به انتقادات و شناخت مستقيم اسلام که به اشتباه به عنوان دشمني ترسناک پس از سقوط جماهير شوروي معرفي شده است، دقت بيش‌تري کنند.
سايت خبري تحليلي «گلوباليست» نيز در خبر خود در خصوص اين پيام، اين گونه نوشت: پيام عالي‌ترين مقام ايران، خيلي صريح و روشن به اروپا و آمريكا، توسط يک نامه سرگشاده ابلاغ شد. در اين پيام از واقعيتي صحبت مي‌شود که با وضعيت به وجود آمده غيرقابل اجتناب بوده و آن شناخت اسلام از سرچشمه است. اين دعوت رهبر ايران است که از جوانان مي‌خواهد اسلام را از قرآن و از پيامبرش بشناسند و از همين رو بايستي اين دعوت را قبول کرد.
سايت ديگري که به پيام رهبري پرداخته، سايت http://grognards2011.blogspot.it/ است که رئوس مهم پيام را انتخاب و آن را نقد و بررسي كرده است.
بخش خبري «ياهو» نيز در اقدامي بي‌سابقه، اقدام به درج پيام مقام معظم رهبري به زبان ايتاليايي كرد. اين سايت بر روي بخشي از پيام تأکيد بيش‌تري داشت که درباره فعاليت‌هاي برخي از گروه‌هاي تروريستي به نام اسلام بود و از جوانان مي‌خواهد که نگذارند مزدوران خود را به نام مسلمانان، به آنها معرفي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 394]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن