تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محور همکاري حوزه علميه و آموزش و پرورش، نماز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۳۶ق.ظ)
در نشست کميته همکاري آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه: محور همکاري حوزه علميه و آموزش و پرورش، نماز است نماينده ولي فقيه و امام جمعه کرمانشاه در نشست مشترک کميته همکاري آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه استان، محور همکاري حوزه علميه و آموزش و پرورش را نماز دانست.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ آيت الله حسين علما در خصوص ترويج نماز در مدارس، نماز را اساس برنامه هاي حوزه علميه و آموزش و پرورش دانست.
نماينده ولي فقيه در استان افزود: ما بايد با برنامه ريزي و به کارگيري افراد باتجربه از بزرگان اين عرصه که داراي بنيه علمي مناسب و نفوذ کلام مي باشند استفاده کنيم.
در ادامه مدير کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به تشريح سند همکاري ها بين حوزه هاي علميه و آموزش و پرورش پرداخت و گفت: اين سند همکاري در سال 89 با امضا وزير آموزش و پرورش وقت به اجرا درآمده است و در حال حاضر نيز با امضاي علي اصغر فاني، وزير آموزش و پرورش به کار خود ادامه مي دهد.
سليمان محبي ادامه داد: با توجه به گستردگي آموزش و پرورش نيازمند کمک روحانيون کارآمد و با تجربه هستيم، از طرفي با تعامل در زمينه هاي مختلف تربيتي و آموزشي به کمک حوزه هاي علميه مي توانيم در جهت دستيابي به اهداف برنامه هاي تعليم و تربيت بيش از پيش برسيم.
وي گفت: پژوهش و ارتقاي توانمندي ها بين حوزه و آموزش و پرورش، نقد و بررسي کتب درسي از ديگر همکاري هايي است که با تبادل نظر بين حوزه و آموزش و پرورش مرتفع مي شود.
سليمان محبي از ديگر همکاري ها بين حوزه و آموزش و پرورش بحث ترويج نماز را برشمرد و گفت: از اهميت اين مهم مي توان به توجه آن در سند تحول بنيادين اشاره کرد.
مدير کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پايان موفقيت آموزش و پرورش استان در بين کليه نهادها و سازمان هاي استان به عنوان دستگاه برتر در برپايي و گسترش نماز را از نتايج اين همکاري دانست.
گفتني است اولين نشست کميته همکاري هاي آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه برادران و خواهران استان کرمانشاه در سال جاري با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه کرمانشاه در محل دفتر وي با معارفه محسن شاه حسيني، معاون پرورشي و فرهنگي هنري آموزش و پرورش استان همراه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن