تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804079367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور آخوندي براي حل مشکل جذب دانشجوي بورسيه در دانشگاه دريايي چابهار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۸ق.ظ)
معاون دريايي سازمان بنادر خبر داد: دستور آخوندي براي حل مشکل جذب دانشجوي بورسيه در دانشگاه دريايي چابهار عضو هيأت عامل سازمان بنادر و دريانوردي با اشاره به مشکل کمبود نيروي متخصص در زمينه راهنمايي و هدايت کشتي‌ها گفت: فرآيند تربيت راهنماي کشتي بيش از ۱۰ سال زمان مي‌برد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدعلي استيري، معاون دريايي سازمان بنادر با اشاره به نياز کليه شرکت‌هاي فعال در حوزه خدمات بندري و پهلودهي کشتي‌ها به راهنمايان کشتي گفت: راهنمايان کشتي قبلا کارمندان سازمان بنادر و دريانوردي بودند ولي الآن ۱۵ سال است که اين سازمان ديگر مجوز استخدام ندارد، بنابراين راهنمايان کشتي در شرکت‌هاي بخش خصوص فعال در زمينه هدايت کشتي مشغول مي‌شوند.
معاون امور دريايي سازمان بنادر و دريانوردي با اشاره به عدم جذب دانشجوي بورسيه از سوي دانشگاه علوم دريايي چابهار در چندسال اخير و ايجاد مشکل کمبود نيروي متخصص در زمينه راهنمايي و هدايت کشتي‌ها افزود: با دکتر عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي صحبت‌هايي براي حل اين مشکل انجام شد و وي دستور مساعد براي حل مشکل دانشگاه چابهار داد؛ جذب دانشجوي بورسيه هزينه زيادي مي‌برد و به رديف بودجه خاص براي ادامه فعاليت دانشگاه دريايي چابهار نياز داريم.
وي با بيان اينکه راهنماي کشتي مانند خلبان هواپيماست که بايد از راهبري هواپيماي سبک و فوق سبک آغاز کند و سپس به خلباني هواپيما ايرباس بپردازد، ادامه داد: راهنمايان کشتي نيز بايد سال‌ها به راهنمايي شناورهاي کوچک و متوسط اقدام کرده و پس از اخذ گواهينامه‌هاي مرتبط و نشان‌ دادن شايستگي خود در زمينه هدايت کشتي، به فعاليت راهنمايي و پهلودهي کشتي‌هاي بزرگ و اقيانوس‌پيما بپردازند.
عضو هيأت عامل سازمان بنادر و دريانوردي با بيان اينکه فرآيند تربيت راهنماي کشتي بيش از ۱۰ سال زمان مي‌برد، اظهار کرد: قرار است يکي از شرکت‌هاي خصوصي فعال در زمينه هدايت کشتي در بنادر ۳۰ نفر نيروي دانش‌آموخته علوم دريايي جذب کند و پس از انجام آزمون‌هاي علمي، فني و پزشکي، تعدادي از آنهايي را که بتوانند اين آزمون‌ها را با موفقيت بگذرانند، به عنوان راهنماي کشتي جذب کنند.
به گفته استيري در حال حاضر حدود ۱۲۰ راهنماي کشتي در کشور فعالند که تعدادي از آنها در استخدام سازمان بنادر و دريانوردي و تعداي هم پرسنل بخش خصوصي هستند و بايد براي جايگزيني آن دسته از کارمندان راهنماي کشتي سازمان بنادر و دريانوردي که در حال بازنشستگي هستند، فکري کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن