تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802200844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي سياست اقتصاد مقاومتي عامل افزايش 11 درصدي بودجه جاري شهرداري در سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۳۰ب.ظ)
اجراي سياست اقتصاد مقاومتي عامل افزايش 11 درصدي بودجه جاري شهرداري در سال 94 معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري مشهد گفت: با اعمال سياست اقتصاد مقاومتي توانستيم ميزان بودجه جاري سال 94 شهرداري را به ميزان 11 درصد افزايش دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد مهدي برادران بيان کرد: ما هزينه‌هاي جاري در مجموعه‌هاي اداري خود را عليرغم تورم 20 درصدي بايد مديريت کنيم که در اين راستا در سال جاري با رعايت سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، به ميزان 11 درصد بودجه جاري شهرداري در سال 94 افزايش پيدا کرده است.
وي با بيان اينکه بودجه برنامه مالي يک ساله يک سازمان است، اظهار کرد: در نظام برنامه‌ريزي شهر مشهد، افق چشم‌انداز 1404 به عنوان برنامه 20 ساله است که متناسب با آن برنامه‌هاي ميان مدت چهار ساله تنظيم مي‌شود که آخرين برنامه مديريت شهري مشهد 93 تا 96 بوده است.
برادران افزود: اساسا در دولت، بودجه‌اي که در کل کشور مطرح است براي کليه سازمان‌هاي دولتي توسط مجلس به تصويب مي‌رسد ضمن اينکه 1300 بودجه ديگر توسط شهرداري‌هاي کشور توسط شوراهاي اسلامي هر شهر به تصويب مي‌رسد.
وي ادامه داد: پيشنهاد و اجراي بودجه را شهرداري و تصويب و نظارت بر آن را شوراي اسلامي شهر مشهد عهده‌دار است.
معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري مشهد بيان کرد: در شهر مشهد، تلاش ما بر اين بود که در زمان مقرر، نيمه ابتدايي بهمن ماه بودجه سال آينده به شوراي اسلامي شهر مشهد تقديم شود که خوشبختانه بودجه امسال با 9300 ميليارد تومان روز گذشته در صحن علني شوراي اسلامي در قالب مشارکت‌هاي اقتصادي، پروژه‌هاي مختلف شهر و براي 19 سازمان و موسسه وابسته به شهرداري براي نخستين بار در نظام بودجه‌ريزي به طور متحد و در قالب آلبوم يکپارچه توسط شهردار مشهد تقديم شوراي اسلامي شهر شد.
برادران با بيان اينکه بودجه و سرمايه کل کشور در بودجه ريزي تاثير بسزايي دارد، ادامه داد: در حال حاضر وضعيت اقتصادي کل کشور در شرايط رکورد قرار دارد که شهرداري مشهد در همين راستا به دليل اينکه مکمل دولت است، امسال بودجه عمراني را افزايش داد.
وي بيان کرد: با توجه به اينکه شرايط اقتصادي کشور با رکود مواجه است، اين موضوع در تنظيم لايحه بودجه شهر مشهد تاثيرگذار بوده است که در اين راستا ما بايد در حوزه درآمدهاي ناشي از ساخت و ساز و هزينه‌هاي جاري با رويکرد محتاطانه عمل کنيم.
معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري مشهد در ادامه گفت: اعضاي شوراها نمايندگان مردم هستند که اجازه دارند حد و مرز بودجه را در افق‌هاي بالاتر تغيير دهند و مردم سهامدار شهر هستند و تمام اقدامات مديريت شهري در راستاي توسعه شهر قرار مي‌گيرد که به ارتقاي سطح زندگي مردم منجر مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه کلانشهر مشهد بايد داراي خطوط ريلي درونشهري باشد، خاطرنشان کرد: اختصاص بودجه به قطارشهري مشهد، هزينه ماندگار و زيربنايي براي شهر به شمار مي‌آيد.
برادران با اشاره به اينکه 1300 پروژه در بودجه سال آينده داريم، اضافه کرد: همچنين 1000 ميليارد تومان براي تکميل خط يک و احداث خطوط 2 و 3 قطار شهري مشهد در لايحه بودجه ديده شده است.
معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري مشهد با بيان اينکه هزينه در حمل و نقل ريلي سرمايه گذاري ماندگار و زيربنايي است، يادآور شد: کلانشهري مثل مشهد به دليل جمعيت بالا و ورود ميليوني زائران بايد حمل و نقل ريلي در سطح يک کلانشهر دنيا را دارا باشد به همين منظور ماهيانه 30 ميليارد تومان در خط 2 قطار شهري مشهد هزينه مي‌شود که اين به اندازه احداث ماهيانه يک تقاطع غيرهمسطح است.
وي عنوان کرد: از 9300 ميليارد تومان بودجه پيشنهادي شهرداري مشهد به شوراي اسلامي شهر که تا پايان سال توسط شوراي اسلامي بررسي و به تصويب خواهد رسيد، مبلغ 183 ميليارد تومان کمک دولتي بوده که 119 ميليارد تومان به پروژه قطارشهري اختصاص داده شده و مابقي براي ساير پروژه‌هاي مجموعه مديريت شهري است.
برادران اضافه کرد: قرار بود نيمي از اعتبارات براي پروژه قطارشهري توسط دولت و نيمي ديگر توسط شهرداري اختصاص يابد، اين درحالي است که دولت تنها 119 ميليارد تومان به اين امر اختصاص داده شد که اين مبلغ براي توسعه خطوط کفايت نمي‌کند و در اين صورت اين پروژه 20 سال به طول مي‌انجامد.
وي افزود: در اين راستا ما از اوراق مشارکت، صندوق ذخيره ارزي و از اعتبارات شهرداري براي توسعه خطوط و براي پروژه‌هاي عمراني بهره گرفته‌‌ايم.
معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري مشهد با بيان اينکه رويکرد مديريت شهري در پروژه‌ها توسعه‌اي بوده است، افزود: 379 ميليارد تومان براي احداث پارک‌هاي شهري، 188 ميليارد تومان براي احداث کمربندي 75 متري جنوبي، 179 ميليارد تومان پارکينگ‌هاي عمومي، 140 ميليارد تومان ناوگان اتوبوسراني، 12.5 ميليارد تومان ساخت مساجد، 25 ميليارد تومان براي خط سه بي آرتي، 90 ميليارد تومان اصلاح و بازسازي شبکه معابر و 18 ميليارد تومان براي کمربند سبز حاشيه شهر اختصاص خواهد يافت.
وي همچنين به اختصاص 21 ميليارد تومان به منابع آبي، 900 ميليارد تومان براي جابجايي پادگان‌ها و 140 ميليارد تومان براي بافت پيرامون حرم مطهر رضوي از بودجه سال 94 اشاره کرد.
معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري مشهد با بيان اينکه مردم مي توانند در نظارت بر پروژه‌هاي شهري نقش بسزايي داشته باشند، اظهار داشت: مديريت شهري از پيشنهادات عموم مردم، دانشجويان، اصحاب رسانه و نخبگان در اين راستا استقبال خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن