تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بال هاي سيمرغ فجر بر فراز کرمانشاه به پرواز درخواهد آمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۱۹ب.ظ)
با حمايت مستقيم استانداري کرمانشاه؛ بال هاي سيمرغ فجر بر فراز کرمانشاه به پرواز درخواهد آمد گروه استان ها - کرمانشاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ بالاخره رايزني ها و تلاش هاي مداوم مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي کرمانشاه در جهت برگزاري جشنواره فيلم فجر سي و سوم به بار نشست و توانست طي روزهاي متوالي برگزاري جلسات مداوم با استانداري استان در جهت جذب اعتبارات و البته سفرهاي ضرب العجلي به تهران در مسير تخفيف گرفتن، بالاخره اين جشنواره با اعتبار 150 ميليون توماني مديريت ارشد به کرمانشاه خواهد آمد.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي کرمانشاه در اين رابطه اظهار داشت: امسال از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي کليه هزينه هاي اکران فيلم هاي سي و سومين جشنواره فجر به عهده استان ها افتاد و از طرفي به دليل وجود بودجه هاي قطره چکاني براي اين اداره، عملا استقبال از اين امر بزرگ فرهنگي را با چالش مواجه ساخته بود به نحوي که طي سال جاري بجز دو استان خراسان جنوبي و کرمانشاه هيچ استان ديگري قادر به سهم داشتن در جشنواره فيلم فجر نبود.
وي با بيان اين مطلب که رايزني هاي زيادي با وزارت فرهنگ ارشاد اسلامي در زمينه تخفيفات استاني جهت اکران فيلم ها انجام شد، خاطرنشان ساخت: با حمايت مستقيم مديريت ارشد استان و تخصيص 150 ميليون تومان براي برگزاري اين جشنواره در کرمانشاه و از طرفي دريافت تخفيف ويژه اکران 5 ميليون توماني براي هر فيلم بجاي 7 ميليون توماني، در نهايت از 15 لغايت 25 بهمن ماه سال جاري جشنواره فيلم فجر با اکران ده فيلم برتر در سينماهاي شهر به اجرا درخواهد آمد.
در اين خصوص معاون سياسي و امنيتي استانداري نيز ضمن مهم تلقي کردن وقوع چنين رخدادهاي فرهنگي مهمي همچون جشنواره فيلم فجر در استان،اظهار داشت: برگزاري اين گونه جشنواره ها منجر به ايجاد شوق و نشاط در جامعه مي گردد و از اين رو حوزه استانداري کرمانشاه تمام سعي خود را در اين زمينه بکار بست که علي رغم تمام محدوديت هاي اعتباري بتواند جشنواره سي و سوم فيلم فجر را در سينماهاي شهر بر روي پرده ببرد.
سرپرست هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بيان اين مطلب که تمام سعي مسئولين هنري جشنواره فيلم فجر بر اين مهم قرار گرفته که در فرصت اکران ده فيلم جشنواره، بهترين هاي آن ها را بر روي پرده سينماي کرمانشاه ببريم، خاطرنشان ساخت: براساس برنامه ريزي انجام شده هر فيلم سه سانس اکران خواهد داشت که علاقمندان مي توانند براي ديدن آنها اقدام کنند .
خسروي پور تصريح کرد: مراسم اختتاميه اين جشنواره در27 بهمن ماه، با حضور چهره هاي برجسته اي از سينماي کشور و استان در تالار انتظار استان برگزار خواهد شد و در همين برنامه از تعدادي از بزرگان سينماي کرمانشاه همچون لقمان خالدي، تورج اصلاني و شهرام مکري تجليل و تقدير به عمل مي آيد.
گفتني است که دو سال گذشته جشنواره فيلم فجر با حضور چشم گير مردم کرمانشاه در سينماهاي کرمانشاه به اکران درآمد بطوري که تحسين ويژه مسئولين سينمايي کشور را به خود جلب کرده بود.
سروش زنگنه













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن