تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805146268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باجانفشانی رزمندگان مقاوت، خلبان اردنی آزاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: باجانفشانی رزمندگان مقاوت، خلبان اردنی آزاد می شود


پیشروی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه و مقاومت تحسین برانگیز مدافعان عین العرب، راه را برای آزادی خلبان اردنی و گروگان ژاپنی داعش باز کرده است. به گفته سفیر ژاپن، به احتمال زیاد آنها تا فردا به زندگی باز می گردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به دنبال پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه و تحقیر شدید داعش در عرصه میدانی و عرصه رسانه ای، سران این گروه تروریستی برای ارتقا روحیه اعضا و هواداران و بازگرداندن انسجام به فعالیت های رسانه ای شان، با تحویل دادن خلبان اردنی و گروگان ژاپنی موافقت کردند، تا با مانور روی آزادی ساجده ریشاوی، تروریست دستگیر شده در اردن، اخبار شکست های سنگین روزهای اخیرشان را تحت الشعاع قرار دهند. سفیر ژاپن در امان اعلام کرد، پس از مذاکرات ژاپن با مقامات اردنی، قرار است ساجده ریشاوی به یکی از شیوخ در امان تحویل داده شود تا گروگان ها آزاد شوند.

در دو روز گذشته، به علت شکست های سنگین تکفیری ها در عین العرب و دیرالزور سوریه و عقب نشینی از دیاله و حومه موصل، بخش رسانه ای داعش به شدت منفعل شده و راهی برای بالا بردن روحیه اعضا و هوادارانش نداشت و از آنجا که هر تلاش و اقدامی برای تکذیب و یا انحراف اذهان عمومی بی نتیجه بود، فعالیت تبلیغاتی و رسانه ای این گروه، که موثرترین حربه اظهار وجود آنها بود و در رسانه های غربی، به عنوان نمونه بسیار موفق جنگ رسانه ای تبلیغ می شد، عملا متوقف شد و حتی اعلام ولایت خراسان که به معنی جنگ با طالبان بود نیز، نتوانست اخبار شکست های سنگین داعش را پنهان کند.
تمسخر داعش

زنان ناقص العقل داعش را شکست دادند


از هم پاشیدن انسجام رسانه ای و سکوت اجباری داعش در تویتر، همزمان با انتشار مداوم تصاویر و خبرهای پیشروی جبهه مقاومت در عراق و سوریه، نه تنها روحیه اعضا و هواداران داعش را از بین برد، بلکه اختلاف ها، اعتراض ها و ابراز ندامت در میان آنها را به شدت افزایش داد.
از این رو، سران این گروه تروریستی در تلاش برای یافتن راهی جهت خلاصی از این اوضاع، اعلام کردند در ازای آزادی ساجده ریشاوی، حاضرند هم گروگان ژاپنی و هم خلبان اردنی را آزاد کنند.
معاوضه ریشاوی با معاذ و جوجو


این اقدام در عمل، عقب نشینی داعش از خواسته های قبلی و نوعی دست و پا زدن برای خلاصی از وضع حقارتش بارش بود. داعش پس از پرداخت نشدن مبلغ 200 میلیون دلار درخواستی اش برای آزادی دو گروگان ژاپنی، یکی از گروگان ها را سر برید و یک روز بعد، با یک گام عقب نشینی، اعلام کرد او را در ازای ساجده ریشاوی آزاد می کند، اما با تداوم شکست هایش در عرصه میدانی و از دست دادن جایگاهش در جنگ رسانه ای، ناچار شد خلبان اردنی را نیز عرضه کند، تا اردنی ها با درخواستش موافقت کنند و ساجده ریشاوی را آزاد کنند.   آزادی ساجده ریشاوی که تنها یکی از صدها تروریست دستگیر شده در اردن است، بجز به دست آوردن یک بهانه تبلغاتی، هیچ سودی برای تکفیری ها ندارد.
ریشاوی بهانه داعش

با انتشار خبر موافقت اردنی ها با آزاد کردن ساجده ریشاوی، بخش رسانه ای داعش، پس از دو روز سکوت و انفعال، از صبح امروز بار دیگر جان گرفت و موضوع تسلیم شدن اردن و آزادی ساجده ریشاوی را به عنوان یک پیروزی بزرگ، محور تبلیغاتی خود قرار داد تا ضمن بالا بردن روحیه تکفیری ها، خبرهای شکست های اخیر را تحت الشعاع قرار دهد.

ساجده مبارک عطروس الریشاوی، زن 50 ساله عراقی در سال 2005 هنگام تلاش برای انفجار کمربند انفجاری اش در یکی از هتل های امان در اردن دستگیر شد.

 صبح امروز و پس از گذشت ده ساعت از مهلت داعش، منابع خبری منطقه خبر دادند نیروهای امنیتی اردن، ساجده ریشاوی را از زندان به جای دیگری منتقل کرده اند و قرار است این زن تروریست را که سال قبل، هنگام تلاش برای منفجر کردن کمربند انفجاری اش دستگیر شده بود، به شیخ عشیره دلیمی تحویل داده شود.
آزادی ساجده ریشاوی


اکنون تسلیم شدن و همکاری سران داعش و مقامات اردن در موضوع گروگان ها، صفحات تکفیری ها در تویتر جان گرفته اند و با ندیده گرفتن شکست سنگینشان در عین العرب، دیالزور، دیالی، نینوا و صلاح الدین، از پیروزی بزرگ خود دم می زنند.
شادی تبلیغاتی داعش



چهار شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن