تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818887613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوه فجر در سرزمین علویان/63 برگزاری گفتمان دینی در مدارس بابلسر در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شکوه فجر در سرزمین علویان/63
برگزاری گفتمان دینی در مدارس بابلسر در دهه فجر
مسئول امور بانوان فرمانداری بابلسر گفت: گفتمان دینی در مدارس دخترانه بابلسر با رویکرد دستاورد نظام برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری گفتمان دینی در مدارس بابلسر در دهه فجر



فریده ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با اشاره به ایام‌الله دهه‌فجر نقش زنان را در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل دانست و اظهار کرد: اهمیت نقش زنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زمانی آشکار می‌شود که نه تنها در برخی موارد اقشار مختلف زنان، خود در خط مقدم مبارزه حاضر می‌شدند بلکه مشوق اصلی همسران و فرزندان خود برای شرکت در این مبارزه بودند.
وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، بانوان جزو نخستین پاسخ دهندگان به همه دعوت‌های بزرگ انقلابی بودند، گفت: امروز نیز در میدان فعالیت و مبارزه زن‌ها به مراتب جلوتر از مردها هستند.
مسئول امور بانوان فرمانداری بابلسر از برگزاری 37 برنامه فرهنگی و دینی در ایام‌‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: همایش پیشگیری از سرطان‌های شایع زنان، همایش سبک زندگی دینی و اسلامی خاص همسران پاسدار و فرماندهان، همایش بانوان و برگزاری همایش بزرگ آمادگی جسمانی و ایروبیک و برگزاری همایش غذاهای سنتی از جمله همایش‌های قابل اجرای کمیته امور بانوان در ایام‌الله مبارک دهه‌فجر است.
ملایی برگزاری مراسم خاطره‌گویی بانوان فعال در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری گفتمان دینی در مدارس دخترانه با رویکرد دستاورد نظام، نمایشگاه دستاوردهای زنان در بخش‌های مختلف، جشنواره کودک و نوجوان و جوان، برگزاری کارگاه آسیب‌شناسی و آموزش مهارت‌های زندگی برای والدین را از جمله برنامه‌های فرهنگی این کمیته در ایام‌الله دهه‌فجر دانست.
مسئول کمیته امور بانوان بابلسر برگزاری مسابقات دوومیدانی و کاراته بانوان و برگزاری مسابقات چهارجانبه والیبال بانوان در رده جوانان و نوجوانان را از جمله برنامه‌های ورزشی امور بانوان در ایام‌الله دهه‌فجر دانست.
وی دیدار با خانواده شهدا،گلباران مزار شهدا،برگزاری محافل قرآنی در مساجد،اعزام مبلغه در مساجد، مدارس و بازدید از آسایشگاه سالمندان در بابل را از دیگر برنامه‌های کمیته امور بانوان شهرستان بابلسر برشمرد.
انتهای پیام/86010/ح20

93/11/08 - 08:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن