تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن هاي بزرگ دهه فجر انقلاب مزين به حضور شاداب فرهنگيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۴۲ب.ظ)
مدير کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد: جشن هاي بزرگ دهه فجر انقلاب مزين به حضور شاداب فرهنگيان مدير کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برنامه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي آموزش و پرورش استان را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ سليمان محبي در اين خصوص از تشکيل ستاد دهه فجر در ادارات آموزش و پرورش نواحي، شهرستان ها، مناطق و مدارس، آيين گلبانگ انقلاب و همچنين نواختن زنگ تمام مدارس دوره هاي مختلف راس ساعت 33 : 9 صبح روز دوازدهم بهمن ماه با ياد و گراميداشت روز و ساعت ماندگار ورود حضرت امام خميني(ره) به خاک وطن، همزمان با سراسر کشور خبر داد.
محبي اظهار داشت: سعي شود در آيين نمادين از مسوولين، شخصيت هاي فرهنگي، علمي و ... دعوت شود و زنگ انقلاب توسط خانواده معظم شهدا، جانبازان و دانش آموزان نواخته شود.
وي هر مدرسه را يک پايگاه انقلاب دانست و گفت: در اين ايام اهتزاز پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران و تزيين فضاي مدرسه بويژه نماي بيروني آن بايد مورد توجه قرار گيرد.
مدير کل آموزش و پرورش استان ضمن تاکيد بر خاطره انگيز کردن ايام دهه فجر و اجراي برنامه هاي شاد و مفرح در روز هاي اين ايام در مدارس، فراهم کردن شرايط ارتباط بين پايگاه هاي مردمي انقلاب به خصوص مدرسه، مسجد و کانون خانواده را از سوي مدير و ساير همکاران مدرسه، رييس انجمن اوليا و مربيان، اوليا دانش آموزان، امام جماعات مدرسه و مسجد در اجراي آيين گراميداشت دهه فجر مورد تاکيد قرار داد.
سليمان محبي برنامه ريزي براي حضور شخصيت هاي موثر، پيشکسوتان عرصه تعليم و تربيت، دبيران مجرب، اساتيد و روحانيون فاضل و مديران اجرايي در مدرسه در جهت طرح مسايل برجسته انقلاب، تبيين شخصيت امام (ره) و همچنين بيان دستاوردهاي انقلاب و توفيق هاي گوناگون در عرصه علم و فناوري، انرژي صلح آميز هسته اي و ... را مهم ارزيابي کرد.
محبي از آمادگي کامل جامعه فرهنگي استان براي حضور پرشور در راهپيمايي حماسي و پرشور روز 22 بهمن ماه همراه با شعارهاي ارزشي و اجراي سرودهاي انقلاب خبر داد.
سليمان محبي از ديگر برنامه هاي دهه فجر را برنامه ريزي براي حضور همکاران، دانش آموزان به همراه اوليا با دسته هاي گل در منزل شهداي والاي انقلاب و ايثارگران با هدف تجديد خاطره و قدرداني از آنان و نيز حضور در مراکز خاص علمي، فرهنگي و تفريحي با هماهنگي و رعايت کليه ي جوانب امر بيان کرد و افزود: غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا در روز پنجشنبه 16بهمن ماه جاري به مناسبت روز انقلاب اسلامي، ايمان، جهاد و شهادت از ديگر برنامه ها مي باشد.
وي تصريح کرد: اجراي برنامه هاي ويژه و جذاب از جمله فعاليت هاي هنري، ورزشي، نمايشگاه عکس و تصوير، انشا نويسي با موضوع انقلاب و پرسش مهر رياست جمهوري، وبلاگ نويسي، مسابقات کتابخواني، مقاله نويسي، جنگ شادي، تئاتر و استفاده از هنر آدمک سازي با موضوع آدمک ديکتاتورهاي استکباري و صهيونيستي، قرائت هماهنگ سوره مبارکه فجر، مسابقه حفظ و تفسير آيات آن در مدارس و ادارات تابعه با اهدا جوايز و لوح تقدير به برگزيدگان از ديگر برنامه هاي دهه فجر استان کرمانشاه مي باشد.
محبي در خصوص لزوم تکريم از فرهنگيان گفت: تقدير و تکريم از فرهنگيان فرهيخته و صاحب نام تاثير گذار و نيز دانش آموزان نخبه در رشته هاي قرآني، ورزشي و هنري نيز از ديگر برنامه هاي اين دهه مي باشد.
مدير کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: از ديگر برنامه هاي اين نهاد در استان کرمانشاه و در دهه فجر مي توان به تهيه، تدوين و تنظيم بهترين آثار هنري و نوشتارها و دل نوشته ها، وصايا و سيره ي شهداي فرهنگي و دانش آموزي و انتخاب بهترين ها بويژه آثار دانش آموزي و نگهداشت آن براي سال هاي آتي جهت ارايه به نمايشگاه، برنامه ريزي ديدار دانش آموزان با نماينده مقام معظم رهبري و ائمه جمعه در اين ايام و همايش شعر و مشاعره با موضوع انقلاب با حضور شاعران فرهنگي و دانش آموزان شاعر و توجه به زبان و فرهنگ بومي اشاره کرد.
محبي در خصوص لزوم بهره مندي از هنر انقلاب گفت: گروه هاي مختلف هنري براي خلق لحظات سرور و نشاط به صورت ثابت در اردوگاه ها، کانون ها و يا به صورت سيار در مدارس حضور مي يابند.
محبي حضور با شکوه دانش آموزان و معلمان در نماز جمعه به ويژه روز جمعه 17 بهمن ماه و هماهنگي در اين مورد با ستادهاي نماز جمعه براي تقدير از حضور هميشگي و دشمن شکن فرهنگيان و دانش آموزان را مورد تاکيد قرار داد و افزود: نصب روز شمار انقلاب در تابلو مدرسه، يادآوري شعارهاي انقلاب و نيز معرفي چهره هاي موثر و خوش نام و نخبه علمي، انقلابي و ديني به خصوص دانشمندان شهيد انرژي صلح آميز هسته اي، مرور دستاورد هاي انقلاب و توطيه هاي دشمنان از جلوه خاصي برخوردار مي باشد.
وي گفت: اهتمام لازم براي اجراي سرود افتخار آميز گروه 1357 نفري دانش آموزان به ياد و خاطره پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1357 و گروه هاي 313 نفري در مناطق و شهرستان ها در روز 22 بهمن ماه و همچنين طرح پرسش هايي در ارتباط با انقلاب و فرآيند شکل گيري و پيروزي آن در کلاس هاي درس توسط دبيران و مربيان پرورشي به گونه اي که دانش آموزان در منزل و با استفاده از اطلاعات عمومي، کتاب، فضاي مجازي و سايت هاي مناسب به آن پاسخ دهند از ديگر برنامه ها مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن