تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798724431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ کدام از مديران وزارتخانه نبايد له يا عليه فرد يا جناحي موضع گيري کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۶ب.ظ)
سخنگوي وزارت کشور: هيچ کدام از مديران وزارتخانه نبايد له يا عليه فرد يا جناحي موضع گيري کنند سخنگوي وزارت کشور با اشاره به رصد فضاي سياسي کشور تاکيد کرد: هيچ کدام از مديران وزارت کشور نبايد له يا عليه فرد يا جناحي موضع گيري کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، نشست خبري قائم مقام و سخنگوي وزارت کشور همراه با مهندس رزم حسيني استاندار کرمان با اصحاب رسانه امروز صبح در وزارت کشور برگزار شد.
حسينعلي اميري، قائم مقام و سخنگوي وزارت کشور در اين نشست با گراميداشت دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: در تاريخ انقلاب ها، هر چقدر از زمان پيروزي انقلاب فاصله ايجاد مي شود انقلاب کمرنگ تر و آرمان هاي انقلاب به سوي توجه کمتر و افول مي رود، اما مردم ما با گذشت سي و چند سال هنوز با شور و حال همان آرمان ها زندگي مي کنند و نسبت به ارزش هاي انقلاب حساس هستند.

روزانه شرايط سياسي کشور را به دقت رصد مي کنيم
اميري در ادامه گفت: با فرمايشي که وزير محترم کشور داشتند دو هفته پيش کليد انتخابات زده شد و فضاي سياسي کشور تحت تاثير بيان آقاي وزير قرار گرفت. وزيرکشور در سخناني اعلام کرد؛ مديران سياسي وزارت کشور اگر قصد کانديداتوري در فضاي انتخابات را دارند بايد تا يک اسفند استعفا دهند.
وي در ادامه افزود: برخي رسانه ها اين سخنان وزير کشور را به ديگر بخش هاي اداري سرايت دادند.در حالي که اين مطلب مربوط به بخش داخلي وزارت کشور است. وزير محترم کشور اين اختيار را دارند که با استعفايي مخالفت يا موافقت کنند.
اميري با تاکيد به برگزاري انتخابات سالم گفت: حفظ بي طرفي براي مجريان و ناظران امر کليدي است. روزانه شرايط سياسي کشور را به دقت رصد مي کنيم.هيچ کدام از مديران وزارت کشور نبايد له يا عليه فرد يا جناحي موضع گيري کنند.
اين مقام مسوول اظهار داشت: هر گونه شائبه در اين امر به هيچ وجه قابل قبول نيست. اين رصد در کل کشور در حال انجام است. همه کساني هم که مي خواهند براي انتخابات مجلس کانديدا شوند به صلاحشان نيست فعاليت هاي انتخاباتي زودرس داشته باشند.

تسهيلات براي زائرين اربعين
سخنگوي وزارت کشور در ادامه با اشاره به ديدار وزير کشور با دکتر الغوان، وزير کشور عراق درهفته گذشته گفت: همکاري هاي امنيتي و پليسي وبين بخشي شروع شده است. توافقاتي هم براي سال آينده در ايام اربعين براي ايجاد تسهيلات براي زائرين عتبات عاليات صورت گرفته است.

تقسيمات کشوري بايد براساس توسعه متوازن باشد
سخنگوي وزارت کشور با اشاره به انتصاب مهندس مقيمي به معاونت سياسي وزارت کشور گفت: مهندس مقيمي از برادران متدين و با سابقه طولاني در وزارت کشور هستند. وي در سه استان استاندار و در 16 ماه استاندار استان مرکزي بوده اند. حوزه معاونت سياسي ، دفتر سياسي و بخش هاي احزاب و گروههاي سياسي است.بخش ديگر دفتر تقسيمات کشوري است.
اميري گفت: در اوايل دولت تدبير و اميد هيئت وزيران موضوع تقسيمات کشوري را متوقف کردند. وزارت کشور موظف است لايحه رادر مورد تقسيمات کشوري تهيه کند و به دولت تحويل دهد. اين مورد عملي شد.ولي چون تهيه لايحه فرآيند طولاني بود و تقاضاي نمايندگان زياد بود بنابراين دولت اخيرا با شرايطي که به وزارت کشور ابلاغ کرده موضوع را مي پذيرد. اين مورد بايد به نحوي باشد که توسعه متوازن شکل گيرد.متاسفانه جمعيت شهري به روستايي برتري گرفته است.
سخنگوي وزير کشور گفت: سابقا روستا قاعده نظام سکونت بود. جمعيت شهري به 71 درصدرسيده و جمعيت روستايي به 29 درصدرسيده است.اين زنگ اخطار است. آماري هم که در تخصيص بودجه داريم بدين نحو است که بيشتر صرف ساختمان سازي، حقوق کارمندان اداري و وسايل نقليه مي شود و اعتبارات باقي مانده براي توسعه کم است.
اميري در ادامه صحبت خود گفت: بخش ديگر معاونت سياسي دفتر انتخابات است. کار انتخابات از ناحيه دفتر شروع شده بود که با آمدن مهندس مقيمي اين بحث سرعت بيشتري مي گيرد.
سخنگوي وزارت کشور دربخش ديگري از سخنان خود افزود: در هفته گذشته کارگروه ويژه امنيت مرز ، حريم مرز استان اردبيل را تصويب کرد. و همانطور که مي دانيد آقاي وزير عنايت ويژه اي به بحث مرزها دارند. امنيت پايدار در سايه توسعه اتفاق مي افتد.

جمع آوري متکديان از سطح استان البرز
وي افزود: همچنين در هفته گذشته تشکيل شوراي اجتماعي به رياست وزير کشور و با حضور دستگاه هاي فرهنگي و اجتماعي را داشتيم.با تاکيد دکتر روحاني به جمع آوري متکديان و گدايان از استان البرز، با هماهنگي استانداري تهران قرار است که متکديان جمع آوري شوند. لازم است در اين رابطه از شهرداري محترم که مسئوليت هايي را بر عهده گرفته است تشکر کنم.
اميري گفت: در اين جلسه قرار شد بانک اطلاعات رفاه اجتماعي براساس توازن منطقه اي و کاهش آسيب هاي اجتماعي به ستاد برنامه توسعه ابلاغ شود.

در انتخابات شوراي ياري ها وزارت کشور متولي نيست
سخنگوي وزارت کشور درباره انتخابات شوراي ياري هاي تهران گفت: در قانون موضوعي تحت اين عنوان پيش بيني نشده است.اين موضوع بايد در قانون تصريح شود.شوراي محترم تهران مي تواند از طريق شوراي عالي استان ها اين طرح را به سه فوريت به مجلس دهد. اگر بصورت قانون درآيد موظف به اجرا آن هستيم ولي در شرايط فعلي امکان ندارد.
اميري با اشاره به توسعه متوازن و پايدار نيز گفت: يکي از اولويت هاي دولت يازدهم بر اين مسئله است. در اين راستا نشست مشترک با سفراي کشورهاي همسايه خواهيم داشت که عمدتا در اين نشست ها براي توسعه مسائل اقتصادي روساي اتاق بازرگاني استان ها نيز هستند.

هشدار به اتوبوس ها با يک باک اضافي
قائم مقام وزارت کشور با اشاره به توقف اتوبوس هايي که يک باک اضافه هم دارند گفت: بعضي اتوبوس ها سوخت اضافي مي زنند و قاچاق مي کنند. اگر ظرف مدت يک کاه اين اتوبوس ها باک اضافي را برندارند از تردد آنها در جاده جلوگيري خواهد شد.وي اضاف کرد که وزن اين باک اضافي معادل 500 کيلوگرم است که باعث عدم تعادل اتوبوس در جاده و تصادف نيز مي شود.

وضعيت درياچه اروميه
اميري درباره وضعيت درياچه اروميه هم گفت: استانداران آذربايجان غربي و شرقي، اعلام کرده اند 25 طرح براي احياي درياچه اروميه ارائه شده است. با اجراي اين طرح ها آب درياچه اروميه 3 سانتي متر بالا آمده است. اميدواريم با اجراي اين طرح ها شاهد احياي مجدد درياچه اروميه باشيم.

استفاده از ظرفيت مجمع تقريب مذاهب اسلامي
سخنگوي وزارت کشور در بخش ديگري از سخنان خود گفت: استاندار لرستان نيز همايشي براي تجار مجمع تقريب مذاهب اسلامي برگزار کردند.درست است که مجمع تقريب ديني است ولي ظرفيت بزرگي براي جهان اسلام است.يکي از اين ظرفيت ها مربوط به سرمايه گذاري براي اشتغال است.

خبري از حادثه سيستان و بلوچستان و سرقت مسلحانه در گلپايگان
اميري در پايان سخنان خود به دو حادثه سيستان و بلوچستان و سرقت مسلحانه در گلپايگان گفت: متاسفانه يکي از افراد در سيتان و بلوچستان که معلم بوده شهيد شد. بحث قوي و قبيله اي هم در اين ماجرا بوده است که قاتل دستگير شده است. سارقان مسلح در گلپايگان نيز، سه برادر بوده اند که در درگيري 2 نفر آنها کشته و يکي از آن ها زنده دستگير شد که براي تحقيقات در دست مراجع قضايي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن