تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال بارش برف و باران در تهران / افزايش دما در گيلان و اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴ب.ظ)
احتمال بارش برف و باران در تهران / افزايش دما در گيلان و اردبيل کارشناس سازمان هواشناسي از ورود سامانه بارشي فعال از فردا به کشور خبر داد و گفت: اين سامانه باعث بارش برف و باران در برخي از مناطق کشور مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، امين حسين نقشينه، کارشناس سازمان هواشناسي به تشريح وضعيت آب‌وهواي کشور طي روزهاي آينده پرداخت و خاطرنشان کرد:‌ امروز هفتم بهمن بارش‌هاي پراکنده‌اي را براي مناطق مرتفع البرز و زاگرس مرکزي خواهيم داشت و به تدريج از بعد از ظهر امروز براي مناطقي از شمال شرق کشور نيز اين بارش‌ها رخ مي‌دهد.
وي تاکيد کرد: فردا سامانه بارشي فعال از سمت شمال غرب و غرب به کشور وارد مي‌شود و تا اواخر روز شنبه که از شمال شرق خارج مي‌شود براي مناطقي از البرز، زاگرس، دامنه‌هاي جنوبي البرز و سواحل شمالي کشور و شمال شرق بارش خواهيم داشت.
نقشينه يادآوري کرد: ضمنا فردا و پس فردا وزش باد نسبتا شديد جنوبي در استان‌هاي اردبيل و گيلان باعث افزايش نسبي دما در سواحل شمالي خواهد شد و خليج فارس هم در روزهاي پاياني هفته مواج است.
وي افزود: از جمعه بر ميزان بارش‌ها در سواحل شمال کشور افزوده مي‌شود و در غرب و دامنه‌هاي جنوبي البرز و شمال شرق هم به تناوب، بارندگي ادامه پيدا خواهد کرد.
کارشناس سازمان هواشناسي گفت: امشب براي تهران انتظار داريم که بارش‌هاي خفيف در پاره‌اي از نقاط رخ بدهد، اما؛ از بعد از ظهر فردا آسمان تهران ابري خواهد شد و فردا شب براي تهران بارش برف و باران پيش‌بيني مي‌شود.
به گفته وي بيشينه دماي امروز تهران به ۱۲ درجه مي‌رسد و فردا ۱۱ درجه خواهد شد و کمينه دماي فردا صبح تهران نيز دو درجه بالاي صفر خواهد بود.
نقشينه گفت: طي شبانه روز گذشته اردبيل با کمينه دماي ۶ درجه زير صفر سردترين و بندر عباس با بيشينه دماي ۲۵ درجه گرمترين مرکز استان‌هاي کشور شناخته شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن