تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات شوراياري ها قطعا برگزار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۲۶ق.ظ)
مسجد جامعي تاکيد کرد: انتخابات شوراياري ها قطعا برگزار خواهد شد عضو شوراي اسلامي شهرتهران گفت: انتخابات شوراياري ها در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد و در اين زمينه مشکلي وجود نخواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، احمد مسجد جامعي در يکصد و بيست و هفتمين جلسه علني از چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين مطلب تصريح کرد: شوراياري ها در دوره سوم شش سال به صورت مستمر فعاليت داشته و بسياري از امور محلات به اين شوراياري ها واگذار شده بود.
وي افزود: در دوره چهارم نيز شوراياري ها با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد و انتخابات آن ها نيز برگزار خواهد شد.
عضو شوراي اسلامي شهرتهران با اشاره به مباحث مطرح شده از سوي وزير کشور در رابطه با برگزاري انتخابات شوراياري ها خاطر نشان کرد: موضوعي که وزير کشور نيز به آن اشاره داشته همان مطلبي است که همواره از سوي شوراي شهرتهران به آن اشاره مي شد.
وي افزود: ما خواستار برگزاري انتخابات از سوي شهرداري و نظارت بر اين انتخابات از سوي نهاد شورا بوديم که خوشبختانه قرار است اين موضوع عملياتي شود.
در ادامه جلسه امروز شوراي اسلامي شهر تهران اعتراض فرمانداري پايتخت به متن مصوبه اصلاحيه ماده پنجم مصوبه تشکيل انجمن هاي شوراياري هاي شهرتهران مورد بررسي اعضا قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن