تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام رهبرانقلاب به جوانان غربی نقطه عطفی در تحولات جامعه جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارکرج: پیام رهبرانقلاب به جوانان غربی نقطه عطفی در تحولات جامعه جهانی است به خبرگزاری پانا:معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج در جلسه شورای اداری این کلانشهرگفت: پیام رهبر انقلاب به جوانان غربی برای شناخت بی واسطه اسلام پیام صلح و دوستی به جهانیان و نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن ساعت 16:46

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، محمدتقی ایرانی درادامه افزود: مقام عظمای ولایت با دعوت از جوانان اروپایی و آمریکایی به شناخت مستقیم و بی واسطه از اسلام واقعی با استفاده از منابع اصلی خود، از آنان خواستند تا هرگونه پیشداوری در مورد اسلام را نپذیرند و از دانشمندان و سیاستمداران خود که گوش به فرمان صهیونیسم بین الملل هستند تبعیت نکنند. ایرانی در ادامه گفت:تمدن های امروز دنیا، که وابسته به مکاتب مادی و «ایسم» ها هستند، در واقع شعاری بیش نبوده و در عمل رنگ باخته هستند، چراکه هرگز نمی توانند رهایی بخش و نوید دهنده برای آرمان های بشریت باشند.
وی افزود: امروز دنیا باید تصمیم بگیرد چگونه پیامبر رحمت ،حضرت محمد(ص) و دین آسمانی اسلام را بشناسد و با احترام به آخرین پیام آور وحی و جامعه مسلمین برخورد کند.
وی گفت: امروز استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل نمی خواهند دنیا طعم عدالت و انسانیت را از زبان پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) بچشد و به همین دلیل با توطئه های جدید و استفاده از تکفیری ها و داعشی ها و نحله های فکری مسموم  به دنبال اسلام هراسی هستند.
معاون استاندار البرز افزود: اسلام داعشی مورد تایید ما نیست. اسلام ما دین عطوفت و مهربانی است و ما مسلمانان امروز بیشتر از هرزمان دیگری در معرض قضاوت جهانیان هستیم. لذا به وحدت بیش از پیش نیاز داریم.
وی تاکید کرد: ما در برهه ای حساس از تاریخ هستیم و باید این حساسیت را درک کنیم.وحدت مسلمانان ، امروز نه تنها به نفع اسلام و مسلمین، بلکه به نفع تمام بشریت است و ما نباید اجازه دهیم خدشه ای به روح پاک اسلام شریف وارد آید.
ایرانی، اعتماد رهبری به دیپلماسی دولت را موجب دلگرمی دولت و مردم دانسته و گفت: امروز جمهوری اسلامی مقتدرانه از حقوق هسته ای و تمام حقوق ملت ایران در عرصه جهانی دفاع  می کند.
وی گفت: مردم ایران، تفکر مذاکره را پذیرفته و در انتخابات ریاست جمهوری به آن رای داده اند  که مورد تایید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد.
ایرانی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در موضوع هسته ای، تابع رهبرمعظم انقلاب بوده و خارج از اصول نظام اسلامی عمل نخواهد کرد.
فرماندار کرج با بیان اینکه دشمنان به دنبال به چالش کشیدن مذاکرات با ایران اسلامی هستند، گفت: ایران اسلامی به اصول خود و اصول مذاکره پایبند است، ما به امریکا هیچگاه اعتماد نداشته و نداریم ولی بنا به فرامین مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده را اهل انقلاب و فرزند نظام دانسته و به آنها اعتماد داریم.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن