تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818963494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران پوريان: تراکتوري متفاوت را خواهيد ديد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ایران پوریان: تراکتوری متفاوت را خواهید دید
مدافع تراکتورسازي اعتقاد دارد تيمش در نيم فصل دوم بهترين نتيجه را خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه" محمد ایران پوریان در مورد بازی دوستانه دیروز با گسترش گفت: بازی خوبی بود از اینکه توانستیم بعد از دو هفته ای که در ایران بودیم با یک تیم لیگ‌برتری بازی کنیم، خوشحال هستیم. در این دیدار توانستیم خودمان را محک بزنیم و به شرایط مسابقه نزدیک شویم.

او در مورد اینکه برای شروع دوباره بازی ها آماده هستند یا خیر ادامه داد: تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و از نظر کارهای بدنی و هماهنگی در شرایط آرمانی قرار داریم. انشاالله بتوانیم ثمر زحماتی که در این مدت کشیدیم را در نیم فصل دوم ببینیم.

بازیکن تراکتورسازی درباره بازی با ملوان نظرش را اینگونه بیان کرد: ملوان نسبت به نیم فصل اول متفاوت شده چون هم مربی شان تغییر کرده و هم نفرات جدیدی به این تیم اضافه شده اند ولی یک بدی که دارد این است که متاسفانه ما شناختی روی ملوان مدل جدید نداریم. اما باز هم تمام تلاشمان را می‌ کنیم تا دست پر برگردیم چون حیف است امتیاز از دست دهیم و جایگاهمان در جدول متضرر شود.

وقتی از ایران پوریان سوال شد مدافعان تراکتورسازی می‌ توانند در نیم فصل دوم هجمه ای که علیه خط دفاع این تیم به وجود آمده را برگردانند شد، پاسخ می‌ دهد: من از همان اول هم گفتم که ما در دفاع تیمی مشکل داریم و اسمی از بازیکن خاصی نیاوردم. برای اینکه در باخت و اشتباهاتی که صورت می‌ گیرد، کل تیم مقصر هستند ولی این قول را می‌ دهم که در نیم فصل دوم تراکتوری متفاوت را خواهید دید.



1393/11/06 14:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن