تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803663243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین فبلت‌های بازار/ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طراحی خیره کننده،
بهترین فبلت‌های بازار/ تصاویر
شیائومی با معرفی دو فبلت خود یعنی می‌‌نوت و می‌نوت پرو، توجهات زیادی را به خود جلب نمود. این گوشی‌ها بدنه فوق باریک ۶.۹۵ میلی‌متری دارند که از رقیبانی چون نوت ۴ و آیفون ۶ پلاس نیز باریک‌تر محسوب می‌شوند. به کارگیری آلومینیوم در بدنه و کاهش حاشیه‌های گوشه‌ها، زیبایی جمع و جوری به ظاهر این دو فبلت بخشیده است.



  به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل ازفارنت، می‌نوت پرو دارای امکاناتی چون چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و رم ۴ گیگابایت است. حافظه داخلی این گجت دو سیم‌کارته نیز در نهایت دست و دل بازی ۶۴ گیگابایت اس. شیائومی می‌نوت از روز ۳۰ دی ماه آماده پیش‌فروش است و تحویل آن از یک هفته بعد یعنی ۷ بهمن ماه آغاز می‌شود. این در حالی است که می‌نوت پرو اسفند ماه، هم‌زمان با افزایش تولید اسنپ‌دراگون ۸۱۰ روانه بازار خواهد شد.   قیمت می‌نوت پرو ۳۳۰۰ یوآن (معادل ۵۳۲ دلار) و قیمت می‌نوت با حافظه ۱۶ گیگابایت ۲۲۹۹ یوآن (معادل ۳۷۲ دلار) و با حافظه ۶۴ گیگابایت ۴۵۰ دلار خواهد بود. با بررسی قیمت فبلت‌های زیر، رقابت بین این دو محصول شیائومی با دیگر فبلت‌ها را مشاهده خواهید نمود. برای مثال فبلت ۳۵۰ دلاری وان پلاس وان از نظر فناوری صوتی های فای، نسبت به می نوت پرو کیفیت پایین‌تری دارد.   آیا این رقبای قدر، با ویژگی‌ها و قیمت‌های خود خواهند توانست فبلت‌های می‌نوت را مغلوب سازند؟ قضاوتش با شما! در ادامه مطلب لیستی از چند رقیب اصلی می‌نوت به همراه قیمت آن‌ها را فراهم نموده‌ایم.
گلکسی نوت ۴ سامسونگ (۶۸۰ دلار) سامسونگ گلکسی نوت ۴، چهارمین سری فبلت‌های نوت است که علاوه بر عملکردی سریع‌تر دارای قابلیتهایی چون صفحه نمایش QHD 5.7 اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است.  

  از دیگر ویژگی‌های این فبلت، تراشه قدرتمند ۸ هسته‌ای اکسینوس ۵۴۳۳ با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است. نوت ۴ اولین سری نوت است که دوربین اصلی آن مجهز به لرزشگیر اپتیکال است. دوربین اصلی این فبلت ۱۶ مگاپیسل و دوربین سلفی آن ۳.۷ مگاپیکسل است.
آیفون ۶ پلاس اپل (۷۵۰ دلار) آیفون ۶ پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بزرگ‌ترین گوشی هوشمند ساخت اپل است. وضوح تصویر این صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده که با تراکم پیکسلی چشم‌گیر ۴۰۱ پیکسل بر اینچ همراه است.  

  دیگر شاخص‌های بارز این گوشی وجود چیپستA8 است که شامل یک پردازنده دو هسته‌ای ۶۴ بیتی به همراه چیپ کمکی M8 است. دوربین ۸ مگاپیکسلی این گوشی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و فلش LED دوگانه است. همچنین اولین بار است که اپل از طریق سرویس Apple Pay چیپ NFC را به منظور تسهیل انتقال وجه در گوشی‌های همراه خود استفاده کرده است.
اسند میت ۷ هواوی (۵۲۰ دلار) هوآوی اسند میت ۷ مجهز به صفحه نمایش ۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است و حاشیه‌های خیلی باریکی دارد. سیستم عامل این فبلت اندروید کیت کت بوده و از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند.  

  از دیگر امکانات سخت‌افزاری این فبلت، رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است. دوربین اصلی این مدل، ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی مجهز به چیپست ۸ هسته‌ای HiSilicon Kirin 925 می‌باشد.
نکسوس ۶ گوگل (۶۵۰ دلار) نکسوس ۶ مجهز به چیپست اسنپ دراگون ۸۰۵ بوده که و آخرین معماری ۳۲ بیتی پیشرفته هسته‌های کریت کوالکام است. این پردازنده، ۴ هسته‌ای و دارای فرکانس ۲.۶۵ گیگاهرتز است. رم فبلت، ۳ گیگابایت و پردازنده گرافیکی آن از نوع آدرنو ۴۲۰ می‌باشد.  

  صفحه نمایش این گوشی، ۵.۹۶ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی نکسوس ۶ قابلیت تصویربرداری با وضوح ۴K را دارد. دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی این دستگاه در راستای دو اسپیکر جلویی آن واقع شده است.
هانر ۶ پلاس هواوی هانر ۶ پلاس اولین گوشی هوآوی به همراه دوربین دوگانه است. این فبلت ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰p، مجهز به چیپست ۸ هسته‌ای Kirin 925 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است که برند جدیدی از پردازنده‌های سیلیکونی ساخت هوآوی محسوب می‌شود و مجهز به پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) است.  

  رم ۳ گیگابایت به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و شکاف میکرواس‌دی به منظور ارتقای حافظه از دیگر مشخصات این گجت است. تمام این تشکیلات تحت عملکرد باتری قدرتمند ۳۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی قرار دارند. دوربین این گوشی درواقع ترکیبی از دو سنسور ۸ مگاپیکسلی با سایز ۱.۸۵ میکروپیکسل است که با استفاده از تکنولوژی ISP امکان گرفتن عکس‌های ۱۳ مگاپیکسل را فراهم کرده است و عملیات ادغام، الحاق و پردازش تصویر را نیز انجام می دهد. یکی از دوربین‌های پشتیf/2.0 و فوکوس خودکار دارد و دیگری به فوکوس ثابت و f/2.4 محدود شده است.
اوپو فایند ۷ (۵۵۰ دلار)   این فبلت با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی مجهز به محافظ گوریلا گلس ۳، وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، و چیپ‌ست ۴ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۱، با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز، رم ۳ گیگابایتی و پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۳۰ ارایه می شود.  

  حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت بوده که از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا است. دوربین اصلی اوپو فایند ۷، ۱۳مگاپیکسلی بوده که از قابلیت‌هایی چون سنسور سونی مدل IMX214 و فلش LED دوگانه برخوردار است. دوربین این فبلت با f/2.0 در محیط‌های کم‌نور می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.
وان پلاس وان (۳۵۰ دلار) بدنه منیزیم، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، ابعاد ۱۵۲.۹ در ۷۵.۹ در ۸.۹ میلی‌متر و ۱۶۲ گرم وزن از ویژگی‌های ظاهری این فبلت ۳۵۰ دلاری است. وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ صفحه نمایش این گوشی به معنای واقعی کلمه محسوس است که این امر به دلیل کاهش حاشیه‌های بالا و پایین گوشی است.  

  در پشت گوشی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX214 با شش لنز ترکیبی و گشادگی f/2.0 قرار دارد. این فبلت از یک نسخه بهینه سازی شده سیانوژن مد با طراحی مینیمال بهره می‌برد.   2013



۰۶/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن