تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820219973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد از محل احداث پايگاه انتقال خون پرديسان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۱۵ق.ظ)
بازديد از محل احداث پايگاه انتقال خون پرديسان قم مديرعامل سازمان انتقال خون ايران يکشنبه پنجم بهمن ماه 1393 از محل احداث مرکز انتقال خون پرديسان قم بازديد کرد.
به گزارش خبر نگار خبرگزاري موج، مديرکل انتقال خون استان قم در حاشيه اين بازديد گفت: 300 هزار نفر جمعيت در اين منطقه ساکن هستند و مرکز انتقال خون پرديسان قم در فضايي به متراژ دو هزار و 600 متر مربع احداث خواهد شد.
دکتر مرتضي نوريان افزود: اين ساختمان در حقيقت مرکز شماره دو انتقال خون استان قم خواهد بود که يک طبقه در آن براي توليد فرآورده هاي مشتق از خون و طبقات ديگري نيز براي آزمايشگاه ها و فضاهاي آموزشي پيش بيني شده است.
وي احداث مرکز انتقال خون پرديسان را با توجه به جمعيت قم که در حال توسعه است و از شهرهاي اطراف به مراکز درماني قم مراجعه مي کنند امري ضروري دانست.
وي گفت: در منطقه پرديسان نيز دو بيمارستان در حال احداث است که ظرفيت بالايي را براي احداث مرکز انتقال خون در اين منطقه ايجاد مي کند.
مدير کل انتقال خون استان قم افزود: در پايگاه انتقال خون پرديسان، ساختمان اصلي، انبار، سردخانه و فضاهاي فني را پيش بيني کرده ايم.
وي گفت: اداره کل طرح و برنامه سازمان انتقال خون نيز نقشه هاي لازم را تهيه کرده است و در صورت تامين اعتبار در سال آينده شاهد آغاز به ساخت مرکز پرديسان خواهيم بود.
وي پيش بيني کرد: در صورت تامين اعتبار لازم، احداث مرکز پرديسان بين سه تا پنج سال انجام شود و افزود: چهار ميليارد تومان از محل کمک خيرين، کمک هاي ستادي و استاني براي احداث اين مرکز پيش بيني بودجه شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن