تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش پیامکی سکه‌های قدیمی تقلبی شگرد کلاهبرداران شیاد/ قرار در جاده خاکی با مالباختگان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
فروش پیامکی سکه‌های قدیمی تقلبی شگرد کلاهبرداران شیاد/ قرار در جاده خاکی با مالباختگان
دو نفر که با فروش سکه قدیمی تقلبی به مشتریان خود از آنان کلاهبرداری می‌کردند، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان استان اصفهان دستگیر شدند.

فروش پیامکی سکه‌های قدیمی تقلبی شگرد کلاهبرداران شیاد/ قرار در جاده خاکی با مالباختگان
سرهنگ محمد علی یوسلیانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت چند نفر مبنی بر خرید سکه‌های قدیمی تقلبی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این فرماندهی قراگرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد پیامکی با عنوان فروش سکه‌های زیر خاکی و قدیمی بر روی تلفن همراه مالباختگان ارسال و آنان نیز بلافاصله با فرد ارسال کننده پیامک تماس گرفته و با وی قرار می‌گذارند.

این مقام مسئول انتظامی با بیان اینکه بیشتر قرار‌ها در جاده خاکی یکی از روستاهای دور افتاده انجام می‌شده اظهار داشت: فروشندگان ابتدا دو قطعه سکه قدیمی اصل را به خریداران نشان داده سپس یک کیسه پلمپ شده حاوی سکه‌های قدیمی تقلبی را به آنان تحویل و مبلغ ۲۰۰میلیون ریال از آنان دریافت می‌کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی سرانجام هر دو متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ یوسلیانی با بیان اینکه این دو کلاهبردار در بازجویی به بزه انتسابی اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ یوسلیانی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده چنین اخبار و پیامک‌ها و آگهی‌های دروغ تبلیغاتی قبل از اینکه به دام این شیادان بیفتند با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند.




"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی [email protected] مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/









کد خبر: ۵۱۱۲۲۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن