تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: انتشار بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر خبرگزاری پانا، احمدرضا احمدی در تازه‌ترین اثر خود تمثیل‌وار بادهای بهاری را پایان بخش جدایی‌های پاییزی و زمستانی توصیف می‌کند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن ساعت 14:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» عنوان کتاب تازه‌ای از این نویسنده و شاعر نام‌آشناست که با تصویرگری‌ ناهید کاظمی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
 
نویسنده در این کتاب روایتی عاشقانه از قصه‌ی کبوتری سرگردان را روایت می کند که در بوران بادهای پاییزی جفت خود را گم کرده و به دنبالش می‌گردد و ازهر چه و هر که  سر راهش می‌بیند سراغ او را می‌گیرد اما انگار همه از جفت خود جدا شده و سرگردانند. 
 
کبوتر اما با عبور از پاییز در نسیم بهار جفت خود را پیدا می‌کند و به دنبال او می‌رود و در مسیر خود همه سرگشته‌ها را می‌بیند که گم‌شده خود را یافته‌اند. 
 
احمدی در این اثر که برای مخاطبان گروه سنی «د» و «ه» (دوره‌ی اول و دوم متوسطه) منتشر شده است، باد بهاری را روح حیات بخش، پدیدآورنده سرسبزی، زندگی و به مقصد رساننده توصیف می‌کند.
 
کتاب«بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» در 58 صفحه تمام رنگی با جلد سخت در گروه داستان‌های فارسی و با قیمت 8هزار تومان منتشر شده است.
 
در سال‌های اخیر از این نویسنده صاحب‌نام حوزه کودک و نوجوان11 عنوان کتاب از سوی کانون منتشر شده که آثاری مانند «باغ بزرگ قدیمی متروک»، «مزرعه گل‌های آفتابگردان»، «در این خانه برای همیشه ماندم»، «مسافران هواپیمای سفیدرنگ»، «سبد حصیری و فرفره‌های رنگین»، «سفر در شب»، «کبوتر سفید در کنار آینه»، «سه گلدان»، «شب روز اول و صبح روز هفتم»، « همه آن قایق‌های کاغذی»، «رنگین‌کمانی که همیشه رخ نمی‌داد» از آن جمله است.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن