تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 15 میلیون تومان اعتبار برای اردوهای راهیان نور به آموزش وپرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورددر گفتگوباپانا: اختصاص 15 میلیون تومان اعتبار برای اردوهای راهیان نور به آموزش وپرورش خبرگزاری پانا: مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد عنوان کرد: 15 میلیون تومان اعتبار برای اردوهای راهیان نور به اداره آموزش وپرورش بجنورد تخصیص یافته است که10 میلیون تومان سپاه جوادالائمه(ع) و 5 میلیون تومان اداره کل آموزش وپرورش ومبلغی نیز اداره آموزش وپرورش شهرستانها واولیاء دانش آموزان تقبل نموده اند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن ساعت 08:50

خبرگزاری پانا+

محمدرضا معنوی در گفت و گو با خبرنگار آموزش  و پرورش پانادر ارتباط با اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور گفت: این اردو از اواخر مهرماه سال جاری آغازگردید که 520 نفر دانش آموز پسردر دومرحله اعزام شدند و اعزام دخترها از تاریخ 27/10/93 در چهارمرحله به ظرفیت 1280 نفر سهمیه دخترها انجام می گیرد وتا پایان سال 93 مرحله دوم این اردوها  به مناطق عملیاتی جنوب وجنوب غرب کشوربا اتوبوس های استانداردومورد تأییدوبا راننده های آموزش دیده ،ادامه خواهدداشت. معنوی ادامه داد: هزینه ها واعتباراتی که برای این سفرها در نظر گرفته شده نسبتا" کم بوده به همین دلیل ازکمکهای اولیای دانش آموزان نیز استفاده کرده ایم ومبالغی که توسط اولیاء پرداخت می شود کاملا" اختیاری و با رضایت کامل است که در استان ما خوشبختانه استقبال عالی ورضایتبخش است. وی در خصوص همکاری نهادهای دیگردراعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور گفت : این اردو با همکاری سپاه  جوادالائمه، بسیج و نهاد آموزش وپرورش انجام می گیرد. مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به شرایط بهداشتی این اردو گفت: شرایط رفاهی وبهداشتی کاملا" استاندارد بوده ونظارت دقیق انجام می گیرد . معنوی در خصوص برنامه های حین سفرگفت:  بازدید از یادمانها ومحل های عملیاتی و رزم های شبانه از جمله برنامه های حین سفر است  که در این سفرها دانش آموزان تجربه جدایی از خانواده خود را کسب می کنند که قطعا" تأثیرات بسیار شگرفی بر خانواده ها خواهد گذاشت.
   













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن