تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803967751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بایرن مونیخ عجله‌ای برای تمدید قرارداد گواردیولا ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بایرن مونیخ عجله‌ای برای تمدید قرارداد گواردیولا ندارد
سران باشگاه بایرن مونیخ از حضور پپ گواردیولا در این تیم رضایت کامل دارند اما اعلام کردند هیچ عجله‌ای برای تمدید قرارداد وی وجود ندارد.

بایرن مونیخ عجله‌ای برای تمدید قرارداد گواردیولا ندارد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانن به نقل از رویترز؛ مقامات باشگاه بایرن مونیخ از پپ گواردیولا خواسته‌اند تمام حواس خود را متمرکز کسب سومین قهرمانی پیاپی بوندسلیگا کند و در شرایط فعلی برای تصمیم گیری تمدید قرارداد وقت نگذارد.
 
لازم به ذکر است؛ قرارداد سرمربی اسپانیایی با باشگاه باواریایی‌ها ژوئن 2016 به اتمام می‌رسد و کارل هانیس رومینیگه نایب رئیس بایرن مونیخ بارها از علاقه خود برای تمدید قرارداد سرمربی 44 ساله سخن گفته بود.
 
از زمانی‌که گواردیولا هدایت تیم بایرن مونیخ را بر عهده گرفته است، یک مرتبه به قهرمانی بوندسلیگا، قهرمانی جام باشگاه‌های جهان، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. این تیم در آستانه کسب دومین قهرمانی بوندسلیگا همراه با پپ گواردیولا است. بایرن مونیخ 11 امتیاز از ولفسبورگ به عنوان تیم دوم جدول بالاتر است.
 
گواردیولا در مدت 4 سال حضور خود در سمت سرمربی بارسلونا به 14 عنان افتخار مختلف رسید اما از امضاء قرارداد بلند مدت با بایرن مونیخ و ماندن در این باشگاه آلمانی برای سالیان متوالی پرهیز می‌کند.
 
رومینیگه گفت: من به خوبی گواردیولا را می‌شناسم، از تفکرات او آگاه هستم و امیدوارم تا زمانیکه امکان دارد در باشگاه بایرن مونیخ باقی بماند، اما قصد ندارم حداقل تا نیمه دوم سال 2015 با او راجع به گزینه تمدید قرارداد مذاکره کنم. گواردیولا هنوز یک فصل و نیم دیگر با تیم ما قرارداد دارد. به یاد می‌آورم در ابتدای فصل به او گفتم معمولا پس از بازی‌های جام جهانی فصل دشواری پیش رو داریم اما او به من پاسخ داد: نگران نباش، من تجربه‌اش را دارم، مطمئن هستم فصل خیلی خوبی در پیش داریم.
 
رومینیگه افزود: به همین دلیل است که به این مرد اطمینان کامل دارم.
 
*مولر: سومین قهرمانی پیاپی را جشن می‌گیریم
 
توماس مولر، مهاجم ملی پوش تیم بایرن مونیخ اطمینان دارد این تیم می‌تواند برای سومین سال متوالی به قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا دست یابد.
 
مهاجم 25 ساله گفت: ما به لطف بازیکنان خوبی که در اختیار داریم و ارائه عملکردی درخشان از سوی تک تک آنان توانستیم اختلاف امتیازات با تیم دوم جدول را افزایش دهیم. من در کنار بازیکنان بزرگی مشغول به بازی هستم. همه شواهد نشان دهنده قهرمانی مجدد ما در رقابت‌های این فصل است اما نمی‌توان فوتبال را پیش بینی کرد و قصد نداریم با تفکر قهرمانی، ادامه بازی‌های فصل را کم اهمیت جلوه داده و یا آن‌ها را دست کم بگیریم.
 
اختلاف 11 امتیازی با تیم ولفسبورگ باعث شده با اطمینان و آرامش خاطر بیشتری در هر بازی قدم به میدان بگذاریم. همیشه از بایرن مونیخ انتظار پیروزی داریم و تمامی بازیکنان هم برای رسیدن به این خواسته تلاش می‌کنند.
 
مولر در مورد موقعیت تیم دورتموند گفت: اتفاقات ناگواری برای دورتموند رخ داد، در حالیکه فصل گذشته مدعی قهرمانی بود،‌حالا برای باقی ماندن در جدول تلاش می‌کند، اما نسبت به آینده این تیم خوش‌بین هستم، آن‌ها می‌توانند یکبار دیگر خود را بالا کشیده و از بحران فصلی رهایی یابند.
 
*ریبری: در حق نویر بی عدالتی شد
 
فرانک ربیری، مهاجم فرانسوی بایرن مونیخ هنوز نتوانسته با انتخاب کریس رونالدو به عنوان برترین فوتبالیست سال 2014 کنار بیاید و عصبانیت خود از بی عدالتی روا شده در حق مانوئل نویر را ابراز داشت.
 
ریبری گفت: حقیقتا بابت این انتخاب عصبانی هستم و هنوز نتوانستم با بی عدالتی که در حق مانوئل نویر شده، کنار بیایم. هر سال همین طور است. شما در نهایت نمی‌دانید دیگر باید چه کاری انجام دهید تا برنده جایزه توپ طلا شوید! نویر همراه با تیم ملی آلمان قهرمان جهان شد و در عرصه باشگاهی هم به تیم بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد.
 
البته نتیجه آراء در زوریخ نشان داد قهرمانی جهان کافی نیست. طی 2 یا 3 سال گذشته نویر بهترین دروازه بان جهان بود و همراه باشگاه خود به عناوین متعددی دست یافت. در برزیل هم دستکش طلا را برد اما همه این‌ها کافی نبودند، اصلا نمی‌توانم این منطق را درک کنم.
 
انتهای پیام/


اخبار مرتبط

رئال مادرید از نبوغ فوتبالی دیگری رونمایی کرد
حمایت برترین مربی جهان از ماریو گومز
لمپارد در معرض مصدومیت قرار گرفت
رئال مادرید ثروتمندترین باشگاه جهان شد
انتقادات هواداران آلمانی به بوندسلیگا




کد خبر: ۵۱۱۰۸۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن