تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قضاوت داور جنجالي استراليايي براي نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۴۷ب.ظ)
قضاوت داور جنجالي استراليايي براي نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا براساس اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا،داور جنجالي استراليايي به عنوان داور ديدار فولاد و الهلال در ليگ قهرمانان آسيا انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از سايت باشگاه فولاد خوزستان، بر اساس اعلام AFC بنجامين ويليامز، داور بين المللي استراليايي به همراه دو هموطن ديگر خود به نام‌هاي متيو جان و پائول آدام براي قضاوت ديدار تيم‌هاي فولاد ايران و الهلال عربستان راهي اهواز خواهند شد.
ويليامز که در کنار داوري همچنان تدريس در دبيرستان را دنبال مي‌کند، از سال 2005 وارد ليست فيفا شد و تاکنون رقابت‌هايي از جمله مقدماتي جام جهاني، بازي‌هاي آسيايي 2010، جام ملت‌هاي آسيا 2011 و جام ملت‌هاي آسيا 2015 را قضاوت کرده است.
اين داور استراليايي در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا که اين روزها در استراليا در جريان است، دو بار براي تيم ملي کشورمان (ديدار با بحرين و عراق) سوت زده است.
«ادهم محمد مخادمه» از کشور اردن نيز به عنوان داور چهارم ديدار فولاد مقابل الهلال معرفي شده است.بر اساس اعلام AFC ناظر اين ديدار از کشور چين تايپه «چانک چن پو» است و همچنين «خالد جاسم الدوخي» از امارات هم به عنوان ناظر بر کار داوران اين ديدار انجام وظيفه مي‌کند.
تيم‌هاي فولاد خوزستان و الهلال عربستان روز سه‌شنبه 26 اسفند در استاديوم غدير اهواز مقابل هم قرار مي‌گيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن