تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803038136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاءتفاهم نامه همکاری پژوهشگاه موادوانرژی وسازمان صنعت معدن البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امضاءتفاهم نامه همکاری پژوهشگاه موادوانرژی وسازمان صنعت معدن البرز خبرگزاری پانا:با حضور استاندار البرز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان و پژوهشگاه موادو انرژی،پیش نویس تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء شد.
۱۳۹۳ شنبه ۴ بهمن ساعت 19:30

خبرگزاری پانا+استاندارالبرز

به گزارش خبرنگار پانا، صبح امروز در مراسمی با حضور سیدحمیدطهایی استاندار البرز، رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی کرج و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، در محل استانداری البرز، پیش نویس تفاهم نامه مشترک همکاری به امضاء رسید.
این تفاهم نامه  با دو محوریت" عارضه یابی صنایع" و" ارتباط گسترده بین صنعت و دانشگاه" تنظیم و به امضاء روسای دودستگاه رسید..
سیدحمیدطهایی استاندار البرز در مراسم انعقادتفاهم نامه همکاری مشترک با طرح این سئوال کلیدی که سالها است مطرح می شود که چگونه میتوان بین  محیط صنعت،دانشگاه و دستگاه های اجرایی پیوند ایجاد کرد؟ سخنان خود را بیان کرد و گفت: حرکت امروز که به همت همکاران ما در دانشگاه پژوهشگاه مواد و انرژی و صنعت،معدن و تجارت به انجام رسیده است؛ نقطه عطفی در ایجاد پیوند بین این مراکز علمی و تحقیقاتی، صنعتی و دستگاه اجرایی است،هنوز در آغاز راه هستیم و در این مسیرمشورت،راهنمایی و بهره گیری از دیدگاه های صاحبنظران ما در ادامه راه یاری خواهد داد.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه رویکرد تحقیقات و فناوری باید به سمت کاربردی سازی علوم و دستاوردهای پژوهشگران باشد، افزود: حاصل سالها تحقیق و پژوهش اساتید علمی که عمر خود را در مراکز تحقیقاتی و کلاس های درس میگذرانند و ارائه مقالات، کتاب ها و کنفرانس ها،خروجی کار آنان است، باید به نوعی کاربردی و در بخش تولید و صنعت مورد استفاده قرار گیرد.
تجلی پیوند تحقیق و پژوهش با صنعت و دانشگاه
طهایی بااشاره به اینکه پیش نویس تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو مرکز، سازمان صنعت، معدن و تجارت و  پژوهشگاه مواد و انرژی، مصداقی از پیاده سازی طرح کاربردی سازی علوم در عرصه صنعت و تولید است،تصریح کرد: امروز بخشی از توان مادی و فکری و اندیشه صاحبنظران دانشگاه به عرصه تولید راه یافته و خط تولید تولیدکنندگان را به جهش درخواهدآورد، بنابراین باید از این ظرفیت نهایت بهره مندی را داشت.
استاندار البرز با تأکید بر اینکه دانشگاه و پژوهشگاه ها، هر یک سررشته ای از جریان سازی اقتصادی را در جامعه به راه می اندازند، افزود: همه متعهدانه، با تحقیق  و علاقه، همت را وجهه امور خود ساخته اند و گام به گام  در مسیر تحقق اهداف دولت و به چرخش درآوردن چرخ های اقتصادی کشور در حرکت هستند.
پیوست اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در صنعت دیده شود
استاندار البرز در ادامه با طرح سئوال دیگری مبنی بر اینکه دغدغه خاطر امروز تولیدکنندگان ما چیست؟ به عارضه یابی از برخی موانع تولید نیز اشاره کرد و گفت: در تولید امروزی نه فقط باید پیوست فنی و اجرایی، بلکه پیوست اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز دیده شود؛ این بدان معنا است که تنها نباید به صنعت صرف اکتفا کرد و نیاز ها و پیوست های اجتماعی و ..را هم در نظر گرفت.
طهایی در محور پایانی سخنان خود به موضوع موانع تولید نیز اشاره کرد و با تأکید بر  اینکه دستگاه های اجرایی باید در این زمینه همکاری های مورد نیاز را با صنایع را داشته باشند، افزود: از دستگاه های اجرایی انتظار  می رود ، خود را مکلف به فراهم ساختن بسترها در عرصه تولید  بدانند و با اشکال تراشی های بی مورد، مانع از رونق گیری تولید در استان نشوند.
وی با بیان اینکه نحوه عملکرد مدیران در صدور مجوزها و رسیدگی به کارصنایع در حال رصد و نظارت است، تصریح کرد: همه باید مجری قانون باشند و در چارچوب قانونی حرکت نمایند، در غیراین صورت دستگاه نظارتی با قانون گریزان برخورد بدون اغماض خواهد داشت.
طهایی در پایان انعقاد پیش نویس تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو مرکز، سازمان صنعت، معدن و تجارت و  پژوهشگاه مواد و انرژی را گامی موثر در استان دانست که برای دستیابی به بازارهای منطقه ای و جهانی برداشته شده است.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن