تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820344075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت نخستين مدرسه از کاغذهاي باطله در نيشابور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۴۶ب.ظ)
ساخت نخستين مدرسه از کاغذهاي باطله در نيشابور با اهداي زمين يک نيکوکار، ساخت نخستين مدرسه از محل فروش کاغذهاي باطله در نيشابور آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، کلنگ احداث نخستين مدرسه محيط زيست ايران از محل عوايد فروش کتابهاي کهنه دانش آموزان و کاغذ هاي باطله مدارس و کمک خيرين محيط زيست شهرستان به زمين زده شد.
رئيس اداره آموزش و پرورش نيشابور امروز در حاشيه اين مراسم گفت: با اقدام خيري به نام ناصري در اهداي زمين 1500 متر مربعي ساخت يک واحد آموزشي از محل اعتبارات فروش کتاب هاي قديمي، مندرس و بدون استفاده دانش آموزان اين شهرستان آغاز شد.
جواد قوامي نژاد ارزش زمين و هزينه ساخت اين واحد آموزشي را حدود 10ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: 3 ميليارد ريال از اين هزينه را نيکوکار ناصري با اهداي زمين و متقبل شدن هزينه زيرسازي اين واحد آموزشي تامين کرده است.
وي ادامه داد: 500 ميليون ريال هم با کمک نمايندگان مردم نيشابور در مجلس و جمعي از خيران در محل مراسم جمع آوري شد و بقيه هزينه از قرار ماهي 900 ميليون ريال قرار است از محل فروش کتاب هاي بدون استفاده دانش آموزان تامين شود.
رئيس اداره آموزش و پرورش نيشابور گفت: قرار است ساخت اين هنرستان دخترانه تا قبل از سال تحصيلي جديد براي هنر جويان اين منطقه محروم به بهره برداري برسد.
قوامي نژاد افزود: اين اقدام منحصر به فرد به بهانه روز هواي پاک و حفظ محيط زيست در منطقه محروم گنبد سبز نيشابور اجرا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن