تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عراق- عملیات پایان سیطره تروریست ها/آزادی ۲۵ روستا/ دروغ رسانه ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عراق- عملیات پایان سیطره تروریست ها/آزادی ۲۵ روستا/ دروغ رسانه ها


شورای استانداری دیاله اعلام کرد نیروهای امنیتی عراق در ادامه مسیر پایان دادن به حضور تروریست های داعش، به منطقه المقدادیه نزدیک شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه خبری البغدادیه نیوز، شورای استانداری دیاله امروز شنبه تاکید کرد، نیروهای امنیتی در مرحله نهایی پایان دادن به سلطه تروریست های داعش در منطقه المقدادیه هستند.
صادق الحسینی، رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری دیاله، گفت: نیروهای امنیتی، با حمایت نیروهای مردمی، به نبردهای شدید خود علیه تروریست های داعش در منطقه المقدادیه در شمال شرقی بعقوبه ادامه می دهند.  
دانلود  
منابع رسمی عراق اعلام کردند، در حمله خمپاره ای روز جمعه به شهر مقدادیه در 90 کیلومتری شمال شرقی بغداد 7 تن از جمله دو روزنامه نگار کشته شدند.   به گزارش خبرگزاری فرانسه از بعقوبه، دو روزنامه نگار که در این حمله کشته شدند، برای شبکه تلویزیونی الغدیر کار می کردند. در این حمله، همچنین دو روزنامه نگار شبکه العراقیه نیز زخمی شدند.   بنابراین گزارش، نیروهای امنیتی عراق با حمایت نیروهای مردمی، عملیات امنیتی گسترده ای برای بازپس گیری بیش از 25 روستا در شمال منطقه المقدادیه و شرق منطقه المنصوریه که از چند ماه پیش تحت کنترل داعش است، به راه انداخته اند.  
تحولات عراق
  موفقیت های ارتش عراق در استان های صلاح الدین، دیاله و الانبار
ارتش و نیروهای مردمی عراق در عملیاتی موفق در استان صلاح الدین در شمال پایتخت، طرح تروریست های داعش را برای حمله به شهر بغداد خنثی کردند. در این عملیات، ده ها تروریست به هلاکت رسیدند و مناطق النباعی، الحلابسه و الکسارات از اشغال تروریست ها آزاد شد.   نیروهای عراقی با منهدم کردن تسلیحات شیمیایی تروریست ها عملیات گسترده ای را برای پاکسازی کامل این مناطق از مین آغاز کرده اند.
در استان دیاله هم ارتش و نیروهای مردمی، مناطقی در شرق بعقوبه از جمله منطقه منصوریه را از تروریست های داعش بازپس گرفتند. نیروهای عراقی در این عملیات بیش از 40 تروریست را به هلاکت رساندند و ده ها بسته انفجاری را خنثی کردند.
جمیل الشمری، رئیس پلیس استان دیاله عراق، از کشته شدن 10 فرد مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش، و آزادی 6 روستا با نام های شروین، الدوالیب، عرب سمیر و نجم العبدالله و طاها العلوان در عملیات گسترده نظامی در شرق بعقوبه خبر داد.

گزارش ها از استان الانبار هم از هلاکت دهها تروریست و انهدام 7خودروی نظامی آنها در حمله ارتش عراق به جنوب الرمادی حکایت دارد.   شبکه تلویزیونی المیادین از به هلاکت رسیدن چندین تروریست داعش در کمین نیروهای ارتش عراق در نزدیکی پل «القاسم» در جنوب «الرمادی» عراق خبر داد.  
تحولات عراق
نیروهای عراقی همچنین با دفع حمله تروریست های داعش به مناطقی از فلوجه بیش از 20 تروریست را به هلاکت رساندند.   نیروی هوایی عراق هم با بمباران مواضع داعش در موصل، سنجار، تلعفر و کرکوک خسارت بزرگی به این گروهک تروریستی وارد کرد.   ادامه قتل عام ها در موصل  
56 تن در موصل عراق به دست تروریست های داعش اعدام شدند.
 به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، عناصر گروه داعش 56 تن از افراد عشیره البو متیوت را در موصل اعدام کردند.
تحولات عراق
افشای دروغ رسانه های بیگانه درباره جنگ عراق
عضو شورای استانی استان الانبار عراق گفت، اهالی این استان برای آزادسازی مناطق مختلف استان از تروریست های داعش، در انتظار نیروهای داوطلب مردمی هستند.
عذال فهداوی، جنگ علیه گروه های تروریستی در عراق را عاملی در تقویت وحدت و همدلی میان عشایر استان و نیروهای مسلح دانست و ادعای برخی از رسانه های بیگانه را مبنی بر اینکه  جنگ در عراق به جنگ مذهبی تبدیل شده است کذب و بی اساس خواند.
وی افزود:«همه مردم استان در انتظار نیروهای داوطلب مردمی هستند تا با تکیه بر توان این نیروها، اراضی استان را از وجود داعشی ها پاکسازی کنند، برخی از رسانه های مزدور تلاش می کنند روابط اهالی استان الانبار را با نیروهای مسلح و داوطلب مردمی تیره کنند.»
به گزارش پایگاه خبری الاخبار فهدوای افزود:«جنگ علیه گروه تروریستی داعش سبب شد تا همه توطئه ها برای ایجاد تفرقه میان مردم عراق افشا شود.»

لینک را کپی کنید


شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن