تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820824154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با رعایت ضوابط طرح تفصیلی حاشیه‌ و بافت‌های فرسوده تبریز بدون عوارض یک طبقه اضافی می‌گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با رعایت ضوابط طرح تفصیلی
حاشیه‌ و بافت‌های فرسوده تبریز بدون عوارض یک طبقه اضافی می‌گیرند
سخنگوی شورای شهر تبریز از تصویب لایحه‌ای خبر داد که بر اساس آن در صورت تجمیع چند قطعه مسکونی در مناطق حاشیه‌نشین و بافت‌های فرسوده به شرط رعایت ضوابط طرح تفصیلی بدون دریافت عوارض یک طبقه اضافی اعطا می‌شود.

خبرگزاری فارس: حاشیه‌ و بافت‌های فرسوده تبریز بدون عوارض یک طبقه اضافی می‌گیرند



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از شورای اسلامی شهر تبریز، سعید حاجی‌زاده اظهار داشت: این لایحه با توجه به اهمیت مقاوم‌سازی و فراهم کردن زمینه رونق ساخت و ساز و به منظور توانمندسازی محلات حاشیه‌نشین و بافت‌های فرسوده طرح و تصویب شد. حاجی‌زاده گفت: بر اساس این مصوبه حدنصاب مساحت عرصه قطعات تجمیعی نباید کمتر از 175 متر مربع باشد.
سخنگوی شورای شهر تبریز ابراز داشت: همچنین در آخرین نشست شورای شهر تبریز اعطا 50 درصد تخفیف به پرونده‌های ماده 100 واحدهای تولیدی موجود در محدوده 30 هکتاری شهرک صنعتی شهید مدنی واقع در حوزه شهرداری منطقه هفت شهرداری تصویب شد.
وی تاکید کرد: مستحدثات و اعیانی‌های این واحدهای تولیدی که به صورت کارگاهی و صنعتی فعال هستند هم اکنون در کمیسیون‌های ماده 100 رسیدگی و با صدور حکم ابقا، محکوم به پرداخت عوارض و جرایم می‌شوند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: ابقای واحدهای تولیدی شهرک شهید مدنی به صورت کارگاهی و صنعتی در کمیسیون ماده پنج تثبیت شده است.
حاجی‌زاده افزود: بر اساس مصوبه دیگر شورای اسلامی شهر تبریز اعتبار تخصیصی برای شارژ کارت منزلت به سالمندان تبریز از 10 میلیارد ریال به 20 میلیارد ریال افزایش و سن جامعه هدف برای بهره‌مندی از مزایای این کارت به شرط بازنشستگی از 65 به 60 سال کاهش یافت.
سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: دارندگان کارت منزلت به صورت رایگان از برخی خدمات و امکانات رفاهی شهرداری تبریز بهره‌مند می‌شوند. انتهای پیام/60002/ع

93/11/04 - 15:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن