تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فجر انقلاب/95 گازرسانی به 49 روستای فومن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فجر انقلاب/95
گازرسانی به 49 روستای فومن
فرماندار فومن گفت: 49 روستای فومن در طرح گازرسانی قرار گرفتند.

خبرگزاری فارس: گازرسانی به 49 روستای فومن



به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، اسماعیل قربان‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران کاروان خبری فجر گیلان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه خادمان بی‌منت مردم و جامعه هستند، اظهار کرد: قلم خبرنگاران برای تقویت و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی جمهوری اسلامی را پیشرو در راه پیشرفت دانست و افزود: دشمنان ملت و میهن به دنبال زیر پا گذاشتن این مردم هستند که با هوشیاری مردم همواره از این اتفاق جلوگیری شده است.
فرماندار فومن هدف گروهک‌های تروریستی را ضربه زدن به امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت مسلمان دنیا و ایران تمام توطئه‌ها و اهانت‌ها را خنثی کرده است.
فرماندار فومن با تصریح بر اینکه اسلام هراسی از اهداف استکبار است، گفت: «شر» شروران دنیا به خودشان بازگشته است.
وی ایران را مستقل‌ترین کشور دنیا خواند و متذکر شد: ایران تنها کشوری است که بیشترین احترام را به ملت‌های اسلامی گذاشته است.
قربان‌زاده تاثیرات انقلاب اسلامی را گسترده خواند و افزود: بیداری اسلامی اخیر منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
فرماندار فومن با بیان اینکه این شهرستان مهم‌ترین شهر مذهبی و گردشگری گیلان است، افزود: فومن سالانه شاهد حضور 2 میلیون گردشگر داخلی و خارجی است.
وی انگیزه گردشگران ورودی به گیلان را بیشتر به طرف فومن و فومنات دانست و افزود: از هر چهار گردشگر ورودی به استان 3 نفر خواهان سفر به شهرستان فومن و ماسوله و قلعه‌رودخان هستند.
قربان‌زاده مردم فومن را خونگرم و مهمان‌نواز خواند و یادآور شد: گردشگران با افزایش ورود خود به فومن صحت این امر را تایید کرده‌اند.
وی مهم‌ترین اهداف دولت را حفظ و دعوت از بخش خصوصی دانست و یادآور شد: فاز دوم کارخانه نئوپان فومنات بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از دولت با ایجاد 175 شغل با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت و معدن و تجارت افتتاح شد.
فرماندار فومن ساخت هتل 19 طبقه را یکی دیگر از پروژه‌ها بیان کرد و افزود: این برج در شهر ماکلوان با سهم آورده 100 میلیارد تومان از بخش خصوصی در حال ساخت است.
وی از آغاز ساخت مجموعه ورزشی 12 هزار نفری در فومن خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار 20 میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرده است.
قربان‌زاده از افتتاح 56 پروژه در دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار 16 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.
وی افتتاح هتل معین، تامین آب شرب منطقه گوشلوندان، افتتاح مرغداری و واحدهای کشاورزی و دامی، راه و پل‌های روستایی و 9 خانه بهداشت را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد.
فرماندار فومن شاخص گازرسانی این شهرستان را 46 درصد و پایین‌تر از شاخص استان بیان کرد و متذکر شد: تمام روستاهای فومن با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در طرح گازرسانی قرار گرفته‌اند و 64 روستای فومن در مرحله واگذرای به پیمانکار است. انتهای پیام/2300/و30

93/11/04 - 14:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن