تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803099572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی جودوی بانوان نهاوند خبر داد جایگاه دوم رقابت‌های لیگ در دست بانوان جودوکار نهاوندی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مربی جودوی بانوان نهاوند خبر داد
جایگاه دوم رقابت‌های لیگ در دست بانوان جودوکار نهاوندی
مربی جودوی بانوان نهاوند گفت: جودوکاران نهاوندی با وجود وضعیت نابسامان در نبود رییس هیئت، تاکنون نتایج خوبی در رقابت‌های لیگ به دست آورده‌ و در رده دوم جدول قرار دارند.

خبرگزاری فارس: جایگاه دوم رقابت‌های لیگ در دست بانوان جودوکار نهاوندی



مژگان کولیوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: هیئت جودوی نهاوند در رقابت‌های لیگ جودوی بانوان کشور تیمی با عنوان شهید معافی به این رقابت‌ها اعزام کرد. وی در توضیح مسابقات لیگ عنوان کرد: این لیگ با حضور 10 تیم از باشگاه فرهنگی ورزشی موگویی تهران، هیئت جودوی اصفهان، نیروی مقاومت بسیج، باشگاه فرهنگی ورزشی طه همدان، شرکت کات شاهرود، شهرداری فاز یک اندیشه، بیمه کوثر اردبیل، هیئت جودوی نجف‌آباد، شهید معافی نهاوند و لرستان پیگیری می‌شود.

مربی جودوی بانوان نهاوند ادامه داد: هفته دوم رقابت‌های لیگ در دور پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم در سالن شهید افراسیابی تهران پیگیری و نتایج آن مشخص شد. وی در خصوص ترکیب تیم معافی نهاوند ابراز داشت: تیم جودوی شهید معافی بانوان نهاوند با ترکیب 20 بانوی جودوکار و مربیگری مژگان کولیوند و سرپرستی  مریم علی بخشی در لیگ حضور یافت.

کولیوند با معرفی جودوکاران حاضر در 9 وزن گفت: نگار عباسی قلندر در 40 کیلوگرم، شیوا حیدری در 44 کیلوگرم، لیلا سیاوشی در 48 کیلوگرم، فاطمه حیدری در 52 کیلوگرم، مبینا عزیزی در 57 کیلوگرم، فاطمه آقاجانی در 63 کیلوگرم، آذر کولیوند در 70 کیلوگرم، زینب جلالوند در 78 کیلوگرم و در مثبت 78 کیلوگرم نیز شیدا کیانی نفرات حاضر در لیگ هستند. وی خاطرنشان کرد: در هفته دوم لیگ تیم شهید معافی با انجام پنج بازی و پیروزی در تمام بازی‌ها جمع امتیازات خود را به 21 رساند. مربی جودوی بانوان نهاوند بیان داشت: در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ تیم نیروی مقاومت بسیج با 24 امتیاز در صدر ایستاد، شهید معافی نهاوند با 21 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و شرکت کات شاهرود با 18 امتیاز عنوان سوم را از آن خود کرد. وی با اشاره به آمادگی جودوکاران گفت: بانوان جودوکار نهاوند در سطح بالایی از آمادگی هستند و تمرینات خود را در سالن جودوی نهاوند پیگیری می‌کنند.

کولیوند با بیان اینکه هیئت جودوی نهاوند حدود پنج ماه است بدون حضور رییس هیئت فعالیت می‌کند، این موضوع را ضربه بزرگی به جودوی این شهرستان دانست و ادامه داد: پیگیر هستیم یکی از اهالی جودو و دلسوزان این رشته ریاست این هیئت را به عهده بگیرد. وی ابراز داشت: هیئت جودوی نهاوند دارای پشتوانه قوی و مناسبی برای ادامه کار است که حضور یک رئیس هیئت بابرنامه؛ نیز به تداوم این موفقیت‌ها کمک خواهد کرد. مربی جودوی بانوان نهاوند در خصوص شرکت در مسابقات انتخابی استان نیز بیان کرد: ورزشکاران، به منظور حضور پرقدرت در مسابقات انتخابی استان و موفقیت در این رقابت‌ها تمرینات منظم و فشرده خود را پیگیری می‌کنند تا در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نیز حضور یابند. لازم به ذکر است در هفته دوم رقابت‌ها تیم لرستان به دلیل نداشتن حامی مالی و با وجود داشتن بازیکنان مطرح از لیگ کناره‌گیری کرد و رقابت‌ها با حضور 9 تیم ادامه یافت. انتهای پیام/89018/ب۳۰

93/11/04 - 14:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن