تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798507986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه میانه: مسئولان به جای برشمردن مشکلات راهکار عملی ارائه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه میانه:
مسئولان به جای برشمردن مشکلات راهکار عملی ارائه کنند
امام جمعه میانه هر گونه کم کاری و تعلل را در شرایط کنونی کشور خیانت برشمرد و گفت: مسئولان به جای برشمردن مشکلات، وظیفه دارند راهکاری عملی برای حل آنان بیابند.

خبرگزاری فارس: مسئولان به جای برشمردن مشکلات راهکار عملی ارائه کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در خطبه‌های نماز عبادی – سیاسی روز جمعه سوم بهمن، در جمع پرشور نمازگزاران با اشاره به سخنرانی ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا در گنگره این کشور، هر گونه روی خوش نشان دادن به مقامات و سران کشورهای اسکتبارگر و زورگو را عامل و بهانه‌ای مجدد برای گستاخی هرچه بیشتر آنان در اهانت به مذهب و آرمان ملت‌های آزادیخواه عنوان کرد. وی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل خون فرزندان پاک این مرز و بوم است و هر گونه تعرض و بی‌احترامی به آن پاسخی سخت از سوی ملت خواهد داشت.
امام جمعه میانه با بیان این موضوع که ملت ایران با تکیه بر توان داخلی  و ظرفیت‌های موجود و با قناعت‌پیشگی هیچگاه تن به ذلت نخواهد داد، اظهار داشت: ذلت برازنده مومن نیست و  به کوری چشم دشمنان با اقتصاد مقاومتی بر تمام مشکلات پیش رو فائق خواهیم آمد.
وی با اشاره به سالروز اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد در 4 بهمن ماه به دستور شاپور بختیار ، این اقدامات را برای جلوگیری از ورود حضرت امام (ره) و برپایی حکومت اسلامی و ترس از سرنگونی رژیم پهلوی عنوان کرد.
حامدی فرا رسیدن میلاد امام حسن عسگری(ع)  را نیز خدمت تمام مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت.
خطیب جمعه میانه، به بی‌حرمتی‌های متعدد در طول تاریخ علیه دین مبین اسلام  از جمله انتشار کتاب آیات شیطانی در دوران رهبری حضرت امام خمینی (ره) و صدور فتوای تاریخی ایشان اشاره کرد و افزود: هدف اصلی دشمنان از این گونه اقدامات رواج اسلام هراسی و تفرقه‌افکنی میان مسلمین است.
حجت الاسلام و السلمین حامدی با بیان این موضوع که اهانت به پیامبر اسلام (ص)، اهانت به تمام مقدسات است، جریانات اخیر پیش آمده از جمله حادثه به ظاهر تروریستی در کشور فرانسه را برای اهداف رژیم صهیونیستی خواند و خاطرنشان کرد: مسلمانان باید از اتفاقات رخ داده به عنوان محور وحدت قرار دهند.
امام جمعه میانه با محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در ترور سربازان اسلام و سردار الله دادی در سوریه، افزود: اینگونه اقدامات بیانگر ضعف دشمنان و پیروزی ملت مسلمان علیه کفر و نفاق جهانی است.
وی تصریح کرد: آزادیخواهان جهان همراه در کنار ملت ایران خواهند بود و پیام مقام معظم رهبری، خطاب به جوانان اروپایی و شمال آمریکا مبنی بر شناخت آگاهانه از دین اسلام، درسی فراموش ناشدنی برای آنان خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین حامدی با اشاره به برگزاری جلساتی با وزیر راه و شهرسازی کشور، بر ارائه خدمات بهتر و پیشبرد پروژه‌های عمرانی و راه با استفاده از امکانات موجود تاکید کرد.
وی با بیان این موضوع که مسئولان باید نسبت به گذشته تلاش‌های خود برای خدمت به مردم و جامعه را بیشتر کنند، هر گونه کم کاری و تعلل را در شرایط کنونی کشور خیانت برشمرد و افزود: مسئولان به جای برشمردن مشکلات، وظیفه دارند راهکاری عملی برای حل آنان بیابند. مردم ولایی شهرستان میانه بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی اقدام بی شرمانه روز نامه فرانسوی و اهانت به پیغمبر اکرم(ص)را با دادن شعارهای مرگ بر فرانسه، مرگ بر آمریکا محکوم کردند. انتهای پیام/60016/ک

93/11/03 - 15:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن