تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798982462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار بروجرد خبر داد پرداخت معوقات شهرداری بروجرد تا پایان سال‌جاری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار بروجرد خبر داد
پرداخت معوقات شهرداری بروجرد تا پایان سال‌جاری
شهردار بروجرد عنوان کرد: با رایزنی‎های صورت گرفته تلاش می‎شود، معوقات شهرداری بروجرد تا پایان سال‌جاری پرداخت شود.

خبرگزاری فارس: پرداخت معوقات شهرداری بروجرد تا پایان سال‌جاری



منوچهر یوسفی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده شهرداری این شهرستان که قریب به 10 سال است، با آن دست و پنجه نرم می‎کند، بدهی‎های معوق این اداره به سازمان تأمین اجتماعی است.
وی با اشاره به مشکلات شهرداری بروجرد در پرداخت این بدهی‎ها خاطرنشان کرد: تاخیر پرداخت این بدهی‎ها عمدتا به دلیل کاهش شدید درآمدهای شهرداری در ماه‎های اخیر است که به نظر می‎رسد، با تامین بخشی از اعتبارات شهرداری از محل‌های قانونی پیش‌بینی شده بتوان بر این بحران فائق آمد.
شهردار بروجرد از مسدود شدن حساب‎های شهرداری به دلیل این بدهی‎ها خبر داد و افزود: یکی از دلایل عمده به تاخیر افتادن پرداخت حقوق کارکنان این نهاد، مسدود بودن حساب‎های شهرداری به دلیل بدهی‎های سازمان تامین اجتماعی بوده است که با رایزنی‎های اخیر توافقاتی در راستای پرداخت این بدهی‎ها و رفع انسداد حساب‎ها صورت گرفته که با این روند پیش‌بینی می‎شود، تا پایان سال شهرداری قادر به پرداخت بخشی از معوقات نیروهای خود شود.
یوسفی با اشاره به نشست مشترک شهرداری و فرمانداری این شهرستان با مسئولان بیمه استان گفت: در این جلسه که به همت فرماندار و با حضور مسئولان ذیربط از استان و شهرستان بروجرد تشکیل شد مقرر شد بخشی از بدهی‎های شهرداری از طریق تهاتر ملک و نقدینگی موجود پرداخت شود که با این تعامل مشکل تمدید اعتبار دفترچه‎های درمانی کارکنان تحت پوشش مرتفع می‎شود.
وی قول مساعد داد در صورت تامین هزینه‎های جاری مطالبه شده از سوی شهرداری طی روزهای آینده شاهد پرداخت بدهی‎های این نهاد باشیم و معضل تاخیر حقوق کارکنان هم برطرف شود.
شهردار بروجرد با اشاره به پیش‌بینی گذشته خود در رابطه با کاهش درآمد شهرداری بروجرد در ماه‎های اخیر اظهار کرد: از اواسط تابستان امسال پیش‌بینی می‎شد درآمد شهرداری به دلیل مسائل اقتصادی مرتبط با ساخت و ساز رو به کاهش است، چراکه رکود ساختمانی محسوس در این شهرستان پرداخت عوارض مالیاتی را با مشکل مواجه کرده بود که خود نوعی چالش در مدیریت شهری محسوب می‎شود.
یوسفی 80 درصد درآمدهای شهرداری را وابسته به عوارض ساختمانی دانست و ادامه داد: چرخه اقتصادی وابسته به درآمد مردم در شهرها است که هرچه قدرت خرید مردم بالا رود منابع شهرداری تامین شده از این محل افزایش می‎یابد و می‎توان درآمدهای پایداری در این بخش تعریف کرد.
وی رکود حاکم بر جامعه را بر درآمد شهرداری تاثیرگذار خواند و افزود: در آذر ماه سال جاری شهرداری این شهر تنها پنج پروانه ساخت صادر کرده و در ماه گذشته تنها سه فقره پروانه صادر شده است که با هزینه‎‏های جاری شهرداری تفاوت بسیاری دارد و نمی‎توان از این محل درآمد قابل ملاحظه‎ای کسب کرد.
شهردار بروجرد یادآور شد: این نهاد خدماتی بیش از 1700 نیرو دارد که ماهانه بیش از 3 میلیارد تومان حقوق این افراد است که خود رقم بالایی از درآمدهای جاری شهرداری را به خود اختصاص داده است.
یوسفی چالش پیش روی شهرداری را از موضوعات به روز شهرداری‎ها دانست و عنوان کرد: به دلیل اینکه منابع درآمدی شهرداری‎ها از طریق ساخت و سازهای شهری تامین می‎شود، همواره بدهی‎هایی برای شهرداری‎ها وجود داشته است که به عنوان یک معضل جدی همواره مطرح می‎شود، بنابراین رسانه‎ها نباید این مشکل را به عنوان یک چالش جدی در شهر بزرگ‎نمایی کنند. انتهای پیام/2304/

93/11/03 - 07:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن