تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شورای شهر دورود: پارک بانوان دورود احداث می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شورای شهر دورود:
پارک بانوان دورود احداث می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر دورود گفت: پارک بانوان که یکی از خواسته‌های بانوان شهر دورود است، احداث می‌شود و به همین منظور در سال جاری 150 میلیون تومان به آن اختصاص یافته است.

خبرگزاری فارس: پارک بانوان دورود احداث می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از دورود محمود لک پنج‌شنبه شب در نشست با خبرنگاران در خصوص پارک بانوان این شهر اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که از ابتدای زمان آغاز به کار شورای اسلامی شهر دورود در دستور کار قرار داشته احداث پارک بانوان است که تاکنون در این خصوص اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
وی یادآور شد: محل احداث این پروژه مشخص شده است و با توجه به شرایط موجود و اعتبارات اندک بخشی از پارک دانشجو را در نظر گرفته‌ایم، چراکه بخشی از زیرساخت‌های موجود در این محل وجود دارد و می‌توان هزینه کمتر این پروژه را به بهره‌برداری رساند.
رئیس شورای شهر دورود با بیان اینکه نیمی از جمعیت شهر دورود را بانوان تشکیل داده‌اند، ادامه داد: نیاز به پارک اختصاصی بانوان در شهر احساس می‌شود، چرا که وجود چنین پارکی از نظر روحی و تفریحی و ورزشی برای بانوان لازم است.
وی اظهار داشت: در سال جاری مبلغ 150 میلیون تومان اعتبار برای پارک بانوان شهر دورود اختصاص یافته است و تاکنون هزینه‌هایی برای این پروژه صورت گرفته که از جمله کارهای انجام شده، می‌توان به اقدامات زیباسازی و پیاده‌روسازی اشاره کرد.
لک افزود: همچنین 300 میلیون تومان اعتبار را از محل تملک دارایی برای این پروژه در نظر گرفته شده و جناب استاندار نیز در این خصوص قول مساعد داده‌اند و این اعتبارات نیازمند تخصیص است و در صوت تخصیص می‌توانیم کار اجرایی را آغاز کنیم.
این مسئول با بیان اینکه برای پارک بانوان هرچه مقدار اعتبار بیشتری در نظر گرفته شود، می‌توان امکانات بیشتری را احداث کرد، گفت: مجموعه شورای شهر و شهردای در حد توان خود و اعتبارات موجود تلاش می‌کند، تا این پروژه که یکی از نیازهای اصلی شهروندان است را به نحو احسن اجرا کنند.
لک با بیان اینکه در بودجه سال آینده مبلغ مناسبی را برای تکمیل این پارک در نظر می‌گیریم تاکید کرد: تاکنون حدود 150 میلیون تومان در این بخش هزینه شده است، پیاده‌روسازی خیابان‌سازی بخشی از این هزینه‌هاست.
انتهای پیام/2304/

93/11/03 - 07:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن