تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«آمریکا به دنبال بازی با تروریسم است نه مقابله با آن»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «آمریکا به دنبال بازی با تروریسم است نه مقابله با آن»


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: «مردم و نیروهای مسلح عراق و سوریه هستند که با داعش در کشورهایشان مبارزه می کنند، نه نیروهای ائتلاف آمریکایی.» «آمریکا پیگیر مبارزه با تروریسم نیست، بلکه هدفش بازی با تروریسم است.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی لاریجانی، پنجشنبه شب، (دیشب، 2 بهمن 1393)، در سخنانی در پایان سفر سه روزه اش به ترکیه برای شرکت در دهمین نشست بین المللی مجالس اسلامی، در نشستی خبری، ضمن انتقاد از عملکرد ائتلافی که آمریکا برای مقابله با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه تشکیل داده است، گفت: مردم و نیروهای مسلح عراق و سوریه هستند که با داعش در کشورهایشان مبارزه می کنند، نه نیروهای ائتلاف آمریکایی.   وی افزود: «از دید ما، آمریکایی ها پیگیر مبارزه با تروریسم نیستند، بلکه هدفشان بازی با تروریسم است.»   لاریجانی، همچنین درباره اقدامات غرب و رسانه های غربی در زمینه اسلام ستیزی، گفت: توهین به اسلام، اعتقادات مسلمانان و همچنین توهین به حضرت محمد (ص)، پیامبر بزرگوار اسلام را خطوط قرمز همه مسلمانان است.
وی افزود:« کشورهای غربی، بارها به اسلام و اعتقادات مسلمانان توهین کرده اند. «آزادی بیان» به معنای توهین به رهبران مذهبی نیست. توهین به اعتقادات مذهبی و توهین به پیامبر (ص) خط قرمز همه مسلمانان است.»
لاریجانی درباره اهمیت نشست بین المللی مجالس اسلامی، گفت این نشست در دوره ای بسیار حساس برگزار شد و فرصتی را برای 56 کشور اسلامی فراهم کرد تا بر عزم خود برای مقابله با تروریسم و ایستادگی در برابر توهین به ارزش های اسلامی و پیامبر اسلام ( ص ) تاکید کنند.
وی تصریح کرد :« کشورهای اسلامی از جنگ جهانی دوم تحت فشار بحث های جنجالی مرتبط با ایدئولوژی مذهبی بوده اند. متاسفانه این فشار باعث شده است تا نسل جوان مسلمان گمان کند دفاع از ارزش های اسلامی، فقط از راه تلاش های خود آنها محقق خواهد شد. در نتیجه ، تروریسم تقویت می شود.»
لاریجانی همچنین در پاسخ به پرسش های خبرنگاران در مورد حمایت ایران از شبه نظامیان حوثی شیعه علیه دولت در یمن گفت :« حوثی ها بزرگ ترین بخش از مردم در یمن هستند و ایران خواستار آن است که همه گروه ها و دولت در یمن از طریق گفتگو به یک راه حل دست یابند. با این حال اگر مردم یمن نیاز به هرگونه کمکی داشته باشند ، ما آماده ایم حمایت لازم را در اختیار آنها قرار دهیم.»
لاریجانی همچنین در واکنش به انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده مقابل هتلی در موگادیشو، پایتخت سومالی، آن را به شدت محکوم کرد و گفت: این حمله نشان می دهد کشورهای اسلامی بیش از هر زمان دیگر، به همبستگی نیاز دارند.   ساختمان هتل، محل اقامت دیپلمات های ترکیه اعلام شده است.  
دانلود    

لینک را کپی کنید


جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن