تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819460684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمل به تکليف از شاخصه هاي مردان انقلابي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۳۴ب.ظ)
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قم: عمل به تکليف از شاخصه هاي مردان انقلابي است مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان قم، قاطعيت و عمل به تکليف را از جمله مهم‌ترين شاخصه هاي مردان انقلاب اسلامي برشمرد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم،مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه علي بن ابي‌طالب(ع)طي سخناني در جمع مسئولان اقشار بسيج استان با تاکيد بر اين‌که لازمه دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي، حضور آگاهانه و با بصيرت در صحنه است، اظهار داشت: در هر انقلابي عده‌اي به دنبال سهم خواهي و پيروي از هوا و هوس و دنياگرايي هستند و چه بسا صراحتاً در برابر اصل انقلاب بايستند و انقلاب اسلامي ما نيز از اين مساله مستثني نيست.
وي افزود: در انقلاب ها شاهد دو نوع بازگشت هستيم؛ نوع اول بازگشت به بلنداي انسانيت است که سير صعودي دارد و نوع ديگر بازگشت هم سير نزولي داشته و سقوط به عرصه حيوانيت مي باشد.
حجت الاسلام و المسلمين اکبري ،در ادامه با بيان اين‌که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري ، بهترين الگو و اسوه در زمينه انقلاب اسلامي و پايمردي در حفظ و حراست از ارزش ها هستند، گفت: مردان انقلاب بر اساس آموزه هاي ديني و کلام امام(ره) و رهبري، داراي شاخصه هايي هستند که از آن جمله مي توان به مواردي چون قاطعيت، شهامت، عمل به تکليف، عدالت خواهي و تلاش در مسير حفظ ارزش‌ها و دست‌آوردهاي انقلاب اسلامي اشاره نمود.
وي اضافه کرد: مردان حقيقي انقلاب کساني هستند که ضمن برخورداري از ادب، متانت و منطق ، در راستاي دست يابي به هدف، عزت دين و انقلاب را دنبال مي‌کنند و به مطامع دنيوي بي توجه هستند.
حجت الاسلام و المسلمين اکبري همچنين با اشاره به اين‌که رسالت خواص در انقلاب اسلامي بسيار سنگين و حساس است، گفت: متاسفانه عده اي از خواص با در پيش گرفتن روحيه عافيت طلبي ، نفاق و دورويي ، سهم خواهي و بدتر از همه، غفلت و دنياطلبي ، در مسيري خلاف خواست انقلاب اسلامي و آرمان هاي امام(ره) و شهدا حرکت مي کنند.
وي در ادامه تصريح کرد: بي شک هر کسي که برخلاف آرمان ها و ارزش هاي اسلامي و انقلابي حرکت کند، دچار خسران و پسرفت مي شود.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه علي بن ابي طالب(ع) بيان داشت: نبايد براي رسيدن به اهداف والا و حاکميت ارزش ها دچار خستگي شد و از فشارها و هجمه ها هراسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن