تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت مشارکت سازمان‌هاي مردم نهاد در حوزه حقوق شهروندي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۲۳ب.ظ)
معاون استاندار: ضرورت مشارکت سازمان‌هاي مردم نهاد در حوزه حقوق شهروندي معاون سياسي- امنيتي استاندارلرستان با تاکيد بر مشارکت سازمان‌هاي مردم نهاد در حوزه حقوق شهروندي، گفت: دستگاه‌هاي اجرايي در کنار سازمانهاي مردم نهاد بايد براي تبيين حقوق اجتماعي و فردي شهروندان فعاليت و جامعه را در اين مسير هدايت کنند.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، سيد سعيد شاهرخي در جلسه ستاد صيانت از حقوق شهروندي اظهار کرد: اين ستاد از سه کميته اساسي و اصلي برخوردار است که شامل کميته حقوق شهروندي، کميته حجاب و عفاف و کميته امنيت عمومي است.
وي، با اشاره به نقش موثر دستگاههاي اجرايي در حقوق شهروندي، افزود: دستگاه‌هاي اجرايي نقش مهمي را در نهادينه کردن حقوق شهروندي و رعايت آن در سطح جامعه ايفا مي‌کنند.
شاهرخي با تاکيد بر راه‌اندازي ستاد صيانت از حقوق شهروندي در دستگاه‌ها عنوان کرد: اميدواريم بتوانيم با همکاري دستگاه‌هاي عضو اين ستاد زمينه را براي رعايت حقوق شهروندي در تمامي زمينه‌ها در استان فراهم کنيم.
معاون سياسي- امنيتي استاندارلرستان با تاکيد بر مشارکت سازمان‌هاي مردم نهاد در حوزه حقوق شهروندي تصريح کرد: دستگاه‌هاي اجرايي در کنار سازمانهاي مردم نهاد بايد براي تبيين حقوق اجتماعي و فردي شهروندان فعاليت و جامعه را در اين مسير هدايت کنند.
اين مقام مسوول عنوان کرد: جلسات صيانت از حقوق شهروندي علاوه بر مرکز استان ،در شهرستانها نيز برگزار مي شوند.
وي دربخش ديگري از سخنانش به بالا بودن ضريب امنيت در استان اشاره کرد و گفت: درزمينه هاي کشف سرقت رتبه خوبي را درکشور کسب کرده ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن