تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798671943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«عاشقی» خیرمقدم علیرضا قربانی به مخاطبانش شد/ 2 موزیسینی که برادر شدند -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رونمایی از گروه «ذاستا» در کنسرت «شهرزاد»
«عاشقی» خیرمقدم علیرضا قربانی به مخاطبانش شد/ 2 موزیسینی که برادر شدند

علیرضا قربانی


شناسهٔ خبر: 2471554 پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی

کنسرت موسیقایی « شهرزاد» به آهنگسازی فردین خلعتبری و خوانندگی علیرضا قربانی با اجرا و رونمایی آنسامبل «ذاستا» در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، در این کنسرت موسیقایی که در 2 بخش برگزار شد قطعات «شب دهم» با شعر افشین یداللهی، آهنگسازی فردین خلعتبری و تنظیم بهنام ابوالقاسم، «باران اگر ببارد» با شعر غلامرضا طریقی تنظیم فردین خلعتبری، «کنار تو هستم» با شعر افشین یداللهی و تنظیم بهنام ابوالقاسم، «ای باران» با شعر فردین خلعتبری، « عاشقی» با شعر مولوی و پیش درآمد ساز و آواز سامان صمیمی و علیرضا قربانی و «زندگی» با شعر غلامرضا مین باشیان در بخش اول اجرا شد.
کنسرت علیرضا قربانی
علیرضا قربانی قبل از اجرای قطعه «عاشقی» خطاب به تماشاگران گفت: به نمایندگی از تمامی دوستانم در گروه «ذاستا» و برادرم فردین خلعتبری، از همه شما تماشاگرانی که قدم رنجه کردید و به این کنسرت آمدید صمیمانه قدردانی می کنم. بسیار خوشحالم که دوباره این شرایط مهیا شد تا در خدمت شما مخاطبان عزیز باشیم.وی افزود: همواره در تمام کنسرتهایی که برگزار کردم علاقه مند بوده و هستم که قطعاتی را به صورت بداهه ساز و آواز داشته باشیم که ماحصل آن در این بخش تقدیم شما عزیزان خواهد شد و لازم است از سامان صمیمی نوازنده کمانچه که در این قطعه همراه ماست صمیمانه تشکر کنم. به هر صورت همه اینها بهانه ای بود برای عرض ارادت و سلام به شما بزرگواران.
کنسرت علیرضا قربانی
در بخش دوم کنسرت نیز قطعات «خاک بی خزان» با شعر محمد علی بهمنی و تنظیم فردین خلعتبری، «شهرزاد» با شعر افشین یداللهی و تنظیم فردین خلعتبری، «سوگ» با شعر افشین یداللهی و تنظیم بهنام ابوالقاسم، «نرو» با شعر مسعود کلانتری و تنظیم فردین خلعتبری، «اهل جنون» با شعر افشین یداللهی و تنظیم فردین خلعتبری، «پیمان شکن» با شعر مسعود کلانتری و تنظیم فردین خلعتبری و «مدار صفر درجه» با شعر افشین یداللهی و تنظیم بهنام ابوالقاسم اجرا شد که در پایان نیز در حضور مهیار علیزاده قطعه «ارغوان» از آثار پرطرفدار علیرضا قربانی برای علاقه مندان اجرا شد.فردین خلعتبری قبل از اجرای این قطعه با حضور در صحنه خطاب به تماشاگران گفت: علیرضا چندین بار من را برادر خطاب کرده اما تا به امروز من این کار را نتوانستم بکنم اما الان در حضور شما می گویم «برادرم علیرضا». ضمن اینکه چون نمی توانم احساساتم را درباره او و گروه «ذاستا» که امروز یک رونمایی از آن است کنترل کنم چیز دیگری نمی توانم بگویم فقط بدانید هر لحظه که موسیقی می نویسم همه شما بالای سرم هستید.
کنسرت علیرضا قربانی
وی ادامه داد: امشب شک نداشتم که شما قطعه «ارغوان» را از علیرضا درخواست می کنید. قطعه ای که اگر به من تعلق ندارد اما من او را بی نهایت دوست دارم و چون دوست دارم پس برای من است. امشب مهیار علیزاده پیش شماست و البته قرار بود حتما اسم مهیار گفته شود و نور روی او متمرکز شود که این اتفاق نیفتاد اما من از شما می خواهم تا بنشینید تا او مشخص شود کجاست.این آهنگساز با سابقه کشورمان بیان کرد: در روزگاری هستیم که موزیسین ها راجع به هم صحبت می کنند که این موضوع به صلاح موسیقی نیست. من معتقدم نسل های مختلف موسیقی باید نسل قبل خود را ببینند و البته این نسل را مورد ستایش قرار دهند اما ما نباید فقط نسل قبلی را ستایش کنیم. ما لازم است که از نسل جدید نیز تشکر کنیم منتها برای این ستایش مقداری مهر و اندکی خضوع احتیاج داریم. آنسامبل«ذاستا» امشب جسارت کرده و «ارغوان» مهیار علیزاده را برای شما می نوازد پس طبیعتا من نباید پشت این میکروفون باشم و برادرم علیرضا قربانی باید اینجا باشد و برای شما «ارغوان» را بخواند.
کنسرت علیرضا قربانی
فردین خلعتبری آهنگساز و مدیر هنری آنسامبل «ذاستا»، بهنام ابوالقاسم پیانو و آکاردئون و سرپرست آنسامبل «ذاستا»، پدرام فریوسفی ویولن، پریسا پیرزاده ویولا، آتنا اشتیاقی کنترباش و ویولن سل،شقایق صادقیان فلوت، سایوری شفیعی کلارینت، روزبه اسفندارمز کلارینت باس و کلارینت (مهمان از گروه پالت)، سامان صمیمی سولیست کمانچه ( مهمان از گروه اشتیاق)، امین غفاری ویولن ( نوازنده مهمان)، بهتاش ابوالقاسم پرکاشن ( نوازنده مهمان) عوامل و نوازندگان این کنسرت را به تهیه کنندگی مجید روغنی تشکیل می دادند.علی رضوی برنامه ریزی،کاوه عابدین صدابردار، مهسا نعمت امور اجرایی، رضا موسوی امور تصویری، علی پناهی پرداخت و کنترل تصاویر، مانا میر یاراحمدی مشاور هنری تصویر، رضا حیدری طراح نور، نیوشا خطیب گرافیک، علی یحیایی ساخت ویدئو پیمان شکن، یلدا جبلی تدوین ویدئو اهل جنون، محسن بیگلری عکس، شقایق کفیلی خطاط، سمانه باران هماهنگی، فرزان صوفی روابط عمومی، امیرحسن طاهریان، احسان گازوکی، امین عارفی تبیلغات و فضای مجازی، علی ضیایی، محمد رای نیک پشتیبانی و تدارکات، تیم اجرایی کنسرت «شهرزاد» بودند.
کنسرت علیرضا قربانی
کنسرت «شهرزاد» تا سوم بهمن ساعت های 18:30 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن