تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها به نشاط آفرینی در ماه بهمن اهتمام داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار: رسانه ها به نشاط آفرینی در ماه بهمن اهتمام داشته باشند خبرگزاری پانا:معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار بهمن ماه را برای مردم ایران یك ماه پر از خاطره و حماسه دانست و خواستار اهتمام رسانه ها به نشاط آفرینی در این ماه شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ بهمن ساعت 11:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، "محمد علی طالبی" كه در پنجمین نشست شورای اطلاع رسانی استان سخن می گفت، با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در انعكاس برنامه های دهه فجر گفت: رسانه ها باید ضمن انعكاس فعالیت های دولت و نهاد های عمومی و همچنین نهاد های خدمات رسان، نسبت به انعكاس دیدگاهها و انتظارات مردم از نظام و دولتمردان نیز اهتمام داشته باشند. معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار همچنین فراهم كردن فضای بانشاط در ایام دهه مبارك فجر را از دیگر انتظارات مردم از رسانه ها دانست و افزود: بهمن ماه برای مردم ایران یكی از ماههای پرخاطره و شیرین است و رسانه ها باید با برنامه ریزی و تولید محتوای مناسب به این بخش از انتظارات مردم پاسخ درخورشانی بدهند.
وی راهپیمایی 22 بهمن را نماد تمامی برنامه ریزی ها و فعالیت ها در ایام الله دهه فجر دانست و خواستار اهتمام این شورا در اطلاع رسانی مناسب برای حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه به دستور كار جلسه و گزارشی كه نمایندگان خبرگزاری های ایرنا و ایسنا در استان، به شورا ارائه نمودند اشاره كرد و گفت: هرچند تلاش های زیادی انجام شده است و در نوبه خود قابل تقدیر است ولی با توجه به شناختی كه از پتانسیل ها و توانمندی های این دو خبرگزاری وجود دارد انتظار است این دو رسانه در تولید محتوا و حضور فعال در عرصه های مختلف اهتمام بیشتری داشته باشند.
طالبی همچنین  به شهادت سردار رشید اسلام شهید الله دادی اشاره كرد و گفت: امروز حریم امنیت ملی ما از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته است و مردم ما قطعا سپاسگزار جانفشانی های این سرداران رشید هستند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن