تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خبر داد اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت و تأمین روشنایی راه‌های دورود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خبر داد
اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت و تأمین روشنایی راه‌های دورود
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس از اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آسفالت و تأمین روشنایی و ایمنی راه‌های شهری و روستایی دورود خبر داد.

خبرگزاری فارس: اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت و تأمین روشنایی راه‌های دورود



به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، عباس قائد رحمت چهارشنبه شب در کارگروه ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی شهرستان دورود با بیان اینکه دولت‌ها مکلف به رعایت عدالت هستند، اظهار کرد: در حال حاضر برخی نقاط به عنوان مناطق محروم و کمتر برخوردار هستند که این امر باعث احساس بی‌عدالتی در بین اقشار این مناطق می‌شود.
وی با بیان اینکه استان لرستان و شهرستان دورود از مناطق محروم کشور به حساب می‌آید، تأکید کرد: برای رفع این محرومیت‌ها در این منطقه باید مسئولان کشوری توجه بیشتری به این استان و شهرستان داشته باشند.
این مسئول اعتبار ماده 180 قانون پنجم توسعه را به منظور برقرای عدالت دانست و خاطرنشان کرد: این اعتبار که توزیع آن از سال 93 اجرایی شد، برای برقراری توزان عدالت توزیع شده است و در سال 94 این اعتبار با 50 درصد افزایش همراه بوده است.
قائد رحمت با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های راه شهرستان دورود تصریح کرد: دستور صریح وزیر راه و شهرسازی به منظور اجرای آسفالت لاین دوم حدفاصل میدان آزادگان تا کربلا به مبلغ یک میلیارد تومان را دریافت کرده‌ایم.
وی افزود: همچنین مبلغ 3 میلیارد تومان دیگر برای روشنایی و ایمن‌سازی برخی جاده‌های مواصلاتی شهر و جاده‌های روستایی اختصاص داده شده است.
نماینده مردم دورود و ازنا ضمن تأکید بر اهمیت آموزش‌های فنی در مناطق محروم گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای باید توجه ویژه‌ای به آموزش در مناطق محروم و کمتر برخوردار و مناطق شامل سکونتگاه‌های غیر رسمی باید داشته باشد، چراکه این اقشار برای ورود به بازار کار مناسب نیازمند تخصص و آموزش هستند. انتهای پیام/2304/

93/11/02 - 09:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن