تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798380757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ روند رو به رشد حوادث کارگاهی/ آیا علیه شارلی ابدو هم اعلام جرم می‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خبرخونه حقوقی/
احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ روند رو به رشد حوادث کارگاهی/ آیا علیه شارلی ابدو هم اعلام جرم می‌شود؟
خبرخونه حقوقی با خبرهایی از جمله روند رو به رشد محکومان حوادث کارگاهی، ارجاع بخشی از پرونده مدیر عامل سابق تامین اجتماعی به دادگاه کیفری، اجرای ۴۰۰ حکم تخریب ساخت و سازها در عرصه‌های ملی گلستان، محکومیت اهانت نشریه "شارلی ابدو" به ساحت پیامبر اکرم(ص)، احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا و... همراه شماست.

احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ مسئولان وزارت خارجه پاسخ روشن و قاطعی به توهین کنندگان و حامیان آن‌ها بدهند
 به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، یکی از حوزه‌هایی که اقشار مختلف جامعه خبرهای آن را پیگیری می‌کنند بخش حقوقی و قضایی است که این حوزه تمامی اخبار مربوط به حوادث، برگزاری دادگاه‌ها و پرونده‌های قضایی را در خود جای داده است.  
      
در پیگیری پرونده‌های قضایی از تخلف مردم عادی گرفته تا چهر‌های شناخته شده کشور دستگاه قضا بدون اغماض و با اقتدار به همه جرائم رسیدگی می‌کند.  
      
باتوجه به دغدغه عموم جامعه برای اطلاع از روند پرونده‌های حقوقی و اتفاقاتی که در دستگاه قضا رخ می‌دهد، بر آن شدیم که در خبرخونه  حقوقی به تشریح رویدادهای مهمی که طی این هفته در دستگاه قضا اتفاق افتاده بپردازیم.     
   
پنجشنه‌های هر هفته برای مرور مهمترین وقایع حقوقی با خبرخونه حقوقی همراه شما هستیم، منتظر ما باشید...

روند رو به رشد محکومان حوادث کارگاهی  
 
سال جاری در بین پرونده‌های متعددی که به ستاد دیه ارسال شده هرچند پرونده محکومان به دیه ناشی از تصافات جرحی و فوتی با کاهش قابل توجهی همراه بوده است، اما پرونده حوادث کارگاهی با رشد چشمگیری همراه هستند که توجه در این خصوص بیش از هر موعدی لازم به نظر می‌رسد.



احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه



در این زمینه «عباس کشانی» مدیر امور استان‌های ستاد دیه کشور گفت: ستاددیه به منظور اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث ناگواری که فارغ از مشکلات متعدد برای بسیاری از کارفرمایان کشور، سبب نابودی خانواده‌هایی می‌شود که صرفا بر اثر یک بی‌احتیاطی و عدم توجه به حفظ نکات ایمنی متحمل گرفتاری‌های ناتمامی می‌شوند، در گزارش‌های پیوسته‌ای که در ادامه یک مورد از آنها را باهم می‌خوانیم به بازخوانی پرونده‌هایی در خصوص همین موضوع خواهد پرداخت.

 
ارجاع بخشی از پرونده مدیر عامل سابق تامین اجتماعی به دادگاه کیفری  
 
آذرماه سال 91 بود که رسانه‌ها اعلام کردند پرونده 3 قاضی مرتبط با پرونده کهریزک به نام‌های قاضی حداد معاون وقت امنیت دادسرای تهران، قاضی علی‌اکبر حیدری فر معاون دادستان و قاضی سعید مرتضوی دادستان وقت تهران روی میز قاضی مدیرخراسانی است. بعد اعلام شد که دادستانی تهران علیه این سه قاضی ۳ هزار صفحه پرونده و ۸۵ صفحه کیفرخواست آماده کرده و به قاضی مدیرخراسانی ارائه کرده است.

«مصطفی ترک‌ همدانی» وکیل جمعی از کارگران در پرونده تامین اجتماعی گفت: بخشی از پرونده این فرد به دادگاه کیفری ارجاع شده است.

وی ادامه داد: این قرار درباره بخشی از اتهامات وی مانند تحصیل مال نامشروع ناشی از دریافت حقوق در زمانی بود که به موجب رأی دیوان عدالت اداری سمتی در سازمان تأمین اجتماعی نداشته است.  
 
وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تأمین اجتماعی تصریح کرد: این بخش از پرونده مرتضوی به دادگاه کیفری استان ارجاع شده است. 



احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه
 


ترک همدانی در پایان با اشاره بر اینکه شعبه کیفری رسیدگی کننده به پرونده هنوز مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: وی همچنین جهت رسیدگی به سایر اتهامات خود بار دیگر به دادسرای کارکنان دولت احضار شده است.

روزنامه "مردم امروز" توقیف شد/احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا  
 
 دفتر نشریه طنز فرانسوی شارلی ابدو در روزهای اخیر مورد حمله مسلحانه شماری از اعضای القاعده و داعش قرار گرفت و در نتیجه 13 نفر از جمله 4 کاریکاتوریست آن کشته شدند. به دنبال این برخی افراد به نشانه محکومیت این حمله مسلحانه،‌ عبارت من شارلی هستم را تکرار کردند.
 
با این که بعد از ماجرای حمله به دفتر این نشریه ، موج محکومیت تروریست ها در جهان و نیز در میان کشورهای اسلامی شکل گرفت ولی با انتشار شماره جدید این نشریه که حاوی کاریکاتور موهن نسبت به ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص) بود، محکومیت گسترده اقدام شارلی ابدو آغاز شد و علاوه بر مسلمانان سراسر جهان ، حتی پاپ نیز از این اقدام اهانت بار و تأسف انگیز، ابراز برائت کرد.




احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه


مردم امروز ۲۷ دی ۱۳۹۳ بعد از تنها ۱۹ شماره انتشار، با حکم شعبه ۲ دادگاه فرهنگ و رسانه توقیف و ۲۹ دی بر اساس تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات در ایران، به دلیل چاپ مطلبی در ارتباط با ماجرای شارلی‌ابدو امتیاز روزنامه لغو و پرونده آن به دادگاه ارسال شد. در این حکم به استناد بند یک و هفت ماده شش قانون مطبوعات، از ادامه انتشار منع شده است.



در این رابطه «سیدمحمود علیزاده طباطبایی» امروز احضاریه دادسرا را دریافت کردم و ظرف مدت سه روز پس از دریافت احضاریه باید در شعبه بازپرسی حاضر شویم، که تا پایان هفته جاری به دادسرا خواهیم رفت و پس از حضور در شعبه بازپرسی و تفهیم اتهام، دفاعیات ارائه و در نهایت پرونده با صدور قرار به دادگاه ارسال می‌شود.  
 
 آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ دستور انتشار اسامی کارخانه‌های متخلف صادر شد

با توجه به اینکه روغن پالم طی هشت ماهه امسال جزو محصولات عمده وارداتی به کشور بوده، قرار شده از این پس از ترخیص انواع روغن پالم به عنوان مواد اولیه خودداری شود و حتما قبل از صدور دستور ترخیص، نسبت به اخذ مجوزهای قانونی با رعایت سایر مقررات مربوطه در این زمینه اقدام شود.

طی هشت ماهه امسال حدود 432 هزار تن روغن پالم اولین به ارزش 431 میلیون دلار به کشور وارد شده که از نظر وزنی 2.27 و از نظر ارزشی 1.51 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.




احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه



در این زمینه «مصطفی ترک همدانی» یکی از وکلای شاکی رئیس سازمان غذا و دارو گفت: بازپرس با استناد به ماده 43 قانون تعزیرات حکومتی دستوری مبنی بر انتشار اسامی کارخانجات متخلف صادر کرده است.

وی ادامه داد: دستگاه قضا در پیگیری و توجه به موضوع سلامت مردم و جامعه بسیار جدی وارد عمل شده و این در حالی است که چندی پیش بازپرس پرونده دستور احضار رئیس سازمان رئیس سازمان غذا و دارو و رئیس سابق موسسه استاندارد را به منظور پاسخگویی صادر کرد.

«انتخاب» و «سلام نو» مجرم شناخته شدند 

پرونده سایت انتخاب به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، توهین به دستگاه قضایی و فعالیت تبلیغی علیه نظام و پرونده سایت سلام نو به اتهام توهین به مسئولان نظام و فعالیت تبلیغی علیه نظام تشکیل شده است.

جلسه رسیدگی به پرونده‌های سایت‌های خبری «انتخاب» و «سلام‌ نو» و روزنامه «اعتماد» با حضور هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.



احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه



«علی‌اکبر کساییان» سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات از رسیدگی به پرونده روزنامه اعتماد، انتخاب و سلام نو خبر داد و گفت: سایت سلام نو به مدیر مسئولی سید سیف علی درخصوص اتهام اول(توهین به مسئولین نظام) به اتفاق آراء مجرم شناخته شد و در خصوص اتهام دوم (فعالیت تبلیغی علیه نظام) با اکثریت قریب به اتفاق آراء مجرم شناخته شد.

در مذاکرات هسته‌ای از مواضع خود عقب نشینی نمی‌کنیم/ خودزنی کاهش قیمت نفت از سوی دشمن  
 
در کشور ما مشعل‌های فروزان جهاد و شهادت در جای جای این سرزمین و تاریخ همچنان فروزان است و قلب‌های مستعد، همراه و پاک طینت، فضای معطر شهادت و جهاد را همراهی می‌کند و قدم‌ها این مسیر را می‌پیماید و اراده‌ها شهادت و جهاد را در پیشانی فعالیت خود قرار داده و این از برکاتی است که خداوند بر ملت ما جاری و ساری ساخته و باید بی‌‌‌نهایت شکرگذار باشیم که در دامن چنین فضای متعالی رشد پیدا کرده‌ایم.



احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه


در مراسم سالگرد شهید نواب صفوی حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری در مسجد امام حسین(ع) تهران گفت: داستان شهادت شهید نواب در عمر کوتاهش موج بزرگی را آفرید و می‌دانیم یکی از عناصر تعیین کننده و موثر حرکت نهضت ملی نفت، حرکت شهید نواب و یاران فداکار او بوده و پس از شهادت این شهید دیگر داستان شهادت یک داستان عظیمی شد که تا امروز شهید نواب به عنوان پیشتاز این انقلاب بر تارک این انقلاب و نهضت می‌درخشد.

اجرای ۴۰۰ حکم تخریب ساخت و سازها در عرصه‌های ملی گلستان  
 
یکی از خصوصیات ویژه پارک گلستان این است که در انتهای جنگل های هیرکانی قرار دارد و با اتمام پارک ملی گلستان تا شانگهای چین، هیچ جنگل پهن برگی در این مسیر نداریم.

با توجه به اینکه  روزانه هزاران خودرو در مسیر شمال به خراسان و برعکس از این جاده در حال تردد است، این موضوع باعث برخوردهای متعدد خودروها با جانوران داخل پارک شده است و در این برخوردها، هم مردم و هم جانوران آسیب دیده اند.

در این زمینه «احمد فاضلیان» رئیس کل دادگستری گلستان گفت: 400 حکم قلع و قمع برای ساخت و ساز در عرصه‌های ملی گلستان اجرا می‌شود.



احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه


وی با بیان این که در همه حوزه‌های قضایی استان یک سیاست واحد در برخورد با متخلفان در حوزه منابع طبیعی اتخاذ کرده‌ایم، تصریح کرد: اجرای قاطع قانون در برخورد با متخلفان حوزه منابع طبیعی و اراضی کشاورزی، ساز و کار مهمی است که می‌تواند از دست اندازی‌های بیشتر به منابع طبیعی و اراضی کشاورزی، در آینده جلوگیری کند.

وضعیت نقل‌و انتقال فرهنگیان مشخص شد 

 هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره موضوع نحوه نقل و انتقال فرهنگیان رای وحدت رویه‌ای صادر کرد.

 
احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه



بر اساس گردش کار این پرونده فردی به موجب دادخواستی اعلام کرده است که در رابطه با موضوع انتقال کارکنان زن آموزش و پرورش به تبع همسر، شعب دیوان عدالت اداری آراء متعارضی صادر کرده‌اند و به همین دلیل رفع تعارض و صدور رأی وحدت رویه را خواستار شده است.
 
 دادستان کل کشور به سریلانکا سفر می‌کند 

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در راس هیاتی قضایی، به دعوت دادستان کل کشور سریلانکا جهت شرکت در مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس نهاد دادستانی کل در این کشور و حضور در کنفرانس "دادستان کل در آسیای در حال تغییر" به سریلانکا سفر کرد.



احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه



دادستان کل کشور ضمن تشریح برخی از وظایف دادستان کل افزود: ما خوش‌بین هستیم که کشور و دولت سریلانکا در سال‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای را در زمینه ثبات امنیت در کشور و جلوگیری از دخالت‌های کشورهای استعمارگر در امور داخلی خود کرده است؛ زیرا کشورهای استعمارگر همواره به دنبال منافع خود بوده و در هر نقطه از این قاره که قدرت‌های استعمارگر حضور داشته‌اند، متأسفانه شاهد تنزل شاخص‌هایی مانند ثبات امنیت و پیشرفت کشورها بوده‌ایم.

محکومیت اهانت نشریه "شارلی ابدو" به ساحت پیامبر اکرم(ص)
 
سازمان پزشکی قانونی استان تهران و ديوان عالی كشور با صدور بیانیه‌ای توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را که موجب خشم گسترده مسلمین جهان شده است، محکوم کرد.




احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه



در این بیانیه‌ها آمده است که  مسؤولان، قضات و كاركنان ديوان عالی كشور و کارکنان اداره‌کل پزشکی قانونی استان تهران  اين اقدام موهن و وقيحانه را مانند ساير اقشار مسلمين محكوم می‌دانند و از سازمان‌های بين‌المللی مجددانه می‌خواهند با مصوباتی هماهنگ جلوی اين اقدامات سخيف را بگيرند و با عوامل آن برخوردی قانونی اعمال شود.

پلمپ دفتر فروش سهام «پدیده شاندیز» در یزد  
 
طی روزهای اخیر درحالی با پلمپ دفتر پدیده مواجه شدیم که دادستان‌های مشهد قزوین و شیراز بلافاصله دستور جلوگیری از فعالیت آنان در استان‌ها صادر کردند تا موضوع مورد بررسی بیشتری قرار گیرد، این در حالی است که معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور از ممنوعیت تبلیغات رسانه‌ها برای شرکت‌های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان» تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف پرونده قضایی این شرکت‌ها به خبرنگار ما خبر داد، همچنین دادستان کل کشور گفت:طبق قانون،شرکت های سهامی خاص حق ندارند همچون شرکتهای سهامی عام و بدون پشتوانه لازم اقدام به عرضه سهام به مردم کنند.  
 
طی روزهای اخیر برخی از دفاتر فروش سهام «پدیده شاندیز» در مشهد و برخی شهرهای بزرگ کشور پلمپ شد. 


 
احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه


در راستای برخورد با فروش غیرقانونی سهام از سوی این شرکت، قوه قضاییه یکی دیگر از دفاتر فروش سهام پدیده را و اقع در خیابان بهار مشهد پلمپ کرد.
 
در این زمینه دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: دفتر فروش سهام شرکت پدیده شاندیز در یزد پلمپ شد.

وی افزود: پس از اعلام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مشهد مقدس به دادستان کل کشور مبنی بر جلوگیری از ادامه فعالیت شرکت‌ پدیده شاندیز در عرصه‌های تبلیغات، فروش سهام، فعالیت این شرکت در شهرستان یزد ممنوع شد.
 
ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه/ فلسفه تأسیس شورای حل اختلاف توسعه مشارکت مردمی است 

ایجاد امنیت روانی، اقتصادی، اجتماعی، قومی و قبیله‌ای در سایه نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه ممکن است.



احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه



"علیرضا حسینیان" مستشار محکمه تجدیدنظر و رئیس شورای حل اختلاف منطقه ۱۱ تهران، در سی و یکمین نشست حقوقی بررسی قوانین و مقررات حاکم در شوراهای حل اختلاف که عصر امروز در سازمان بسیج حقوقدانان برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه تاسیس نهاد‌ها و شوراهای حل اختلاف توسعه مشارکت مردمی بوده، یعنی مردم را در حل و فصل اختلافات شریک بدانیم که این نوعی مردم سالاری دینی است. 

 اقتصاد بیمار تولید جرم می‌کند/ جرایم اطفال زنگ خطری برای جامعه 

بانک‌ها و موسسات بیمه در چرخه اقتصادی کشور، گفت: بانک‌ها و موسسات بیمه به عنوان دو رکن بزرگ مالی در کشور نقش بسزایی در تولید اشتغال و توسعه چرخه اقتصادی کشور دارند که اگر با رویکرد مناسب برای توسعه اشتغال در کشور سرمایه گذاری کنند یکی از بزرگترین علل جرم در کشور که همان بیکاری است از بین خواهد رفت.

در این زمینه «علی اصغر جهانگیر» رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با انتقاد از میزان تسهیلات بسیار ناچیز اعطایی به خانواده های زندانیان گفت: اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید منطبق با واقعیت‌های روز جامعه باشد.




احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه



وی نظام اقتصادی بیمار را یکی از علل تولید جرم در کشور خواند و ادامه داد: زندانی محصول جامعه است و همه  نهادها باید در کمک به رفع مشکلات آن سهیم باشند.

 بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی ویژه جرائم اقتصادی و ناحیه 22 دادسرای تهران

رییس کل دادگستری استان تهران به طور سرزده از مجتمع قضایی ویژه جرائم اقتصادی و ناحیه 22 دادسرای تهران بازدید کرد و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری به گفتگو پرداخت.

«غلامحسین اسماعیلی» رییس کل دادگستری استان تهران بطور سرزده از مجتمع قضایی ویژه جرائم اقتصادی و ناحیه 22 دادسرای تهران بازدید نمود و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری به گفتگو پرداخت.



 
احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه



در این بازدید، « ذاقلی» سرپرست مجتمع قضایی ویژه جرائم اقتصادی و همچنین«نجفی» سرپرست دادسرای ناحیه 22 تهران بدوا گزارشی در خصوص معرفی حوزه کاری خود، عملکرد و مشکلات مطروحه را ارائه کردند.

حزب‌الله و سپاه به خوبی در مقابل دشمنان ایستاده­‌اند/ مسئولان وزارت خارجه پاسخ روشن و قاطعی به توهین کنندگان و حامیان آن‌ها بدهند

در جلسه این هفته مسئولان عالی قضایی رئيس قوه قضاييه استمرار خط شهادت در میان مسلمانان به ویژه شیعیان را فرصتی الهی برای تداوم گسترش تعالیم اسلام در جهان دانست و گفت: شهادت رزمندگان مسلمان شیعه در مناطق سنی‌نشین بهترین گواه خلوص آنان و ابراز وحدت و همگرایی میان شیعه و سنی در مقابله با دشمنان اسلام است.




احضار مدیر مسئول «مردم امروز» به دادسرا/ آخرین وضعیت پرونده رؤسای سازمان غذا و دارو/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه



رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه «تعالیم اسلامی و ماهیت ضد ظلم دین مبین اسلام به راحتی برای مردم جهان قابل دسترس نبوده است چون دشمنان همواره در این راه مانع تراشی می­ کنند» گفت: جهاد جهادگران مسلمان و شهادت شهدا از بدو طلوع اسلام تا دوران معاصر و پیروزی انقلاب اسلامی موجب شکوفایی، تبلیغ و گسترش اسلام بوده است.

انتهای پیام/







کد خبر: ۵۱۰۷۹۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن