تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815072669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعراب منطقه در بحث نفت خودزني کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۳ب.ظ)
وزيردادگستري؛ اعراب منطقه در بحث نفت خودزني کردند وزيردادگستري گفت: کشورهاي عربي منطقه بويژه عربستان در خصوص نفت دست به خودزني زدند بطوريکه حداقل بالاي 150 ميليارد دلار خسارت ديده اند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم،وزير دادگستري کشور در اجلاس سراسري مديران و اعضاي هيأت امناي حوزه هاي علميه خواهران اظهارداشت: امروز در دنيا بسياري از کشورهاي دور و نزديک چهره واقعي خود را نسبت به جمهوري اسلامي ايران نشان داده اند و اين نظام مقدس تنها در برابر سيلي از تهاجمات در ابعاد مختلف قراردارد.
عضوشوراي سياست گذاري حوزه علميه خواهران افزود: امروز در جايجايي دنيا شاهد چنين خودزني هايي هستيم بطوريکه جريان نشريه شارلي نوعي خودزني بود که طراحي کرده بودند و يا اينکه داعشي که خود دست پرورده غرب و آمريکا است به نوعي خودسري کردند.
حجت الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي تصريح کرد: امروز از هر بُعدي که بررسي و تحليل کنيم نشان از استيصال غرب در برابر جمهوري اسلامي ايران است، بطوريکه آخرين شاهکارشان راه اندازي گروه هاي تکفيري داعش است که شرّشان به خودشان برخواهد گشت.
وي که در جمع علما و مديران حوزه هاي علميه خواهران سخن مي گفت در بخش ديگري از سخنانش حوزه هاي علميه خواهران را کانون و بنيان اساسي جمهوري اسلامي به عنوان مهد تمدن و فرهنگ عنوان کرد.
وزيردادگستري با اشاره به نگاه حقوق بشري و حقوق زنان توسط غرب، گفت: غرب در باورهاي خود به اين رسيده است که بحث زن در جامعه ايراني نقطه ضعف ما است و اين درحاليست که بانوان برگ برنده ملت و نقطه اتکاء ما است.
وي ادامه داد: بي ترديد درهيچ نقطه از جهان زناني عالم، فرهيخته، متفکر، انديشمند، مبلغ و صاحب نظر در عرصه هاي مختلف همانند جمهوري اسلامي ايران و به ويژه حوزه هاي علميه که امروز بيش ازده ها هزار نفر از بانوان در بدنه جامعه مشغول به فعاليت هستند وجود ندارد.
وزيردادگستري در بخش ديگري از سخنانش رسالت روحانيت را بسيار سنگين، خطير و حياتي توصيف کرد و افزود: روحانيت به عنوان، مربي دلسوز و کسي که دغدغه و سلامت آينده نظام و اعتلاي فرهنگ و اخلاق و دين مردم را عهده دار مي باشد، نقش خويش را بدون هيچ وابستگي به گروه و حزبي به خوبي در جامعه ايفا مي کند.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي بيان داشت: رسالت اصلي ما تبليغ و ترويج دين است و ما هر چه داريم از آبشخور همين رسالت است، پس بايد علاوه بر قوت بخشيدن به اين رسالت ديگر موفقيت هايمان را درلواي اين مهم پيدا کنيم.
وزير دادگستري در ادامه به ديپلماسي موفق ايران اشاره کرد وگفت: امروز جمهوري اسلامي بايد با زبان تکنولوژي برتر و ديپلماسي موفق با دنيا سخن بگويد و با زبان اقتصاد مسلط و ساختارهاي مدني قابل دفاع حرف بزنيم.
وي جريان مقابل انقلاب اسلامي را بسيار قدرتمند توصيف کرد و افزود: دشمن سرمايه گذاري زيادي براي ما انجام داده است و حتي واتيکان به عنوان مقرّ مذهبي آنان از اين هجمه ها در امان نبوده است و الان کشوري در قله تمدن امروز جهان غرب قرار دارد که مصداق فرهنگ ستيزي، دين ستيزي، خدا ستيزي و مذهب ستيزي را رواج مي دهد و کشوري است که مهد فراماسونري مي باشد.
وزير دادگستري بيان داشت: سخيف ترين رفتار و نگاه به ارزش هاي انساني و خانوادگي را از سوي برخي سران فراماسونر فرانسوي شاهديم، اما جايگاه جمهوري اسلامي جايگاهي ارزشمند در برابر سيل وحشتناک معضلات فرهنگي در دنيايي پرفريب و پيچيده است.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي گفت: نگاه به رشد و اعتلاي فرهنگي در کشور قابل توجه است و امروز غرب و جهان استکبار دنبال جايگزيني دشمن بزرگ فرضي است که تاکنون شرق را مقابل خود داشت، اما شرق اکنون ضعيف شده و غرب نگاه انقلابي ايران را مقابل خود مي بيند.
وي افزود: اتفاقاتي که در يمن افتاد و انقلاب مردم اين کشور از رويش هاي انقلاب اسلامي است و اين از سخنان عبدالمالک حوثي رهبر حوثي هاي يمن کاملا مشهود است و يا اينکه در بحرين نيز روحاني به نام شيخ علي سلمان موجي جديد را در مبارزات سياسي را رقم مي زند که به دنبال مشارکت مردم و حق راي در تعيين سرنوشت مردم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن