تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819908358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده ازمامورين قرائت درشناسايي برق هاي غيرمجاز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۲۷ب.ظ)
مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان فارس اعلام کرد: استفاده ازمامورين قرائت درشناسايي برق هاي غيرمجاز مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق فارس درجلسه راهکار هاي مقابله با برق هاي غيرمجازگفت :استفاده از مامورين قرائت در شناسايي برقهاي غير مجاز اثربخشي بالايي داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، زينل قنبري با بيان اين مطلب گفت: امروزه استفاده غيرمجاز از انرژي برق ازجمله پديده هايي است که مشکلات عديده اي رابراي صنعت برق و شهروندان بوجود آورده است.
وي ادامه داد: در جهت مقابله با انشعابات غير مجاز و تبديل آنها به برق مجاز وهمچنين جلوگيري از سرقت تجهيزات برق رساني، تاکنون اقدامات موثري از سوي شرکت توزيع نيروي برق فارس صورت گرفته که توانسته تا حد زيادي درکاهش اين پديده ناهنجار موثر باشند.
قنبري ،در تشريح اقدامات صورت گرفته بيان داشت: درراستاي مقابله با برق هاي غيرمجاز اين شرکت با عقد قرارداد با پيمانکاران قرائت و توزيع اقدام به شناسايي برق هاي غير مجاز کرده که با توجه به اينکه مامورين قرائت بطور متوسط ماهيانه يکبار به محل انشعاب مشترکين مراجعه مي نمايند بيشترين ارتباط با مشترکين را داشته که استفاده ازمامورين درشناسايي برقهاي غير مجاز اثربخشي بالايي داشته است.
وي ،استفاده از نرم افزار تست لوازم اندازه گيري و تهيه گزارش ها از موارد داراي خطا، دستکاري شده ومعيوب و سايرگزارشهاي مربوط به لوازم اندازه گيري را از ديگر روش هاي انجام شده در شرکت توزيع نيروي برق فارس در جهت جلوگيري برق هاي غير مجاز عنوان کرد و افزود: با اين روش ها درصورت دستکاري مشترک به صورت غير مشهود امکان شناسايي تخلف وجود دارد.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان فارس درادامه به کنترل درخواستها و انشعابات فروخته شده که به مرحله نصب کنتور نرسيده است نيز اشاره کرد وگفت : تمامي درخواست هايي که منجر به نصب کنتور نشده اعم ازانشعاب خريداري شده يا مواردي که صرفا درخواست خريد انشعاب داده اند ولي به مرحله فروش انشعاب نرسيده ، بازرسي و درصورت وجود برق غير مجاز جمع آوري مي گردد که اين مشترکين با مقايسه اختلاف بين پذيرش ،فروش ،نصب و ايجاد قابل کنترل مي باشند.
قنبري ،تجميع کنتورهاي مجتمع ها زير ترانس ورودي را ازديگر راهکارهاي مقابله با برق هاي غير مجازعنوان کرد وگفت: با اين روش کنتورهاي مشترکين مجتمع ها در ورودي درب مجموعه درخارج از دسترس مشترکين قرار مي گيرد که باعث جلوگيري از برقراري انشعاب غير مجاز مي شود.
اين مقام مسئول شناسايي مشترکيني که براي آنها صورتحساب صادر نمي گردد،کنترل نرم افزاري وصل و قطع به موقع برق هاي موقت وهمچنين کنترل مشترکين ايجاد نشده در سيستم فروش که انشعاب آنها عليرغم خريد انشعاب ايجاد نشده را از ديگر روش هاي موثر در جهت مقابله با برق هاي غير مجاز برشمرد .
قنبري تصريح کرد : تعويض کنتورهاي معيوب ،نصب کنتورهاي مشترکين وتبديل تقريبا تمامي شبکه هاي فشار ضعيف هوايي مسي به کابل خودنگهدار به منظور جلوگيري از وصل انشعابهاي غير مجاز مشهود از ديگر راه کار هايي بوده اند که شرکت توزيع نيروي برق فارس در جهت مقابله با برق هاي غير مجاز به کار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن