تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813124166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردا بزرگترين مسابقه بازي‌سازي در جهان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۵۰ب.ظ)
در انستيتو ملي بازي‌سازي؛ فردا بزرگترين مسابقه بازي‌سازي در جهان برگزار مي‌شود بزرگترين رويداد بازي سازي در جهان است که دوم تا چهارم بهمن ماه همزمان در سراسر دنيا در انستيتو ملي بازي سازي بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، هدف اين رويداد، ارتباط بيشتر بين بازي سازان براي به اشتراک گذاري تجربه ها و محک مهارت هاي خود در سطح جهاني است.
رويداد« Global Game Jam» در 48 ساعت انجام مي شود و تمامي بازي‌سازان جهان را با هر سابقه و سليقه‌اي به اين رقابت دعوت و تشويق مي کند.
انستيتو ملي بازي سازي در نظر دارد به عنوان يکي از محل هاي برگزاري اين رويداد در جهان، پذيراي علاقه مندان به شرکت در دوره آينده اين رويداد در سال 2015 باشد.
اين رويداد از دوم بهمن ماه در 309 مکان و 63 کشور جهان انجام مي شود، سال گذشته بازي سازان بيش از چهار هزار بازي به اين رويداد ارسال کردند.
شيوه برگزاري اين رويداد به اين شکل است که تمامي شرکت کنندگان در صبح روز پنج شنبه دوم بهمن ماه 93 در مکان مشخص شده به دور هم جمع مي‌شوند و يک فيلم کوتاه کليدي را تماشا مي کنند، در آخر موضوع مورد نظر براي ساخت بازي را دريافت کرده و پس از آن تمامي سايت ها از کشورهاي مختلف شروع به رقابت و ساخت بازي مي کنند.
هچنين به کليه شرکت کنندگاني که بتوانند در زمان مقرر بازي کامل را ارسال کنند از طرف رييس گلوبال گيم جم گواهي حضور در اين رويداد را دريافت مي کنند، سايت هاي مختلف مي توانند اقدام به معرفي بازي برتر از بين شرکت کنندگان آن سايت اقدام کنند، در بين ۱۱ سايت شرکت کننده از ايران سايت تبريز جمعه صبح و مابقي صبح پنجشنبه کار خود را آغاز مي کنند.
ياد آور مي شود: هفتمين دوره اين رويداد در حالي در برگزار مي شود که در شهرهاي تهران، بابل، داراب، علي آباد، گرگان، کرج، قم، تبريز و کاشان مکان هايي براي استقرار تيم هاي بازي سازي تدارک ديده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن