تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818793806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در زورخانه‌های همدان نواخته می‎شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در دهه مبارک فجر
زنگ انقلاب در زورخانه‌های همدان نواخته می‎شود
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه 150 برنامه به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود، از نواختن زنگ انقلاب در زورخانه‌های این استان خبر داد و گفت: مسابقات کشتی اپن از دیگر برنامه‌های شاخص است.

خبرگزاری فارس: زنگ انقلاب در زورخانه‌های همدان نواخته می‎شود



سیدعبدی افتخاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی‌ و‌ ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر اداره‌ کل ورزش‌ و‌ جوانان استان برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی را در دستور کار دارد.
وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: بزرگترین وظیفه مسئولان در این مورد اطلاع‌رسانی مطلوب از خدمات انقلاب در طول سه دهه از عمر پربرکت آن است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر و در راستای انتقال دستاورد‌های مهم انقلاب به نسل جوان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای دهه مبارک فجر داریم که بر اساس تقویم و برنامه‌ریزی تعیین شده، از ابتدای بهمن ماه اجرا می‌شود.
افتخاری در ادامه ابراز داشت: ستاد برگزاری سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب در اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان استان تشکیل شده که اجرای 150 برنامه فرهنگی و ورزشی را در نظر دارد.
وی با اشاره به برنامه های این اداره کل در دهه فجر استان ادامه داد: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در تشریح برنامه‌های فرهنگی و ورزشی گفت: در این برنامه‌ها برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نواختن زنگ انقلاب در زورخانه‌های استان مصادف با نخستین روز دهه فجر، برگزاری مسابقات کشتی اپن با حضور 3 هزار کشتی‌گیر، جشنواره فرهنگی و همگانی کبدی، مسابقات چهارجانبه اسکی آلپاین کشور و مسابقات ورزشی ویژه کارکنان دولت خواهد بود.
وی تصریح کرد: برگزاری بازی‌های بومی محلی، عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کوهپیمایی، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار، حضور ورزشکاران در مراسم دوازدهم بهمن ماه و راهپیمایی 22 بهمن است. افتخاری ادامه داد: از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان استان حضور سازمان‌یافته ورزشکاران در نماز جمعه در دهه مبارک فجر است.
وی همچنین به برنامه‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در استان اشاره کرد و افزود: امسال بیش از 30 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در سطح استان برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در تشریح دیگر برنامه‌های این دهه بیان داشت: برگزاری همایش ورزش‌های صبحگاهی، پیاده‌روی‌ خانوادگی و کوهپیمایی‌های عمومی از دیگر برنامه‌های این دهه است.
وی یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی، جلسات فرهنگی و افتتاح سالن ورزشی بانوان در شهرستان رزن نیز به عنوان دیگر برنامه های ورزش‌و‌جوانان همدان است.
افتخاری خاطرنشان کرد: امیدواریم این کمیته بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش استان را تثبیت و در مسیر ادامه روند حرکت انقلاب قرار دهد.
وی با تأکید بر حضور گسترده جامعه ورزش‌ و جوانان همدان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اضافه کرد: ورزشکاران و جوانان استان مانند سالیان گذشته با حضور گسترده‌ با لباس‌های متحدالشکل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.
 انتهای پیام/89018/ذ40

93/11/01 - 16:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن