تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802405699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین: فعالیت‌های فرهنگی آبیک در قالب اثربخشی تدوین شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:
فعالیت‌های فرهنگی آبیک در قالب اثربخشی تدوین شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فعالیت‌های اجرایی در عرصه فرهنگی باید از سوی مسئولان شهرستان آبیک باید در قالب اثربخشی تدوین شود.

خبرگزاری فارس: فعالیت‌های فرهنگی آبیک در قالب اثربخشی تدوین شود



به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مهدی احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبیک در دفتر امام جمعه این شهر اظهار کرد: امروزه در عرصه فرهنگی، اثربخشی باید جای فعالیت‌گرایی را بگیرد یعنی جای فعالیت‌گرایی باید با اثربخشی تغییر یابد.
وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید در رفتار، گفتار، اخلاق و کمال‌گرایی جوانان تأثیر گذاشته نه اینکه به دنبال زبان آمار باشیم و تنها در این زمینه گام برداریم.
این مسئول ادامه داد: با توجه به ورود به دهه چهارم انقلاب دنیا از دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی سؤال و پاسخ می‌خواهد و اینکه در طی این همه سال از پیروزی انقلاب اسلامی چه کرده‌ایم باید پاسخگو باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی 28 آسیب فرهنگی را احصا کردند که بهترین نقشه در دست مسئولان است و می‌توانند با این نقشه در راستای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را برطرف کنیم اگر چه کار فرهنگی زمان‌بر بوده و رصد می‌خواهد بنابراین نباید به دنبال تراشیدن مسائل دیگر برویم.
احمدی اضافه کرد: امروز زمان کلنگ‌زدن‌ها گذشته و پروژه‌های نیمه تمام باید تکمیل شود و لازم است با وحدت فرماندهی، حذف موازی‌کاری و ساماندهی زاویه‌ها و دیدهای متفاوت آسیب‌های فرهنگی موجود را کالبدشکافی کرده و سپس با ارائه راهکار در راستای رسیدن به نتیجه مطلوب، گام برداریم.
وی ضمن محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) پیامبر نور و رحمت و مهربانی را از سوی نشریه موهن، فکاهی و تمسخرآمیز فرانسوی بیان کرد: این عمل سخیف و قبیح قلب مسلمانان در اقصی نقاط جهان را جریحه‌دار کرد که این امر نخستین و آخرین اقدام دشمنان اسلام نخواهد بود.
 شورای فرهنگ عمومی به رخوت مبتلا شده است
این مسئول با بیان این مطلب که شورای فرهنگی عمومی در کشور و استان قزوین و شهرستان آبیک به رخوت و سستی مبتلا شده است، تصریح کرد: تا پایان سال جاری، دو جلسه شورای فرهنگی عمومی با هدف أخذ تصمیمات در دو تا سه مسیر در استان قزوین برگزار می‌شود که در یکی از جلسات شاه‌مرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مهدی محقق چهره برجسته و رئیس انجمن آثار و مفاخر کشور حضور خواهند داشت که حضور این دو بزرگوار به دعوت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین صورت می‌گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: با تمام زحمت‌ها و تلاش‌ها و برگزاری جلسات و نشست و برخاست‌ها در حوزه فرهنگی، متأسفانه خروجی و فرآیند چشمگیر خاصی وجود ندارد؛ البته در نظر داریم در سال 94 اساسنامه جلسات شورای فرهنگ عمومی را با حذف موازی‌کاری تدوین کرده و به استاندار قزوین ارائه دهیم.
احمدی با بیان این مطلب که بزرگداشت مفاخر استان قزوین تا حدودی شکل گرفته اما باید قوی‎‌تر و غنی‌تر صورت گیرد، تصریح کرد: زوایا و غنای فرهنگی استان قزوین برای همه مکشوف است؛ چرا باید نسل جوان و تاثیرگذار آینده امروز از مباحث فرهنگی فاصله بگیرد؟ آیا ما مسئولان در انتقال مفاهیم فرهنگی به جوانان مشکل داریم که اگر در این زمینه غفلت شود نمی‌توانیم پاسخگوی آیندگان باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: در خصوص بزرگداشت آیت‌الله مجتبی قزوینی در قالب کنگره در استان قزوین سال آینده باشکوه و غنای خاصی برگزار می‌شود که در این زمینه با استاندار قزوین،آیت‌الله باریک‌بین امام جمعه استان قزوین و ارسال نامه به مقام معظم رهبری از سوی ایشان، بیت آیت‌الله سیستانی، سیدان داماد آیت‌الله سیستانی، آیت‌الله مهدی دامغانی در فیلادلفیا رایزنی شده و با توجه به ارادات این بزرگواران موافقت‌های خوبی برای برگزاری کنگره آیت الله مجتبی قزوینی صورت گرفته است.
انتهای پیام/77006/ق40

93/11/01 - 16:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن