تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799141211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند راهزنان مسلح دستگير شدند/ پليس خواستار تشديد مجازات متهمان پرونده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۴۲ب.ظ)
با تلاش کارآگاهان پايتخت؛ باند راهزنان مسلح دستگير شدند/ پليس خواستار تشديد مجازات متهمان پرونده رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ از انهدام باند راهزنان محموله‌هاي سنگين و دستگيري هفت نفر از اعضاي اين باند خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اهميت حمل‌ونقل کالا در اقتصاد کشور، اظهار داشت: يکي از جرائمي که قشر عظيمي از فعالان اين حوزه را تهديد کرده و امنيت آن را مخاطره مي‌اندازد، موضوع سرقت محموله يا راهزني است که گاهي مي‌تواند به جرائم خشن نظير قتل نيز منجر شود.
وي افزود: چندي پيش، کارآگاهان پايتخت از طريق گزارش‌هايي از سرقت محموله‌هاي ورق آهني به شيوه راهزني در محدوده حسن‌آباد تا شهرري مطلع و بلافاصله رسيدگي به آن در دستور کار پليس قرار گرفت، کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند اعضاي باند را شناسايي و در مخفيگاه شان در يکي از شهرهاي حاشيه‌اي پايتخت دستگير کنند.
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ، شيوه سرقت اعضاي باند را به شکل راهزني عنوان کرد و گفت: اعضاي باند با خودروي مبدل به خودروهاي دولتي و ارگاني در مسير حسن‌آباد تا شهرري کنار کاميون‌هاي حمل بار رفته و ادعا مي‌کردند خودرو داراي نقص فني يا بار محموله در حال ريزش است با اين ترفند راننده کاميون در سمت راست توقف و ضمن تهديد و بستن دست و پاي راننده، پس از سرقت محموله، مالباخته را به همراه کاميون در جاده رها مي‌کردند به‌گونه‌اي که برخي از اين اقدام مجرمانه به آسيب‌ديدگي مالباختگان نيز منجر شده است.
وي افزود: کارآگاهان با انجام گشت‌هاي پليسي و نيز اقدامات اطلاعاتي و تخصصي موفق شدند راهزنان را شناسايي و هفت نفر از اعضاي باند به همراه مال‌خر اموال مسروقه دستگير کنند؛ سه نفر از اعضاي باند داراي سوابق کيفري هستند به‌گونه‌اي که يکي از اعضاي اصلي باند و طراح سرقت، هفت ماه قبل به جرم زورگيري دستگير و سه ماه گذشته پس از آزادي از زندان مجدداً اقدام به اين شيوه از سرقت کرده است.
سرهنگ محمديان بابيان اينکه متهمان تاکنون به 5 مورد سرقت محموله به ارزش بيش از 350 ميليون تومان اعتراف کردند، افزود: همچنين مال‌خر دستگيرشده به 20 فقره خريد مال مسروقه از متهمان اعتراف کرد.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه به نظر مي‌رسد اين افراد سرقت‌هاي ديگري را نيز در سطح کشور مرتکب شده‌اند، گفت: تعداد وقوع جرم اعضاي اين باند در تهران همين پنج مورد بوده است؛ متهمان سلاح سرد با خود حمل مي‌کرده و در برخي از موارد نيز به‌وسيله آن مالباخته را تهديد مي‌کردند.
وي بابيان اينکه اعضاي اين باند دريکي از شهرهاي حاشيه‌اي پايتخت که به محلي مجرم پرور تبديل‌شده، دستگير شدند، گفت: عمليات دستگيري اعضاي باند گسترده بود و برخي از متهمان که از استان‌هاي ديگر به حومه پايتخت آمده براي خود خانه‌هاي مجردي اجاره کرده بودند.
محمديان از مالباختگاني که به اين شيوه و شگرد طي ماه‌هاي اخير مورد سرقت محموله و راهزني قرارگرفته‌اند، خواست براي طرح شکايت به پايگاه نهم پليس آگاه يا دادگاه 101 کهريزک مراجعه و شکايت خود را ثبت کنند.
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ از محاکم قضايي خواستار در نظر گرفتن مجازات بيشتر براي اين افراد شد و تصريح کرد: جرم اين افراد سرقت محموله نيست بلکه راهزني است و در قانون براي جرم راهزني حکم محارب پيش‌بيني‌شده است.
سرهنگ محمديان ضمن به رانندگان کاميون‌ها و خودروهاي سنگين به آن‌ها توصيه کرد: درصورتي‌که در طول مسير قصد توقف دارند حتماً درجايي توقف کنند که تعداد خودروها زياد است و يا اينکه کاميون‌هاي خود را در نزديکي پاسگاه يا پايانه‌هاي ساخته‌شده از سوي وزارت راه متوقف و سپس استراحت کنند زيرا سارقان در مکان‌هاي خلوت اقدام به سرقت از مالباختگان مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن