تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804558298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی همدان خبر داد محدودیت پروازی؛ تنها مشکل اورژانس هوایی در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی همدان خبر داد
محدودیت پروازی؛ تنها مشکل اورژانس هوایی در همدان
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی همدان تنها مشکل اورژانس هوایی در همدان را محدودیت پروازی آن دانست و گفت: پرواز‌ها فقط در طول روز انجام می‌شود که پیگیر رفع این مشکل هستیم.

خبرگزاری فارس: محدودیت پروازی؛ تنها مشکل اورژانس هوایی در همدان



حبیب معصومی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: اورژانس هوایی سال‌هاست در کشور در استان‌های مختلف و در 15 منطقه فعالیت می‌کند که استان همدان نیز با توجه به نیاز به اورژانس هوایی این طرح را اجرایی کرده است.
وی با اشاره به آغاز فعالیت اورژانس هوایی استان، عنوان کرد: از هجدهم مرداد ماه، اورژانس هوایی استان فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت 10 مورد مأموریت محوله را با موفقیت انجام داد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه همدان، افزود: با توجه به حوادث ویژه رخ داده در سطح استان و به ویژه حوادث ترافیکی و هزینه‌های سنگینی که در این خصوص بر دوش دولت است این آمار در طول مدت فعالیت اورژانس هوایی آمار پایینی است.
وی اورژانس هوایی همدان را بدون تلفات عنوان کرد و گفت: در طول مدت فعالیت اورژانس هوایی خوشبختانه هیچ موردی از تلفات گزارش نشده و دو مورد نیز به استان لرستان کمک‌رسانی داشتیم.
معصومی به بالگرد در اختیار این مرکز اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر اورژانس هوایی استان با یک بالگرد هلال احمر فعال است و هیچ مشکلی در زمینه ارائه خدمات ندارد. *بیمارستان‌های همدان به پد هلیکوپتری مجهز شوند وی با بیان اینکه در صورت افزایش این تعداد قابلیت ارائه خدمات بیشتری را خواهیم داشت، ادامه داد: بالگرد فعال استان در فرودگاه همدان مستقر است و مدت زمان لازم برای ارائه خدمات با توجه به فاصله زمانی سنجیده می‌شود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان تنها مشکل اورژانس هوایی در استان را محدودیت پروازی آن بیان کرد و گفت: بالگرد در اختیار اورژانس هوایی محدودیت پروازی دارد به طوری که پرواز‌ها فقط در طول روز انجام می‌شود.با این اوصاف در صورت بروز حادثه همزمان با تاریکی هوا در خدمت‌‎رسانی دچار مشکل خواهیم شد که در حال پیگیری رفع مشکل هستیم.
معصومی در خصوص پد‌های هلی‌کوپتری فعال در بیمارستان‌ها ابراز داشت: هم اکنون چهار بیمارستان بعثت، آتیه، ارتش و فامنین دارای پد‌های هلیکوپتری خوبی هستند. برای راه‌اندازی پد‌های هلی‌کوپتری سه بیمارستان علیمرادیان نهاوند، ولیعصر(عج) رزن و امام حسین(ع) ملایر نیز از سوی دانشگاه بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان تاکید کرد: با وجود اورژانس هوایی در استان باید تمام بیمارستان‌های استان برای فرود بالگرد به پد هلیکوپتری مجهز شوند.
وی با اشاره به برگزاری همایش هماهنگی فرآیند بهره‌گیری از اورژانس هوایی 115 گفت: این همایش به منظور چاره‌اندیشی برای استفاده مطلوب از امکانات اورژانس هوایی استان برگزار شده است. معصومی با بیان اینکه باید بتوانیم برای ارائه خدمات بهتر از امکانات موجود استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: با توجه به تعداد حوادث ویژه به خصوص حوادث ترافیکی و تعداد تلفات و مصدومین بالا انتظار می‌رود تعداد ماموریت‌ها افزایش یابد.
انتهای پیام/89018/خ30

93/11/01 - 14:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن